Kan je nagaan dat ik met niveau 3 doorstromers zit!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb het eerste jaar met MBO doorstromers gezeten, ik weet hoe droef het is.
* Xaryna aait.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat ik met niveau 3 doorstromers zit!
Viel bij mij wel mee, de ergste mongolen haakten tijdens of vlak na het eerste semester af en zag ik nooit meer terug.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef outcast_within het volgende:
Had ik vroeger ook wel eens, dat ik om me heen keek en dacht jezes wat een mongolen. En een seconde later dacht ik, wacht ff ik zit hier wel midden in. Wat maakt mij dat dan?
Zijn gmail inbox danquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef outcast_within het volgende:
Ik sta meer te kijken dat hij zoveel rode dingen heeft in zijn facebook.
wtfquote:
"A family learns important life lessons from their adorable, but naughty and neurotic dog."quote:
Dating in the dark is ook zo'n geniaal programma.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef Xaryna het volgende:
DIe film is zo geweldig.
Nou verder kijken naar huilende Amerikanen (extreme home make over)
Vrouw: 'i'm the first responder so I see the people who got in... -snif- car crashes and -sob- accidents. -wails- '
83 haal ik voor de eerste keer proberen. De vierde test kwam een beetje onverwacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Benieuwd naar de scores van de vrouwen in dit topic
Game: Multitask
First try: 54. Ik raakte in de war met de wasd en de pijltjes. Had ze liever andersom gehad.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb 104 en ben ook autistischquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Xaryna het volgende:
Second try: 74. Maar ik ben autistisch dus het telt niet!
Correctedquote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook doen, maar ik gebruik tegenwoordig de tijd op school liever om aan opdrachten te werken, zodat ik thuis kan ontspannen.anime (en dan met name Steins;Gate) kan kijken
Ik ben nog niet met Kaiji klaar!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Corrected
Maar echt doen, leuke serie! Of anders op z'n minst de eerste twee afleveringen?
Steins;Gate >>>>>>> Kaiji want Kaiji SUCKSquote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet met Kaiji klaar!
En en en ik heb geen harde schijf hier atm dus alles moet op mijn PC opgeslagen worden, en die is bijna volquote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Steins;Gate >>>>>>> Kaiji want Kaiji SUCKS
Heb ik ook. Delete Kaiji en kijk 1 afl per keer, ze downloaden redelijk snel!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En en en ik heb geen harde schijf hier atm dus alles moet op mijn PC opgeslagen worden, en die is bijna vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms dan download ik anime op school en dan vind ik het ook zo balen dat het op mijn laptop harde schijf moet. Hoeveel GB/TB harde-schijfruimte heb je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En en en ik heb geen harde schijf hier atm dus alles moet op mijn PC opgeslagen worden, en die is bijna vol
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ik ook. Delete Kaiji en kijk 1 afl per keer, ze downloaden redelijk snel!Ik wil nog niet tot er meer afleveringen zijn, ik Kaiji af heb (seizoen 1 dan), meer tijd heb, een harde schijf heb want ik wil niks weggooien, en jullie eens nokken met al die spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
59GB totaal, 12 GB vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms dan download ik anime op school en dan vind ik het ook zo balen dat het op mijn laptop harde schijf moet. Hoeveel GB/TB harde-schijfruimte heb je eigenlijk als ik vragen mag?
1 TB is bij mij wel voldoende. Sowieso verbruik ik in linux veel minder schijfruimte dan in windows. Bij windows ga ik allemaal crap en games installeren die ik toch nooit ga gebruiken
12GB vrij is meer dan genoeg joh!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wil nog niet tot er meer afleveringen zijn, ik Kaiji af heb (seizoen 1 dan), meer tijd heb, een harde schijf heb want ik wil niks weggooien, en jullie eens nokken met al die spoilers.
Ja, ik moest WoW al deinstalleren op mijn laptop omdat anders de programma's voor school er niet meer op pasten. Ik ga het niet van mijn PC halen voor een anime!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. dan snap ik het. Wat zuur voor je
WoWquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, ik moest WoW al deinstalleren op mijn laptop omdat anders de programma's voor school er niet meer op pasten. Ik ga het niet van mijn PC halen voor een anime!
Private server. Lich King is net uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WoW![]()
MIJN TRIAL IS VERLOPEN!!!
Maar dat begrijp ik inderdaad. Ik heb vroeger ook met 80gb moeten leven. Harde tijden waren dat
Tja, private server. Ik heb dat ook met Warcraft 3 gedaan en het was toch net niet zo leuk als de normale battle.net servers.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Private server. Lich King is net uit.
Ach je hebt meer punten dan ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
Dat spelletje van jou is echt frustrerend. En Robin blijft maar hoger scoren!
Verschil moet er wezen hequote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
Dat spelletje van jou is echt frustrerend. En Robin blijft maar hoger scoren!
Jij bent nog jong, wacht maar tot je ouder bent en zie of je dan nog zo praat!quote:
Ik ben nog gefocussed dankzij Counter Strike. Ook veel multitaskenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, wacht maar tot je ouder bent en zie of je dan nog zo praat!
Eens kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb Kaiji opgezocht met google. Trekt mij ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Steins;Gate >>>>>>> Kaiji want Kaiji SUCKS
Probeer anders op deze site: http://armorgames.com/play/4369/multitaskquote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat multitask spel zuigt. Mijn right en left arrow keys doen niks
Het doet gewoon helemaal niks. Ik kom nu telkens op een score van 8.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer anders op deze site: http://armorgames.com/play/4369/multitask
Verder denk ik dat het niet echt je multitask vermogens test. Het zal er wel mee te maken hebben, maar het komt er vooral op neer dat je net zoals bij ieder spel, moet oefenen om een hogere score te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |