Als je als man regelmatig GTST volgt kun je een dergelijke opvatting makkelijk hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef troje het volgende:
wat een enorm matig programma, weinig nieuws, grappen in de leegte, niets te lachen, stelletje oude serieuze mannen, nauwelijks scoops, geen anekdotes, traag als stront, teveel aandacht op ajax, hoop open deuren, wat een waardeloze zooi....
Kan je zelf doen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Paul het volgende:
Ok de TT is kut, een mod mag hem aanpassen. Voor deze ene keer.
Of je had niet op invoeren kunnen drukken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Paul het volgende:
Zegt wie faalhaasquote:
Er mag maar één Nederlandse judoka meedoen per klasse.quote:
Jojoortje is de baas hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Paul het volgende:
Oprotten.quote:
quote:
Gewoon op aanpassen klikken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Paul het volgende:
HOE KAN IK DAN ZELF DIE TT AANPASSEN KAN NERGENS VINDEN!
Doe eens niet zo emotioneel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Paul het volgende:
HOE KAN IK DAN ZELF DIE TT AANPASSEN KAN NERGENS VINDEN!
Mensen die op Harry hatenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Specularium het volgende:
Harry..
Het komt vaak over alsof die adoratie voor hem komt omdat het een kansloze randaap is.
Nja duurt wel erg langquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Doublepain het volgende:
op el is een leuke programma, van gaal die zijn reis verzet voor vormer
Waarom hij niet bij Omroep MAX zit en Ron Brandsteder en Myrna Goossen wel bij die omroep werken? Het leven is soms oneerlijk...quote:
omdat je een intense haat hebt jegens ajax ?quote:
waar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gewoon op aanpassen klikken.
Ze hebben je je aanpas knopje ontnomenquote:
Terecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat is ook de laatste keer dat die Keje langs is gekomen
genee is een topper...maar dit was Idd kinderachtigquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Keje Molenaar waarom blijven ze die gozer uitnodigen...
Nee hij is nu nog grappig voor zijn doen, en hij is al zeker 3x als gast geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat is ook de laatste keer dat die Keje langs is gekomen
Op bewerken drukken.quote:
Met zijn kinderachtig opmerking bedoel ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij is nu nog grappig voor zijn doen, en hij is al zeker 3x als gast geweest.
Haten op Genee. Iemand die wegkomt met karaoke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
genee is een topper...maar dit was Idd kinderachtig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef inZanity het volgende:
Boerrigter is een uitstekende aankoop in tegenstelling tot Sigthorsson.
LINKSBOVENINquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef inZanity het volgende:
Boerrigter is een uitstekende aankoop in tegenstelling tot Sigthorsson.
Eerst maar eens kijken of hij tegen Real Madrid scoort.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je vind Boerrigter geen goede aankoop?
Dan hebben de mods hem weggehaald.quote:
Had hem nog niet gezien, dit een normale overtreding noemen, gekquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
omg haha, toivonen maakte een normale overtreding
Goed kijken dan. Ik zie hem wel.quote:
Dat dus... wat een mallootquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had hem nog niet gezien, dit een normale overtreding noemen, gek
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Anno2012 het volgende:
VI zonder gijpie is als rukken zonder klaarkomen
Iemand moet Toivonen letterlijk doormidden schoppen. Degene die de overtreding maakt een lintje opspelden...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
omg haha, toivonen maakte een normale overtreding
Ja leuk, Boerrigter is een baas eerste klas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of hij tegen Real Madrid scoort.
Oh wacht je hebt geen ABO, dat is het.quote:
Keje Molenaar in Studio Voetbal is een super gezellige naborrel daarentegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Anno2012 het volgende:
Geen enkele Ajacied gaat tegen Real scoren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of hij tegen Real Madrid scoort.
JA DAT HEB IKquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het icoontje lijkt op een soort winkelwagentje.
Jack van Gelder ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Keje doet me denken aan een gladde autoverkoper.
Iets te glad haar en te gebruind. Maar ik vind 'em wel oprecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik wel, maar dat doet er ook niet echt toe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou Keje dit ook gezegd hebben als het een Ajax-speler was
jij doet me denken aan een mod. So what?!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Zijn knieschijven doen mij inderdaad ook vrij weinig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iemand moet Toivonen letterlijk doormidden schoppen. Degene die de overtreding maakt een lintje opspelden...
Rukmarathon wordt puber fataalquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Anno2012 het volgende:
En Koert?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jack van Gelder ook.
Jan Mulder doet me denken aan een TBS-patiënt, Ronald Waterreus een gefrustreerde oorlogsveteraan, (en zo verder)...
Feyenoord gaat de komende 10 jaar de CL niet in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen enkele Ajacied gaat tegen Real scoren.
Hij leeft nog na zondag, daar ben ik nog steeds witheet over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef inZanity het volgende:
Ron JansDat ie zo snel mogelijk ontslagen word.
Heb je een glazen bol?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord gaat de komende 10 jaar de CL niet in.
Ja raar dat iemand correct Nederlands probeert te praten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
komt door de stroopwafelsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Merkie het volgende:
Johan is altijd zó lyrisch over Verhoek.
Oke leuk.quote:
Ach die heeft bij Sparta zoveel excuses verzonnen waarom het niet zijn schuld was en het team door andere verloor dat ik niet geloof dat dit ooit publiekelijk wordtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Foeke Booy komt bij mij over als Dick Cheney. Erwin Koeman en Frans van Seumeren zijn niets meer dan zijn lappenpoppen.
Wedden dat die Fries beiden uit de weg ruimt bij FC Utrecht?
Denk ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Wedden dat die Fries beiden uit de weg ruimt bij FC Utrecht?
Nee vind ik niet want ze nemen nu niet mee dat zijn gehele team is verkocht zonder dat hij 1x klaagde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef Anno2012 het volgende:
Koert: ''Ik moet tegendraads zijn,want anders ben ik saai''
hij verdient hemquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Genee is wel een baas.
Televizier ringetje.
Vakman. Zelfs een programma over te geschoren kastfiguren op fietsen weet ie probleemloos aan elkaar te praten. En het interesseert hem geen ene anus. Kun je nagaan.quote:
tour de jour was een prima programmaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vakman. Zelfs een programma over te geschoren kastfiguren op fietsen weet ie probleemloos aan elkaar te praten. En het interesseert hem geen ene anus. Kun je nagaan.
Stan Kroenke heeft nu meer aandelen in handen dan vorig seizoen, kan ieder moment die Fransoos op straat smijten als hij het te gek krijgt...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja hij weigert dure aankopen te doen en zal geen prijzen winnen bij Arsenal.
Dat programma gaat dit jaar de Televizier-ring winnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
tour de jour was een prima programma
Wat praat je poep.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze hilarische inkopper al wel eerder gemaakt is?
Yep. De jongens van Alex tegen de knulletjes van Arsène.quote:
ja Xdxdquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Horen jullie ook iemand piano spelen?
'doei Hiele'quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef tong80 het volgende:
Precies Keje Feijenoord verloor met 8-2 van Ajax en werd kampioen.
Keje niet van hem zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef Merkie het volgende:
Keje Molenaar heeft het grootste deel van 'n carriere bij Feyenoord gespeeld. Zou je ook niet zeggen.
HAHAHAHAquote:
Jopie.quote:
quote:Volgens eigen zeggen heeft Hiele het wereldrecord bankzitten bij Oranje op zijn naam staan.
valt tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor in de reclame:
http://www.dumpert.nl/med(...)i_belt_astro_tv.html
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stiekem vond je het toch een leuk programma he
Gert![]()
Dries
Ik keek inderdaad voor Gert en Dries. Kun je nagaan in wat voor een leegte ik besta.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stiekem vond je het toch een leuk programma he
Gert![]()
Dries
De band, ja. Danny Vera is niet zo bijzonder. Jammer dat de gitarist is gestopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Blijft leuk die muziek van Danny Vera.
Die gasten zijn te gek.quote:
Gestopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Wat is dr met van der Gijp aan de hand?
NIKSquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Contract ontbonden na een handgemeen met Genee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Hij schijnt er niet te zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Hij gaat full time Barcelona analyserenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Dus slechtquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 28-08-2011 om 02:44:36BREKEND: Bert van Marwijk laat grasmat PSV-stadion vervangen door oude kranten. "Omdat Oranje op papier de beste van de wereld is". #nedsan reageer retweet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Paul het volgende:
Ik wist al dat hij dit ging zeggen, had hij al getweettwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 28-08-2011 om 02:44:36BREKEND: Bert van Marwijk laat grasmat PSV-stadion vervangen door oude kranten. "Omdat Oranje op papier de beste van de wereld is". #nedsan reageer retweet
Hij komt alleen bier drinkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Knipping aan de bar, wat zou die gaan vertellen?
Nee, we lopen gewoon een keer uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Tommerdepom krijgt maar een minuutje.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Specularium het volgende:
Ik merk nu ineens dat er paniek in dit topic is als Wilbriet iets verkeerd doorkrijgt via zijn oortje en dat ook gaat zeggen.
Het is echt een soort koffietijd.
Jij durft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Knipping ...best een triest figuur
ik ben hier toch om mijn mening te verkondigen?quote:
Als het waar is wel ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Sloggi het volgende:
Hij wordt even uitgeluld door Molenaar.
2x zelfsquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef -Willempie- het volgende:
Knippings verhaal wordt weer ff onderuitgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |