IKA MUSUME???quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Net een preview gekeken van het herfst seizoen, staan paar koele dingen tussen.
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Shinryaku! Ika Musume! 2!![]()
Persona 4 The Animation (ziet er interessant uit)
Fate/Zero (door o.a. ufotable (Garden of Sinners), ben nog bezig met Fate/Stay Night. Heb m in 1080)
Mijn badkamer wordt vandaag opnieuw gevoegd, gekit en gepimped. Ben lekker vrij
Ik heb de games van Persona nooit gespeeld. Fate/Zero kijk ik ook wel naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Fate/Zero (door o.a. ufotable (Garden of Sinners), ben nog bezig met Fate/Stay Night. Heb m in 1080)
Schijnt een prequel te zijn. Ik weet niet zeker of je ook Fate/Stay Night gezien moet hebben, maar ik ga m toch kijken voor de zekerheid. En omdat het de laatste serie is die ik aan het kijken was voordat mijn vorige pc overleed, dus ben al halverwegequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef mschol het volgende:
fate/zero, is dat vervolg ofzo op fate/stay night?
IKA MUSUME! DE GESU!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
IKA MUSUME???
En Bakuman, altijd winAl lees ik nu de manga
En Last Exile moet ik nog altijd een keer kijken
Ik zit gewoon op school hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal gelezen maar ik nam het niet echt op, want ik kende de namen niet en de gebeurtenissen begreep ik ook niet
Maar als ik ze nu ga lezen dan heb ik wel pech ben ik bang
Moest je trouwens niet naar school? Of vandaag vrij?
Hoelang kan je niet douchen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Tut-tut! Studeren moet je!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor.![]()
[..]
Hoelang kan je niet douchen?
Een dagje maar, dus valt mee. Heb gisteravond grondig gedouched en morgenmiddag zou het weer moeten kunnen. Beetje extra deo gebruiken en ik kan weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor.![]()
[..]
Hoelang kan je niet douchen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een dagje maar, dus valt mee. Heb gisteravond grondig gedouched en morgenmiddag zou het weer moeten kunnen. Beetje extra deo gebruiken en ik kan weer!
Dat zou ooit ook mijn mening zijn, maarrr....steins gate has proven me wrong.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef Bakakame het volgende:
Vanaf aflevering 8?
Als het daarvoor inderdaad saai is, dan kan de serie na aflevering 8 nog zo hard knallen als het wil, dan is het in mijn ogen geen goede serie meer
Een goede serie pakt je vanaf het begin, of misschien 2 of 3 later. Maar 8 afleveringen is wel érg lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap net als O_W niet waaromZie mijn eerdere theorie over Mayuri, niet dat het dat moet zijn, maar ik *denk* het wel te snappen. Goed kans dat ik binnenkort op mijn vingers getikt moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere theorie over Mayuri, niet dat het dat moet zijn, maar ik *denk* het wel te snappen. Goed kans dat ik binnenkort op mijn vingers getikt moet worden.We zullen zien. Jouw voorspelling lijkt me wel aanneembaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 16:37:12 ]
SPOILER: A-TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
De posters vonden het toch niet zo'n goede serie en zijn er mee gestopt.quote:
hij staat er al 40 min op, had iemand wel mogen meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
De posters vonden het toch niet zo'n goede serie en zijn er mee gestopt.
*rent hard weg
Hey, hij staat er al 40 minuten op! Dat jullie het ff weten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij staat er al 40 min op, had iemand wel mogen melden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Xaryna het volgende:
A-Team is baas, de tv serie iigSPOILER: A-TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de film is grappig maar geensinds een redelijk iets t.o.v. de serie..
ik ga steins;gate ep2 vanavond maar eens proberen..
spice & wolf staat mij bij als redelijk saai... maar wist mij toch te boeien...
Nog een nummer van hun geluisterd en vind het echt tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef NeeEcht het volgende:
Electro/Screamo
Fear and Loathing in Las Vegas heet die band
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
A-Team is baas, de tv serie iig
de film is grappig maar geensinds een redelijk iets t.o.v. de serie..
ik ga steins;gate ep2 vanavond maar eens proberen..
spice & wolf staat mij bij als redelijk saai... maar wist mij toch te boeien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 19:31:31 ]
SPOILER: Ja, spoilertags zijn vrij irritant. Daarom ga ik een keer een spoiler gewoon hier in de titel van de spoiler tag zetten, zodat iedereen zijn lesje leert muhahahahahaa goh ik kan wel lekker lang doortypen ik vraag mij af hoeveel tekst hiervan nog te zien blijft en gewoon lekker doortypen he zonder hoofdletters of interpunctie heeeeeerlijk vind ik datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:11 schreef .Cake. het volgende:
IK SNAP HET NIET, WAAROM HEEFT JE SPOILER ZO'N GROOT ONDERWERPSPOILER: Ja, spoilertags zijn vrij irritant. Daarom ga ik een keer een spoiler gewoon hier in de titel van de spoiler tag zetten, zodat iedereen zijn lesje leert muhahahahahaa goh ik kan wel lekker lang doortypen ik vraag mij af hoeveel tekst hiervan nog te zien blijft en gewoon lekker doortypen he zonder hoofdletters of interpunctie heeeeeerlijk vind ik datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: hoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |