Dan waren ze misschien best het stemmen waard. Maar dit kabinet is toch om te huilen. Herpderp, de PVV aanhang krijgt minder geld, dus jatten we het bij de middenklassequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil dat ze teruggaan naar hun klassiek-liberale roots![]()
Verder was er wel een goede Nederlandse anime site met best leuke reviews. Iets met animeplanet o.i.d.
Helemaal mee eens hoor. Ik moet ook een beetje huilen van dit kabinet. D66-VVD lijkt me een leuk kabinet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan waren ze misschien best het stemmen waard. Maar dit kabinet is toch om te huilen. Herpderp, de PVV aanhang krijgt minder geld, dus jatten we het bij de middenklasse
Mja, het was ook meer als grap bedoeld, ik zou niet eens weten waar je met zoiets moet beginnen. Plus wat je zegt, de nederlandse markt zou waarschijnlijk veel te klein zijn voor zoiets. Dan eindig je met hooguit 10 vaste lezers van hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef outcast_within het volgende:
Het is al moeilijk zat om een goed bezochte engelse anime blog op te zetten. Laat staan dat zoiets zou lukken voor de nederlandse markt.
Plus we zijn toch geen mongolen die geen engels kunnen. Voor die paar nl'ers die liever nederlands lezen zou ik het niet doen iig.
Voor mij blijft iig randomc de enigste blog die regelmatig update, en kwalitatief goed is.
Je hebt ook that anime blog. Maar die haalt de kwaliteit in de verste verte niet.
Leuk forum. Maar de admin heeft me haat me en reageert niet op mijn e-mails; en de kliekvorming...quote:
De politiek is een grap, een droevige macabere grap.quote:En jongens, haal die politiek eens weg hier, ik word er akelig van.
De de vorige premier van Japan, de persoon die premier was vóór de premier die nu gaat aftreden of al afgetreden is, was ook vrome animéïst.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef robin007bond het volgende:
Maaruh.. om het enigsinds on-topic te houden. In Japan heb je een mecha en moe partij
Wordpress is een goed begin. Animeblogger.net deelde vroeger gratis ruimte uit aan animebloggers, maar ik weet niet of ze dat nog doen. En zo zijn er nog veel meer van die dienstverleners die gratis of tegen betaling men een blogje laat beginnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef .Cake. het volgende:
Mja, het was ook meer als grap bedoeld, ik zou niet eens weten waar je met zoiets moet beginnen.
Waarschijnlijk.quote:Plus wat je zegt, de nederlandse markt zou waarschijnlijk veel te klein zijn voor zoiets. Dan eindig je met hooguit 10 vaste lezers van hier![]()
Mij ook!quote:Toch lijkt het me wel leuk om zoiets voor een keertje te proberen. Een Random C zal het niet worden maar het is misschien wel geinig voor mezelf.
VVD'ers als mensen die weten waarop ze stemmen...!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD, alhoewel het niet meer liberaal is
ik kijk er eigenlijk alleen om bepaalde anime op te zoeken (beschrijving/plaatje/rating)quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef NeeEcht het volgende:
Ik vind die animenewsnetwork site zo onoverzichtelijk...
Woot!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, Random Curiosity blijft ook de enige waar ik altijd naar terug ga.
Heb eigenlijk alleen animeblog.nl gevonden, maar die heeft bijna niks van het huidige seizoen. Misschien is dit een gat in de markt en moeten we zelf een nederlandse blog opzetten?
Ik had die rode overall met Polysics logo's aan plus censuur-bril.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
haha ja
liep zaterdag rond als een van de Angel Beats cosplayers met een NERF sniper
de andere dagen had ik gewoon me normale kloffie aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik kijk soms ook nog even naar ANN voor de reviews. Hun eigen reviews zijn ook best aardigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Myanimelist is de beste site voor informatie en beoordelingen van animé. Bovendien heeft elke nieuwe aflevering wel een eigen topic!
Voor het downloaden bakabt!
Ik kijk meestal naar het gemiddelde cijfer of MAL, en wat de reviews geven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook nog even naar ANN voor de reviews. Hun eigen reviews zijn ook best aardig
tis dat ik geen seedbox meer heb, anders had ik het graag voor je gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef Xaryna het volgende:
Gezocht: iemand die 3,1 GB voor mij kan downloaden en uploaden ergens zodat ik het kan downloaden. De download stopt steeds ergens aan het begin, bij mij.
Edit; compleet legale download btw. For the record.
MAL vind ik eigenlijk maar niks..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Myanimelist is de beste site voor informatie en beoordelingen van animé. Bovendien heeft elke nieuwe aflevering wel een eigen topic!
Voor het downloaden bakabt!
Ik zou zo een graag willen hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat ik geen seedbox meer heb, anders had ik het graag voor je gedaan
ach, seedbox was gewoon een zo goedkoop mogelijke dedicated server van www.isgenoeg.nlquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou zo een graag willen hebben![]()
Of het lijkt me ook leuk om zo'n irc bot te zijn.
Toch bedankt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat ik geen seedbox meer heb, anders had ik het graag voor je gedaan
Ik ben MAL-fan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
MAL vind ik eigenlijk maar niks..
leuk voor bijhouden (daar is het handiger/beter in als Anidb) maar anders: Anidb/ANN combie
zijn het losse bestanden ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Toch bedankt.
[..]
Ik ben MAL-fan.![]()
Ik vind dat ANN maar niks.
Download van hun website (installatie bestand, één grote .exe), dus ik denk het niet. Ik ben op het moment aan het onderhandelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn het losse bestanden ofzo?
dan zou ik e.v.t. wat via dropbox kunnen fixen voor je? (max van 2GB daar)
en als je echt niemand vindt kan ik het hier e.v.t. wel op een servertje gooien (maarja: wel maar een adsl lijn, dus geen snelle upload..
zeg het maar
Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dating sim spelletjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
The yuri is strong in this one.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dating sim spelletjes.
Haha ja, hier ook. En toen vond ik het al een ... minder prettige community.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Anime wolken.
Maar dat was lang lang geleden in mijn pokemon-hype-periode.
Ik vind /a/ op 4chan altijd het leukstquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha ja, hier ook. En toen vond ik het al een ... minder prettige community.
Wat, niet eens FOK! ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind /a/ op 4chan altijd het leukst
je online indicator gaf aan dat je niet online was op het moment van postenquote:
quote:
Ik had je post niet gezien omdat ik zo druk met je in gesprek was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je online indicator gaf aan dat je niet online was op het moment van posten
beetje privegesprekken ophouden... pff..
Ik ben naar bed.quote:
Bestaat er van love hina een engelse game?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dating sim spelletjes.![]()
Simgirl, ganguro girl, love hina dating game etc.
Nuh, school weer begonnen. Elke dag om kwart voor negen aanwezig geacht te zijn.quote:
Ahh, yes. Ik heb nog een weekje vrij, daarna op maandag- en vrijdagochtend in Delft, dins- en donderdagochtend in Utrecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nuh, school weer begonnen. Elke dag om kwart voor negen aanwezig geacht te zijn.
en das niet de enige die ik heb staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* mschol weer lego addict![]()
Hier hetzelfde. Introductiedag op nieuwe school, spannend!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nuh, school weer begonnen. Elke dag om kwart voor negen aanwezig geacht te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |