Toch bedankt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat ik geen seedbox meer heb, anders had ik het graag voor je gedaan
Ik ben MAL-fan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
MAL vind ik eigenlijk maar niks..
leuk voor bijhouden (daar is het handiger/beter in als Anidb) maar anders: Anidb/ANN combie
zijn het losse bestanden ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Toch bedankt.
[..]
Ik ben MAL-fan.![]()
Ik vind dat ANN maar niks.
Download van hun website (installatie bestand, één grote .exe), dus ik denk het niet. Ik ben op het moment aan het onderhandelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn het losse bestanden ofzo?
dan zou ik e.v.t. wat via dropbox kunnen fixen voor je? (max van 2GB daar)
en als je echt niemand vindt kan ik het hier e.v.t. wel op een servertje gooien (maarja: wel maar een adsl lijn, dus geen snelle upload..
zeg het maar
Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dating sim spelletjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
The yuri is strong in this one.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dating sim spelletjes.
Haha ja, hier ook. En toen vond ik het al een ... minder prettige community.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Anime wolken.
Maar dat was lang lang geleden in mijn pokemon-hype-periode.
Ik vind /a/ op 4chan altijd het leukstquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha ja, hier ook. En toen vond ik het al een ... minder prettige community.
Wat, niet eens FOK! ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind /a/ op 4chan altijd het leukst
je online indicator gaf aan dat je niet online was op het moment van postenquote:
quote:
Ik had je post niet gezien omdat ik zo druk met je in gesprek was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je online indicator gaf aan dat je niet online was op het moment van posten
beetje privegesprekken ophouden... pff..
Ik ben naar bed.quote:
Bestaat er van love hina een engelse game?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was vroeger een beetje verslaafd aan dating sim spelletjes.![]()
Simgirl, ganguro girl, love hina dating game etc.
Nuh, school weer begonnen. Elke dag om kwart voor negen aanwezig geacht te zijn.quote:
Ahh, yes. Ik heb nog een weekje vrij, daarna op maandag- en vrijdagochtend in Delft, dins- en donderdagochtend in Utrecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nuh, school weer begonnen. Elke dag om kwart voor negen aanwezig geacht te zijn.
en das niet de enige die ik heb staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* mschol weer lego addict![]()
Hier hetzelfde. Introductiedag op nieuwe school, spannend!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nuh, school weer begonnen. Elke dag om kwart voor negen aanwezig geacht te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |