Thanks! Meestal laat ik 'm op de achtergrond doorgaan, dan hoor ik 't wel als er nog wat komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
niet direct bij begin aftiteling afzetten
als ik niet weet dat er nog wat komt zet ik het af en mis ik het in het geheel over het algemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Thanks! Meestal laat ik 'm op de achtergrond doorgaan, dan hoor ik 't wel als er nog wat komtMaar nu weet ik 't zeker en blijf ik sowieso gewoon kijken
Toevallig een tijd terug gezien toen m'n ouders net digitale TV hadden op Film1 gezien! Inderdaad ook leuk! Ik wil ook nog Cars 2 zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik niet weet dat er nog wat komt zet ik het af en mis ik het in het geheel over het algemeen
heb je How to train your dragon gezien? ook erg leuk, en een bijzondere mix van elementen (draken en vikings)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat en tegenvallende film was dat zegquote:
Hoe durf je dat te zeggen in dit topic!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Wat en tegenvallende film was dat zeg![]()
Had er wat van verwacht maar was gewoon een standaard animatie film. Niet mijn ding.
ik vond hem grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Wat en tegenvallende film was dat zeg![]()
Had er wat van verwacht maar was gewoon een standaard animatie film. Niet mijn ding.
SPOILER: Alweeeerrrrrr zo'n mooie spoilertag titel, maar deze keer mét inhoud! Serieus. Oudere serie, I know, maar als beleefdheidsvorm kan het geen kwaad.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:10 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Stay Night...really? dat kan ik me heul maal nie meer herrinnerenSPOILER: Alweeeerrrrrr zo'n mooie spoilertag titel, maar deze keer mét inhoud! Serieus. Oudere serie, I know, maar als beleefdheidsvorm kan het geen kwaad.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mschol het volgende:
die minions maken wat mij betreft de film...
dat eindstukje, tijdesn aftiteling ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar verder kijken, want nu moet ik de hond uitlaten en dan wordt het tijd om wat te slapen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
InderdaadErg leuk!
Net aflevering 8 gezien van Steins. Interessant!Er staat je nog veel te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar verder kijken, want nu moet ik de hond uitlaten en dan wordt het tijd om wat te slapen![]()
![]()
Net afl 9 gekeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er staat je nog veel te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was volgens jullie dé gebeurtenis in aflevering 8?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:58 schreef Bakakame het volgende:
Net afl 9 gekeken.Dat nummer is zijn eigen leven gaan leiden. Kan ook best aflevering 10 of 12 zijn. Je zult het moment zelf absoluut herkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was volgens jullie dé gebeurtenis in aflevering 8?
Edit: heb het ff opgezocht, het moment wat ik bedoel is idd aflevering 12 "pas"
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nouja, het is nog steeds vermakelijk en interessant tot nu toe. Ben nu in aflevering 11 dus hoef niet meer zo lang te wachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:26 schreef Weakling het volgende:
![]()
[..]
Dat nummer is zijn eigen leven gaan leiden. Kan ook best aflevering 10 of 12 zijn. Je zult het moment zelf absoluut herkennen.
Edit: heb het ff opgezocht, het moment wat ik bedoel is idd aflevering 12 "pas"![]()
U jaagt ze er lekker doorheen zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:39 schreef Bakakame het volgende:
Nouja, het is nog steeds vermakelijk en interessant tot nu toe. Ben nu in aflevering 11 dus hoef niet meer zo lang te wachten.
Heb deze week nog vakantiequote:Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
U jaagt ze er lekker doorheen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat het namelijk een stuk duidelijker zou maken voor iedereen daar![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:10 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Stay Night...Toen had ik 'm gelukkig al gedroppenSPOILER: Alweeeerrrrrr zo'n mooie spoilertag titel, maar deze keer mét inhoud! Serieus. Oudere serie, I know, maar als beleefdheidsvorm kan het geen kwaad.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |