quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en das niet de enige die ik heb staan
deze is pas win
WOW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* mschol weer lego addict3 weken maar
Ziet er nice uit! Ik ben nooit echt een Lego-fan geweest, ik heb nog wel een paar dozen Knex staan
![]()
Ik heb best vaak LEGO gedaan, maar ik was toch meer bezig met games.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
WOW.3 weken maar
Ziet er nice uit! Ik ben nooit echt een Lego-fan geweest, ik heb nog wel een paar dozen Knex staan
Inderdaad, die was leuk! Maar niks vergeleken met..quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb best vaak LEGO gedaan, maar ik was toch meer bezig met games.![]()
Ik vond dat doolhof spel van Ravensburger altijd zo leuk.
Funkenschlag, da's pas voor bikkels! (Hoogspanning in het Nederlands, maar de duitse versie heeft een veel koelere doos!!)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad, die was leuk! Maar niks vergeleken met..
CATAN! Of RISK!
En Cluedo heb ik al heel lang niet meer gespeeld, maar dat was ook altijd leuk
Trouwens, is het onderhand alweer een keer tijd voor een ... MEET?![]()
Ik stem voor een meet op Tsunaconquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad, die was leuk! Maar niks vergeleken met..
CATAN! Of RISK!
En Cluedo heb ik al heel lang niet meer gespeeld, maar dat was ook altijd leuk
Trouwens, is het onderhand alweer een keer tijd voor een ... MEET?![]()
Hmmm, jou ook eh? Interessant, jij hebt altijd wel een goed beargumenteerde mening, dus dat kan interessant wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wordpress is een goed begin. Animeblogger.net deelde vroeger gratis ruimte uit aan animebloggers, maar ik weet niet of ze dat nog doen. En zo zijn er nog veel meer van die dienstverleners die gratis of tegen betaling men een blogje laat beginnen.
[..]
Waarschijnlijk.
[..]
Mij ook!
Ach, desnoods doe je maar één serie ofzo, lache toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Woot!
Helaas kijk ik bijna geen anime meer, maar I'm in!
Daar durf ik heul niet heenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik stem voor een meet op Tsunacon
Dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor een meet op Tsunacon
Ja, volgens mij zijn ze daar al een tijd geleden mee gestopt, want zie het al een paar maanden niet meer in de lijst staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:54 schreef Bakakame het volgende:
Ik kan die speciale anime avond niet meer vinden bij Melkweg?
Weet iemand of ze ermee zijn gestopt? Zou jammer zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en das niet de enige die ik heb staan
deze is pas win
* Xaryna plakt al jouw platte stukjes aan elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* mschol weer lego addict
Nieuwe school? Welke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Introductiedag op nieuwe school, spannend!
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Anders gaan we bij schol thuis op zijn superscherm kijken (dat was hij toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Daar durf ik heul niet heen
Ik ben voor een café meet of weer die maandelijkse anime in de Melkweg met erna een drankje, zoals vorige keer!
ROC, Ict beheerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[me=Xaryna]plakt al jouw platte stukjes aan elkaar.
[/me]
[..]
Nieuwe school? Welke?
Nerd!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[me=Xaryna]plakt al jouw platte stukjes aan elkaar.
[/me]
hm moek laten schieten danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:19 schreef blessed19 het volgende:
Een meet? 18 september is de opening van manga kissa in utrecht. Lijkt me wel een goed idee.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hm moek laten schieten dan
in Rdam dan al een aniway meet
Was toch voorgesteld om die te verplaatsen naar Utrecht? Oh, dat vonden anderen weer geen goed idee zie ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hm moek laten schieten dan
in Rdam dan al een aniway meet
Gewoon naar de opening gaan, man. Die meets komen allemaal toch nog wel een keer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:24 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ja psies. Zit nu zelf ook een beetje dubbel gevoel hier
* Kabuto_Raiger is ook donateur van manga kissa lol
Sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal nog eens moeite voor jou doen..![]()
Die van mij wel!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Xaryna het volgende:
Also, mijn laptop trekt dit niet en hij is bijzonder traag.
Volgens mij alt ingedrukt houden of een andere toets terwijl je de textures toepastquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Xaryna het volgende:
He Robin, hoe doe ik box-textures aanpassen zodat elke kant een ander plaatje heeft? Ik heb de .tga en alles klaar, maar ik krijg het niet voor elkaar dat hij niet op elke kant de hele afbeelding weergeeft.
Oh wacht, dit is het anime topic. Um, Ao no Exorcist was cool! Beter dan vorige aflevering, die was kut.
Also, mijn laptop trekt dit niet en hij is bijzonder traag.
Pfsh, doe jij eens 3D Studio Max en Adobe Photoshop (CS4), en Microsoft Word, browser en skype naast elkaar draaien dan.quote:
Maar Ao no Exorcist is cool! Er zijn een paar afleveringen waar het wat inzakt naar een soort school life anime, maar daarna wordt het weer beter. Stein's Gate begin ik later aan, als ik eindelijk eens mijn harde schijf kan aansluiten (ik ben lui, ja).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij alt ingedrukt houden of een andere toets terwijl je de textures toepast![]()
Ao No Exorcist moet ik nog aan beginnen. Zonde dat je nog niet bent begonnen met Steins;Gate hihihi.
Trouwens voor verdere 3d vragen raad ik je het forum van tweakers.net aan (got), die weten meer waarover ze praten i.t.t. tot robin007bond hier
Core i7 laptop hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mijne ook! 2 jaar oud en still going strong
Eroge!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Xaryna het volgende:
Voor dit vak moet ik een spel ontwerpen, zal ik een Dating Sim maken?
Ik weet niet of mijn docenten blij worden van een eroge... of misschien juist te veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eroge!
In de trend van dat spelletje die ze bij Ore no Imouto in de True Ending maken met de computer club!
Hier ook. En 8gb ddr3 ramquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Core i7 laptop hier
(Jeweetz)
Doen! Hoeft natuurlijk geen eroge te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Xaryna het volgende:
Een 3D dating sim, dit biedt mogelijkheden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier ook. En 8gb ddr3 ram
[..]
Doen! Hoeft natuurlijk geen eroge te zijn
Stop er een ichigo-chan in, maak haar 18, maar later blijkt dat ze 14 was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Xaryna het volgende:
Nee een Acer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
grappig hier ook
(Ook een dell E6410? )
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Stop er een ichigo-chan in, maak haar 18, maar later blijkt dat ze 14 was.
Ik moest er een voor schoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef mschol het volgende:
laptops
(i7 860 + 8GB + ati 5870 + SSD =)
Ja, deze was het geloof ik: http://www.newgrounds.com/portal/view/144166quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bestaat er van love hina een engelse game?
Ee verhaal over een 20-jarig meisje, die een relatie heeft met een 40-jarige man. Achteraf blijkt het meisje 14 te zijn en komen ze in de problemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Stop er een ichigo-chan in, maak haar 18, maar later blijkt dat ze 14 was.
lol ik schrok alquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee een Acer.![]()
Wel in het hogere segment, want hun budgetlijn is echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |