Dit is inderdaad een meer genuanceerde uitleg. Ik zou zeggen, ga gewoon kijken Baka. Zie je vanzelf of het leuk is. Eerste aflevering denk je: "wtf is dit voor weirde shit?!" en dat vind je intrigerend/leuk of niet en daarna ga je lekker verder kijken. Maar die eerste aflevering is vrij belangrijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet saai van aflevering 1 t/m 7! Tis geen serie van wilde achtervolgingen en flitsende actie, maar een slow burner waar langzaam stukje bij beetje het verhaal wordt ontvouwd. De aflevering 8 redenatie is alleen maar omdat tegen die tijd iets behoorlijk onverwachts gebeurt dat de boel nog meer op zijn kop zet, maar de afleveringen daarvoor zijn absoluut niet slaapverwerkkend. Maar goed, iedereen moet er lekker van vinden wat ie zelf wil.
De eerste aflevering is zéker interessant. Ik vraag me nu heel wat dingen af..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een meer genuanceerde uitleg. Ik zou zeggen, ga gewoon kijken Baka. Zie je vanzelf of het leuk is. Eerste aflevering denk je: "wtf is dit voor weirde shit?!" en dat vind je intrigerend/leuk of niet en daarna ga je lekker verder kijken. Maar die eerste aflevering is vrij belangrijk!
Zoals ik zei, ik vond het vanaf het begin al een goeie serie. Met de kanttekening dat in mijn ogen een goeie serie niet direct fast-paced hoeft te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus is hij naar het verleden gestuurd? Of wat![]()
Blij dat ik 'm niet vanaf het begin gekeken heb, nu kan ik gelijk door
Edit: Trouwens, spoilertags of kunnen we er vanuit gaan dat iedereen die nu nog niet begonnen is, ook wel niet zal beginnen? Ik heb maar spoilertags gebruikt voor Xaryna, mocht die nog willen gaan kijken![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De eerste aflevering is zéker interessant. Ik vraag me nu heel wat dingen af..
Want die satelliet is gecrasht op de dag dat Makise gestabbed werd, maarAangezien het een nog lopende serie is denk ik dat spoilertags geen overbodige luxe zijn. Zeker voor diegenen die nog moeten beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus is hij naar het verleden gestuurd? Of wat![]()
Blij dat ik 'm niet vanaf het begin gekeken heb, nu kan ik gelijk door
Edit: Trouwens, spoilertags of kunnen we er vanuit gaan dat iedereen die nu nog niet begonnen is, ook wel niet zal beginnen? Ik heb maar spoilertags gebruikt voor Xaryna, mocht die nog willen gaan kijkenSPOILER: begin Steins;GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gewoon verder kijken, dan wordt het je wel duidelijk. Volgens mij hoef je niet zo lang op die uitleg te wachten. Als je het dan nog niet begrijpt dan wil ik het je met liefde uitleggen.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Aangezien het een nog lopende serie is denk ik dat spoilertags geen overbodige luxe zijn. Zeker voor diegenen die nog moeten beginnen.Zoiets verwachtte ik al.SPOILER: begin Steins;GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gewoon verder kijken, dan wordt het je wel duidelijk. Volgens mij hoef je niet zo lang op die uitleg te wachten. Als je het dan nog niet begrijpt dan wil ik het je met liefde uitleggen.
Daar komt nu bij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus erg interessant!
Ja dat kan heel naar zijn, maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind het ook fijn dat alles in spoilertags staat hoor, want ik wil hem nog wel proberen later, als er meer afleveringen uit zijn.
Ik word alleen moe van bladzijdes vol met gespoilerde conversatie waar ik niet aan mee kan doen.
SPOILER: Steins;Gate HUGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja dat kan heel naar zijn, maarSPOILER: Steins;Gate HUGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ja ik lees veel spoilers, en dan lijkt die serie best aardig.. maar om de een of andere reden heb ik dat niet bij de anime zelf..)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja dat kan heel naar zijn, maarIk lees ze niet, alleen die van O_W en deze heb ik gelezen omdat het vrij duidelijk was dat die niet over SG gingen.SPOILER: Steins;Gate HUGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van gespoilerd worden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Vroeger keek ik ook nooit trailers, omdat ik verrast wou worden door de game/filmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees ze niet, alleen die van O_W en deze heb ik gelezen omdat het vrij duidelijk was dat die niet over SG gingen.
Ik heb ze wel allemaal gelezen maar ik nam het niet echt op, want ik kende de namen niet en de gebeurtenissen begreep ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees ze niet, alleen die van O_W en deze heb ik gelezen omdat het vrij duidelijk was dat die niet over SG gingen.
IKA MUSUME???quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Net een preview gekeken van het herfst seizoen, staan paar koele dingen tussen.
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Shinryaku! Ika Musume! 2!![]()
Persona 4 The Animation (ziet er interessant uit)
Fate/Zero (door o.a. ufotable (Garden of Sinners), ben nog bezig met Fate/Stay Night. Heb m in 1080)
Mijn badkamer wordt vandaag opnieuw gevoegd, gekit en gepimped. Ben lekker vrij
Ik heb de games van Persona nooit gespeeld. Fate/Zero kijk ik ook wel naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Fate/Zero (door o.a. ufotable (Garden of Sinners), ben nog bezig met Fate/Stay Night. Heb m in 1080)
Schijnt een prequel te zijn. Ik weet niet zeker of je ook Fate/Stay Night gezien moet hebben, maar ik ga m toch kijken voor de zekerheid. En omdat het de laatste serie is die ik aan het kijken was voordat mijn vorige pc overleed, dus ben al halverwegequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef mschol het volgende:
fate/zero, is dat vervolg ofzo op fate/stay night?
IKA MUSUME! DE GESU!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
IKA MUSUME???
En Bakuman, altijd winAl lees ik nu de manga
En Last Exile moet ik nog altijd een keer kijken
Ik zit gewoon op school hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal gelezen maar ik nam het niet echt op, want ik kende de namen niet en de gebeurtenissen begreep ik ook niet
Maar als ik ze nu ga lezen dan heb ik wel pech ben ik bang
Moest je trouwens niet naar school? Of vandaag vrij?
Hoelang kan je niet douchen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Tut-tut! Studeren moet je!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor.![]()
[..]
Hoelang kan je niet douchen?
Een dagje maar, dus valt mee. Heb gisteravond grondig gedouched en morgenmiddag zou het weer moeten kunnen. Beetje extra deo gebruiken en ik kan weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor.![]()
[..]
Hoelang kan je niet douchen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een dagje maar, dus valt mee. Heb gisteravond grondig gedouched en morgenmiddag zou het weer moeten kunnen. Beetje extra deo gebruiken en ik kan weer!
Dat zou ooit ook mijn mening zijn, maarrr....steins gate has proven me wrong.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef Bakakame het volgende:
Vanaf aflevering 8?
Als het daarvoor inderdaad saai is, dan kan de serie na aflevering 8 nog zo hard knallen als het wil, dan is het in mijn ogen geen goede serie meer
Een goede serie pakt je vanaf het begin, of misschien 2 of 3 later. Maar 8 afleveringen is wel érg lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap net als O_W niet waaromZie mijn eerdere theorie over Mayuri, niet dat het dat moet zijn, maar ik *denk* het wel te snappen. Goed kans dat ik binnenkort op mijn vingers getikt moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere theorie over Mayuri, niet dat het dat moet zijn, maar ik *denk* het wel te snappen. Goed kans dat ik binnenkort op mijn vingers getikt moet worden.We zullen zien. Jouw voorspelling lijkt me wel aanneembaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 16:37:12 ]
SPOILER: A-TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
De posters vonden het toch niet zo'n goede serie en zijn er mee gestopt.quote:
hij staat er al 40 min op, had iemand wel mogen meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
De posters vonden het toch niet zo'n goede serie en zijn er mee gestopt.
*rent hard weg
Hey, hij staat er al 40 minuten op! Dat jullie het ff weten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij staat er al 40 min op, had iemand wel mogen melden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Xaryna het volgende:
A-Team is baas, de tv serie iigSPOILER: A-TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de film is grappig maar geensinds een redelijk iets t.o.v. de serie..
ik ga steins;gate ep2 vanavond maar eens proberen..
spice & wolf staat mij bij als redelijk saai... maar wist mij toch te boeien...
Nog een nummer van hun geluisterd en vind het echt tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef NeeEcht het volgende:
Electro/Screamo
Fear and Loathing in Las Vegas heet die band
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
A-Team is baas, de tv serie iig
de film is grappig maar geensinds een redelijk iets t.o.v. de serie..
ik ga steins;gate ep2 vanavond maar eens proberen..
spice & wolf staat mij bij als redelijk saai... maar wist mij toch te boeien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 19:31:31 ]
SPOILER: Ja, spoilertags zijn vrij irritant. Daarom ga ik een keer een spoiler gewoon hier in de titel van de spoiler tag zetten, zodat iedereen zijn lesje leert muhahahahahaa goh ik kan wel lekker lang doortypen ik vraag mij af hoeveel tekst hiervan nog te zien blijft en gewoon lekker doortypen he zonder hoofdletters of interpunctie heeeeeerlijk vind ik datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:11 schreef .Cake. het volgende:
IK SNAP HET NIET, WAAROM HEEFT JE SPOILER ZO'N GROOT ONDERWERPSPOILER: Ja, spoilertags zijn vrij irritant. Daarom ga ik een keer een spoiler gewoon hier in de titel van de spoiler tag zetten, zodat iedereen zijn lesje leert muhahahahahaa goh ik kan wel lekker lang doortypen ik vraag mij af hoeveel tekst hiervan nog te zien blijft en gewoon lekker doortypen he zonder hoofdletters of interpunctie heeeeeerlijk vind ik datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: hoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Bakakame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef gniffie het volgende:
Spoilertags of een onderwerp?SPOILER: hoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei sinds ik me kan herinneren
Vanavond nog een paar afleveringen Steins kijken, ben nu begonnen aan afl 5. Daarna Despicable Me!![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]Je bent zelf baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderwerp erin zetten natuurlijk, zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Spoilertags of een onderwerp?
Vanavond nog een paar afleveringen Steins kijken, ben nu begonnen aan afl 5. Daarna Despicable Me!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Is het nieuwe animeseizoen al weer begonnen? :S als ik het goed herinner kwam er een nieuwe gundam
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
voor kidsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Frag_adder het volgende:
Is het nieuwe animeseizoen al weer begonnen? :S als ik het goed herinner kwam er een nieuwe gundam"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Despicable me is geweldigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Spoilertags of een onderwerp?
Vanavond nog een paar afleveringen Steins kijken, ben nu begonnen aan afl 5. Daarna Despicable Me!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Despicable me is geweldig
[..]Heb van iedereen niets dan goeds gehoord en zag vandaag een klein stukje in de Mediamarkt, waardoor ik er weer aan moest denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus na vanavond hoor ik ook bij de inner circle![]()
![]()
niet direct bij begin aftiteling afzettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb van iedereen niets dan goeds gehoord en zag vandaag een klein stukje in de Mediamarkt, waardoor ik er weer aan moest denken!
Dus na vanavond hoor ik ook bij de inner circle![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: