quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het doet gewoon helemaal niks. Ik kom nu telkens op een score van 8.
GRRR! Nu kom ik weer niet voorbij jouw scorequote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan het aan jouw flash liggen misschien? Ik heb nergens last van.
Geen idee. Ik druk vanalles in maar dat ding blijft maar kantelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan het aan jouw flash liggen misschien? Ik heb nergens last van.
*giegel*quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GRRR! Nu kom ik weer niet voorbij jouw score
Die techno op de achtergrond helpt er niet echt bij
HAHAHHAHA!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*giegel*
MEISJES ZIJN DE BAAS
*schuift Strawberry snel achter de sofa*
THIS IS WAR! sonuvabitch~quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*giegel*
MEISJES ZIJN DE BAAS
*schuift Strawberry snel achter de sofa*
Ja. Ik heb vaak dat ik denk van: "Oh dat is wel interessant om nog even in te verdiepen"quote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ben je op wiki aan het zoeken naar neuroses?
Door de neurotische hond opmerking zeker?
Het viel me op dat je zoveel had open staan dus ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vaak dat ik denk van: "Oh dat is wel interessant om nog even in te verdiepen"![]()
Oh ennuh, tabbladen en bookmarkspieker jij!
Copy paste 007's screenshot, photoshop er een score van 392 op en dan zal iedereen tegen je op kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het viel me op dat je zoveel had open staan dus ik kon het niet laten.
Ik wil het multitask spel kunnen spelen.
't Is reclame.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Marley & Me kijken was?
Ik FOK! tijdens reclames, geen idee welke je bedoeltquote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die Naturella maandverband reclame echt heel disturbing.
Het is wel een van de liefste verpakkingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die Naturella maandverband reclame echt heel disturbing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |