quote:
Da's dan duidelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
ik ben ook zo iemand die dat zegt.... meestal lachen de meisjes dan naar me en moeten ze blozen.
Als vrouwen niet onmiddellijk suf beginnen te giechelen, dan móeten ze wel arrogant zijn, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef HSG het volgende:
Omdat veel vrouwen arrogante kwasten zijn, en dan lijkt het alsof je boos bent.
Niks moetquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Als vrouwen niet onmiddellijk suf beginnen te giechelen, dan móeten ze wel arrogant zijn, toch?
Doodsverwensing. SwJ en ik zijn beste vriendjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef handboek het volgende:
[..]
sterf, je bent geen mod meer, dus je kan je posts zoals deze niet meer permitteren.
dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik kijk altijd zo boos dat mensen van me wegrennen. Mission completed.
Ah. Ook nog discrimineren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef handboek het volgende:
[..]
dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.
heel fijn voor je, sterf is geen doods verwensing maar een zelfde iets als het de woorden, fuck you. dat is toch ook geen aanzetten tot verkrachting..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Doodsverwensing. SwJ en ik zijn beste vriendjes.
En ookal kijk ik boos, waarom ga je daar dan iets over zeggen terwijl ik je niet eens kenquote:
gaap, je verveelt me.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Ah. Ook nog discrimineren.
Was jij niet degene die met mij wilde chillen? Hmm?
Ah ja. Ok. Thanks for the info.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef handboek het volgende:
[..]
heel fijn voor je, sterf is geen doods verwensing maar een zelfde iets als het de woorden, fuck you. dat is toch ook geen aanzetten tot verkrachting..
omdat je gewoon te makkelijk bentquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
O rly? Waarom moeite nemen om te reageren dan?
Van het weekend zei een meisje het trouwens nog tegen mij. Moet ik nu ook een topic openen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
En ookal kijk ik boos, waarom ga je daar dan iets over zeggen terwijl ik je niet eens ken![]()
Gewoon bijdehand
Dat mag pas als je het tig keer gehoord hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van het weekend zei een meisje het trouwens nog tegen mij. Moet ik nu ook een topic openen?
Waarom? Vrouwen mogen niet sjagerijnig zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:
dünya degmez göz yasina oftewel de wereld is jou tranen niet waard.
ik denk dat de mensen die zulke dingen zeggen meestal op een bepaald niveau van bewustzijn staan en door dat te zeggen jou, al is het maar voor een paar seconde, naar die hoogte van bewustzijn trekken hiermee. hierdoor hoor je dan te realiseren dat het boos kijken slechts overbodig is. het is kinderachtig.
een mens, vooral jongedame, hoort op zo een reactie slechts te glimlachen.
Gast! Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik denk dat de mensen die zulke dingen zeggen meestal op een bepaald niveau van bewustzijn staan en door dat te zeggen jou, al is het maar voor een paar seconde, naar die hoogte van bewustzijn trekken hiermee. hierdoor hoor je dan te realiseren dat het boos kijken slechts overbodig is. het is kinderachtig.
Thanks. Ik vind jou ook een lief kindje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef handboek het volgende:
[..]
omdat je gewoon te makkelijk bent
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef handboek het volgende:
[..]
dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.
mannen zijn mentaal veel sterker als vrouwen. het is normaal dat een vrouw zulke gezichten toont en het is dan ook slechts normaal dat mannen overgaan tot dergelijke conversaties. welke doeleinden hierachter verschuilen is dan weer persoonsgebonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef LompeHork het volgende:
Wat ziet mijn oog? Is handdoek een meisje?![]()
Terechte klacht wel.
[..]
Waarom? Vrouwen mogen niet sjagerijnig zijn?
Denk je dat je de Dalai Lama bent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:
Ik weet het. Ik voelde ook een emotie in die richting.quote:
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
mannen zijn mentaal veel sterker als vrouwen. het is normaal dat een vrouw zulke gezichten toont en het is dan ook slechts normaal dat mannen overgaan tot dergelijke conversaties. welke doeleinden hierachter verschuilen is dan weer persoonsgebonden.
een 'man' gaat niet met een boos gezicht ergens zitten wanneer hij chagrijnig is. de paar homotjes die jullie kennen die dat wel doen zijn geen mannen.
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent? internetheld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Denk je dat je de Dalai Lama bent?
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent?
Niet zo boos kijken schatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?
Een man kan gerust ergens met een gezicht op onweer ergens gaan zitten als hij chagrijnig is, het gebeurt alleen minder omdat mannen minder vaak emotie durven tonen.
Je laatste zin:
Sterkte.
Je hebt een goed puntquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
Klopt, wat is je punt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen.
Nee dat valt het niet.quote:wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
quote:denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
En als je nog niet chagrijnig bent ben je het wel na zo'n opmerkingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kut opmerking. Als ik chagrijnig ben is dat het laatste dat ik wil horen.
je maar dan maar niet afkuren doormiddel van een kutkop te trekken en naar iedereen een kuthouding te geven , wees dan gewoon ongelukkig en chagrijnig in jezelf met een aanneemlijke smoel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kut opmerking. Als ik chagrijnig ben is dat het laatste dat ik wil horen.
Jij bent duidelijk nog chagrijnig vanwege dat meisje dat niet voor je aan de kant gingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je maar dan maar niet afkuren doormiddel van een kutkop te trekken en naar iedereen een kuthouding te geven , wees dan gewoon ongelukkig en chagrijnig in jezelf met een aanneemlijke smoel.
Lachen is gratis, kutquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:13 schreef Sofia90 het volgende:
Waarom.....vinden veel mannen het nodig om deze opmerking te geven: niet zo boos kijken hé of als je lacht ben je veel mooier hr
Hebben ze het idee dat vrouwen alleen maar vrolijk moeten gaan doen? En als je een keertje serieus kijkt, ben je dan meteen boos?
En wat willen ze ermee bereiken, ik raak alleen maar geirriteerd omdat hij dat tegen me zegt.
Ik ben ook niet de enige die dat weleens te horen krijgt, mijn vriendinnen krijgen ook weleens zo'n opmerking.
Klacht; het is fucking irritant als je gewoon ergens zit te zitten of staat te staan en er een of andere gast langs loopt en zegt dat je niet zo boos moet kijken. Bemoei je er gvd gewoon niet mee
Zolang je maar weet dat je meiden daar chagrijnig mee gaat maken en niet denkt dat vrouwen dat leuk vinden om te horenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Dimens het volgende:
Wel een goede tip om meisjes chagrijnig te maken, bedankt hiervoor.
Pittig hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige vrouwen hierom janken. Scheldt hem dan uit als je het er niet mee eens bent?_!
Moet je maar niet zo dom kijken.
eh nee ze had een kut kopquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog chagrijnig vanwege dat meisje dat niet voor je aan de kant ging
Misschien is het voor jou handig om te weten dat mannen niet zitten te wachten op een 21 jarige verzuurde doos die nu al chagrijnig en/of boos om zich heen zit te kijken. Wij mannen willen die boze blikken van je pas zien als je minstens 2 keer geworpen hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je meiden daar chagrijnig mee gaat maken en niet denkt dat vrouwen dat leuk vinden om te horen
Dat is idd hatelijk maar is een hele andere situatie als waar ik het over hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
eh nee ze had een kut kopze liep er ook nog met een jongen en een ander meisje.
Die jongen riep ook nog hoe ik net langs gelopen was ''Kapsones'' Maar geen idee of voor mij is bedoeld![]()
Maar dat wijf keek me aan..Als blikken konden doden.
Die van jou dat zeggen jongens gewoon als je ze geen aandacht schenktquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dat is idd hatelijk maar is een hele andere situatie als waar ik het over heb
Volgens mij kunnen jullie allen gewoon niet lezen. Ik ben niet boos of chagrijnig maar ik kijk serieus en ik lach niet en dan krijg ik dus die opmerking; niet zo boos kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou handig om te weten dat mannen niet zitten te wachten op een 21 jarige verzuurde doos die nu al chagrijnig en/of boos om zich heen zit te kijken. Wij mannen willen die boze blikken van je pas zien als je minstens 2 keer geworpen hebt.
Ja of om er aandacht mee te krijgen maar dat is dus vet dom want ze krijgen er alleen maar negatieve aandacht voor terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die van jou dat zeggen jongens gewoon als je ze geen aandacht schenkt![]()
Emotieloos vies dier dat je bent, you got some serious issues my friend.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie allen gewoon niet lezen. Ik ben niet boos of chagrijnig maar ik kijk serieus en ik lach niet en dan krijg ik dus die opmerking; niet zo boos kijken.
Daarnaast mind your own fucking business
Die laatste regel wordt verworpen. Jij opent toch een topic hier? Ja. Dan mag iedereen hier zijn/haar mening geven. Face it.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie allen gewoon niet lezen. Ik ben niet boos of chagrijnig maar ik kijk serieus en ik lach niet en dan krijg ik dus die opmerking; niet zo boos kijken.
Blijkbaar kijk je dan dus niet serieus, maar boos.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
Die laatste regel wordt verworpen. Jij opent toch een topic hier? Ja. Dan mag iedereen hier zijn/haar mening geven. Face it.
En dan? Waarom bemoeit hij zich daarmee?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar kijk je dan dus niet serieus, maar boos.
Ik zou zoiets alleen zeggen als je een heel mooi meisje bent en ik een verlepte poging wilde doen om je te versieren omdat je out of my league bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
En dan? Waarom bemoeit hij zich daarmee?
Oke, dus omdat je al weet/denkt dat je geen kans maakt ga je iets zeggen waarbij je weet dat je door dat te zeggen nog minder kans zal makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets alleen zeggen als je een heel mooi meisje bent en ik een verlepte poging wilde doen om je te versieren omdat je out of my league bent.
Stel dat het bij 1 op de 100 lukt, heb je toch een heel mooi meisje aan de haak geslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Oke, dus omdat je al weet/denkt dat je geen kans maakt ga je iets zeggen waarbij je weet dat je door dat te zeggen nog minder kans zal maken
Gebruik je die zin dan vaak? En heb je weleens door die opmerking het hele mooie meisje aan de haak geslagen? Of ben je nog niet bij 100?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel dat het bij 1 op de 100 lukt, heb je toch een heel mooi meisje aan de haak geslagen.
Ik ben geen player dus ik heb die zin nog nooit gebruikt. Ik zou er als vrouw zijnde ook op afknappen denkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Gebruik je die zin dan vaak? En heb je weleens door die opmerking het hele mooie meisje aan de haak geslagen? Of ben je nog niet bij 100?
Ik zag het niet eens als een versiertruc omdat je in mijn beleving niet meer terugkrijgt dan een vuile blik,mja mssn hopen ze dat je er dan verlegen bij gaat lachen ofso.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben geen player dus ik heb die zin nog nooit gebruikt. Ik zou er als vrouw zijnde ook op afknappen denk
dat vinden mannen fijn jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg dat je zo kijkt omdat je zijn kutkop ziet.
Denk ook dat ze daar op gokken, maar ja gladjanussen hè.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens als een versiertruc omdat je in mijn beleving niet meer terugkrijgt dan een vuile blik,mja mssn hopen ze dat je er dan verlegen bij gaat lachen ofso.
Dat denk ik weleens maar dat ga ik niet zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg dat je zo kijkt omdat je zijn kutkop ziet.
Nou en, lelijke mannen moeten gewoon hun smoel houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dat denk ik weleens maar dat ga ik niet zeggenkrijg je alleen maar ruzie mee.
Meestal ontdooien ze wel als je het een beetje positief brengt en een gesprek er aan vast knoopt. Als je de hele avond chagerijnig voor je uit staart op een feestje kun je van mij part beter thuis blijven. Of je moet een goede reden hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens als een versiertruc omdat je in mijn beleving niet meer terugkrijgt dan een vuile blik,mja mssn hopen ze dat je er dan verlegen bij gaat lachen ofso.
Maar ook zij hebben recht op sexquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, lelijke mannen moeten gewoon hun smoel houden.
Niet haten op mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En met zo'n kankerzin denken ze te scoren? Nee.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En met zo'n kankerzin denken ze te scoren? Nee.
Er is vast wel iets anders wat je kan zeggen om in gesprek te gaan zonder commentaar te geven op hoe ze kijktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Scorpie het volgende:
Hoe moeten de mannen wel doen zodat ze kans maken?
En wat voor stoornis heb jij dan? Je klinkt niet helemaal goed met al je bullshit gepraat over mentaliteit en bewustzijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef ezelbayraktar het volgende:
kattenvangers. als het een jongen met een r8 en mooie kop is is het ineens geen 'kankerzin' meer.
borderline nation. vrouwen die 'ik heb een kut dus ik ben stoer' mentaliteit hebben. allemaal geobsedeerd door een zo hoog mogelijk status terwijl ze vergeten waar ze wonen, met wie ze er wonen, waar ze voor op staan en hoeveel hiervan ook het zelfde zal blijven: vooral met deze mentaliteit en bewustzijn van het leven.
Goede edit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb laatst gehoord dat ik uit me ogen kijk alsof ik denk: 'Wie maakt mij wat?'
ik heb de stoornis van 'ik ben 20 maar alle chicks van mijn leeftijd zijn net kleine bitches van 14'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
En wat voor stoornis heb jij dan? Je klinkt niet helemaal goed met al je bullshit gepraat over mentaliteit en bewustzijn.
Overigens heb je het ook fout want als iemand met zo'n zin naar mij toekomt kan hij eruit zien als brad pitt, je hebt het toch al verziekt.
Nee, volgens mij heb jij de stoornis ''Ik ben een gestoorde narcistische Turk en ik doe alsof ik heel intelligent ben terwijl ik eigenlijk bij Burger King werk''quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik heb de stoornis van 'ik ben 20 maar alle chicks van mijn leeftijd zijn net kleine bitches van 14'.
maak je niet druk, mensen als brad pitt komen niet naar je en gezien je reacties en zogenaamde tips aan scorpie zal je meteen assumeren dat ze je leuk vinden. bullshit. high-class society mensen zeggen zulke dingen niet omdat ze een instant crush op je hebben.
Het is een troll, waarom denk je dat meneer niet meer reageert op mijn post een pagina terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb jij de stoornis ''Ik ben een gestoorde narcistische Turk en ik doe alsof ik heel intelligent ben terwijl ik eigenlijk bij Burger King werk''
Was je al klaar met praten want je voegt steeds wat toe aan je post maar qua inhoud gaat het echt nergens over
echt nergens over? ik heb het over de hele foute psychologie achter jullie denken en doen. hoezo zou iemand die bij de burger king werkt niet intelligent kunnen zijn, waar slaat dit op? intelligentie is niet gebonden aan factoren als waar je werkt. en mocht je beter denken te weten, ik heb slechts geen intentie om te vertellen wat voor werk ik doe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb jij de stoornis ''Ik ben een gestoorde narcistische Turk en ik doe alsof ik heel intelligent ben terwijl ik eigenlijk bij Burger King werk''
Was je al klaar met praten want je voegt steeds wat toe aan je post maar qua inhoud gaat het echt nergens over
Ja, wel een kut trollquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een troll, waarom denk je dat meneer niet meer reageert op mijn post een pagina terug
Omdat je ook echt bij Burger King werktquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
echt nergens over? ik heb het over de hele foute psychologie achter jullie denken en doen. hoezo zou iemand die bij de burger king werkt niet intelligent kunnen zijn, waar slaat dit op? intelligentie is niet gebonden aan factoren als waar je werkt. en mocht je beter denken te weten, ik heb slechts geen intentie om te vertellen wat voor werk ik doe.
omdat je denkt dat wij in de zelfde schaal zitten. omdat je aanneemt dat je maar continu aandacht gaat krijgen terwijl je daar al duidelijk aan gaf dat je klem zit en slechts iets kon terug kaatsen op mij. ga maar is begrijpend lezen doen, dan begrijp je dat ik niet meer op jou hoef te reageren. je wou een lap tekst dat door anderen als feit geschreven was, die krijg je van mij niet. van mij krijg je wat daar staat dus doe je het daar maar mee. en om dan als een kleuter te vragen 'wat is je punt' i.p.v. de discussie voortzetten door juist je eigen mening te plaatsen over wat ik daarvoor nog schreef is het einde geweest van mijn aandacht naar jou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een troll, waarom denk je dat meneer niet meer reageert op mijn post een pagina terug
Tuurlijk nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Piye het volgende:
Was jij dat meisje dat vandaag zo pissig naar mijn maat keek? Want dat was gewoon een terechte "niet zo boos kijken hoor". Als blikken konden doden...
Zo niet:
Op zich wel terechte klacht, ik schijn ook vaak boos te kijken gelukkig doen mensen die ik niet ken daar niet bijdehand over, maar ik zou het wel ergerlijk vinden.
Snap jij jezelf überhaupt nog? Zulks een gewauwel....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
omdat je denkt dat wij in de zelfde schaal zitten. omdat je aanneemt dat je maar continu aandacht gaat krijgen terwijl je daar al duidelijk aan gaf dat je klem zit en slechts iets kon terug kaatsen op mij. ga maar is begrijpend lezen doen, dan begrijp je dat ik niet meer op jou hoef te reageren. je wou een lap tekst dat door anderen als feit geschreven was, die krijg je van mij niet. van mij krijg je wat daar staat dus doe je het daar maar mee. en om dan als een kleuter te vragen 'wat is je punt' i.p.v. de discussie voortzetten door juist je eigen mening te plaatsen over wat ik daarvoor nog schreef is het einde geweest van mijn aandacht naar jou.
dat ik dit moet uitleggen zegt al genoeg.
ja ik snap me zelf volkomen, ik snap niet hoezo jij nu uberhaupt reageert op mij. vooral met deze onzin. indien je reageert doe het dan op mijn denkwijze, nu toon je slechts aan dat je daar geen inspraak op kan hebben omdat je de iq ervoor lackt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Snap jij jezelf überhaupt nog? Zulks een gewauwel....
"Ga maar is begrijpend lezen doen"? < pareltje, echt waar.
Weet je wat, je hebt gelijk, ik kon inderdaad iets terugkaatsen op jou. Ik zal het niet doen om je te sparen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
omdat je denkt dat wij in de zelfde schaal zitten. omdat je aanneemt dat je maar continu aandacht gaat krijgen terwijl je daar al duidelijk aan gaf dat je klem zit en slechts iets kon terug kaatsen op mij.
Jij gaat mij iets uitleggen over begrijpend lezen? Prima, ik zit in kleermakerszit klaar, kom maar op. Ik denk dat jij eerst nodig een les begrijpend lezen nodig hebt, je lult zelfs hierin uit je nek.quote:ga maar is begrijpend lezen doen, dan begrijp je dat ik niet meer op jou hoef te reageren. je wou een lap tekst dat door anderen als feit geschreven was, die krijg je van mij niet. van mij krijg je wat daar staat dus doe je het daar maar mee.
Tuurlijk vraag ik dat, je punt slaat namelijk kant nog wal behalve relatief vage beweringen, daar ga ik toch echt geen argumentatie tegen verzinnen.quote:en om dan als een kleuter te vragen 'wat is je punt' i.p.v. de discussie voortzetten door juist je eigen mening te plaatsen over wat ik daarvoor nog schreef is het einde geweest van mijn aandacht naar jou.
Och, och, een sneer, dat kan ik niet hebben hoor, dan ga ik in foetushouding liggen huilen in een hoekje van de kamer.quote:dat ik dit moet uitleggen zegt al genoeg.
digitalpimpquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je wat, je hebt gelijk, ik kon inderdaad iets terugkaatsen op jou. Ik zal het niet doen om je te sparen.
[..]
Jij gaat mij iets uitleggen over begrijpend lezen? Prima, ik zit in kleermakerszit klaar, kom maar op. Ik denk dat jij eerst nodig een les begrijpend lezen nodig hebt, je lult zelfs hierin uit je nek.
[..]
Tuurlijk vraag ik dat, je punt slaat namelijk kant nog wal behalve relatief vage beweringen, daar ga ik toch echt geen argumentatie tegen verzinnen.
[..]
Och, och, een sneer, dat kan ik niet hebben hoor, dan ga ik in foetushouding liggen huilen in een hoekje van de kamer.
Reageren op je denkwijze... Kerel, als zou ik je er mee voor je hoofd slaan, dan zou het nog niet herkennen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ja ik snap me zelf volkomen, ik snap niet hoezo jij nu uberhaupt reageert op mij. vooral met deze onzin. indien je reageert doe het dan op mijn denkwijze, nu toon je slechts aan dat je daar geen inspraak op kan hebben omdat je de iq ervoor lackt.
nu niet bang worden ofzo he omdat ik van turks komaf ben, ik ben niet zo kwaad als ik overkom maar een vriend van mij word je ook niet zo snel. je begint nu namelijk zelf pareltjes uit te delen met je 'als zou ik' en 'dan zou het nog niet herkennen'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Reageren op je denkwijze... Kerel, als zou ik je er mee voor je hoofd slaan, dan zou het nog niet herkennen.
Maar amusant ben je wel...
HIHIHIHAHAHAHOHOHOquote:
Turkse mannenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
omdat je denkt dat wij in de zelfde schaal zitten. omdat je aanneemt dat je maar continu aandacht gaat krijgen terwijl je daar al duidelijk aan gaf dat je klem zit en slechts iets kon terug kaatsen op mij. ga maar is begrijpend lezen doen, dan begrijp je dat ik niet meer op jou hoef te reageren. je wou een lap tekst dat door anderen als feit geschreven was, die krijg je van mij niet. van mij krijg je wat daar staat dus doe je het daar maar mee. en om dan als een kleuter te vragen 'wat is je punt' i.p.v. de discussie voortzetten door juist je eigen mening te plaatsen over wat ik daarvoor nog schreef is het einde geweest van mijn aandacht naar jou.
dat ik dit moet uitleggen zegt al genoeg.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Turkse mannen. Denken dat hij voor alle vrouwen kan spreken
. Denken dat uiterlijk ook maar relevant is bij zo'n stront uitspraak als die TS noemde
.
of had je het hier ergens anders over?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, lelijke mannen moeten gewoon hun smoel houden.
Het is een typerende uitspraak die veelal door lelijke mannen wordt gebruikt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
[..]
of had je het hier ergens anders over?
dus dat neemt weg dat je zegt dat uiterlijk niet relevant is maar dat lelijke mannen hun bek moeten houden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is een typerende uitspraak die veelal door lelijke mannen wordt gebruikt.
Dat sowieso.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Chule het volgende:
Krijg ik ook vaak te horen. Maar het zijn altijd sukkels die dat zeggen.
Oke, sorry. Wellicht had ik 'lelijk' dan moeten veranderen naar 'sukkels', zodat jij het ook begrijpt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
dus dat neemt weg dat je zegt dat uiterlijk niet relevant is maar dat lelijke mannen hun bek moeten houden?
je moet wel je zelf begrijpen he, anders word jack4ya verdrietig.
hahaha je bent echt grappig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Sofia90 het volgende:
Geen aandacht besteden aan de bij-burger-king-werkende Turkentroll
doen ze ook, ze zijn niet bewust van hoe ze er bij staan op het punt dat iemand, met goede intenties, hun benaderd op deze manier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef Piye het volgende:
Weet je hè het klinkt misschien gek en het is natuurlijk veel logischer dat het aan een ander ligt in plaats van aan jezelf, maar misschien kijken jullie ook daadwerkelijk boos wanneer zoiets gezegd wordt?
overbodig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, sorry. Wellicht had ik 'lelijk' dan moeten veranderen naar 'sukkels', zodat jij het ook begrijpt.
Ja als die opmerking wordt gemaakt kan ik wel geirriteerd worden. Maar het gaat er meer om dat je soms gewoon voor je uit aan het kijken bent, gewoon serieus en je dan van zo'n knaap ineens te horen krijgt dat je eens moet gaan lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef Piye het volgende:
Weet je hè het klinkt misschien gek en het is natuurlijk veel logischer dat het aan een ander ligt in plaats van aan jezelf, maar misschien kijken jullie ook daadwerkelijk boos wanneer zoiets gezegd wordt?
Ze zijn gewoon bezorgd om je gezondheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja als die opmerking wordt gemaakt kan ik wel geirriteerd worden. Maar het gaat er meer om dat je soms gewoon voor je uit aan het kijken bent, gewoon serieus en je dan van zo'n knaap ineens te horen krijgt dat je eens moet gaan lachen
Haha echt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bezorgd om je gezondheid.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Grappig dat mannen het ook meer dan terecht vinden om deze opmerking te maken, ongeacht of er nu een miljoen vrouwen zeggen dat ze zich er aan storen. Als je zo'n opmerking maakt, gaat zij echt niet ineens voluit glimlachen om jou een plezier te doen. Je insinueert eerder dat ze een chagrijnige trut is. Dus waarom zou ze uberhaupt nog lachen. Klapharken.
Of je leest gewoon mijn post even door.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Grappig dat mannen het ook meer dan terecht vinden om deze opmerking te maken, ongeacht of er nu een miljoen vrouwen zeggen dat ze zich er aan storen. Als je zo'n opmerking maakt, gaat zij echt niet ineens voluit glimlachen om jou een plezier te doen. Je insinueert eerder dat ze een chagrijnige trut is. Dus waarom zou ze uberhaupt nog lachen. Klapharken.
Misschien is het doel ook juist wel om haar te laten beseffen dat ze erbij loopt als een chagrijnige trut.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Zou kunnen, weet jij veel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien is het doel ook juist wel om haar te laten beseffen dat ze erbij loopt als een chagrijnige trut.
Ik vind de klacht trouwens niet geheel onterecht, maar als ik dit topic zo doorlees krijg ik het idee dat veel van jullie dit te horen hebben gekregen. Nu denken jullie dan waarschijnlijk "dat is een wanhopige poging om in mijn broekje te komen", maar ik denk dan weer misschien lopen jullie ook echt gewoon vaak met een chagrijnige rotkop rond.
quote:
Punt 1 is dat ik dus niet begrijp wat ze ermee willen bereiken, punt 2 is dat ik niet vind dat ze het recht hebben om commentaar te leveren over hoe iemand anders kijkt, zelf zouden ze dat ook niet leuk vinden en punt 3 is dat in mijn geval; ik geen chagrijnig rotkop heb maar ik heb ook geen prethoofd, dus ik kijk gewoon hoe mijn hoofd staat en ik voel me gewoon zoals ik voel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien is het doel ook juist wel om haar te laten beseffen dat ze erbij loopt als een chagrijnige trut.
Ik vind de klacht trouwens niet geheel onterecht, maar als ik dit topic zo doorlees krijg ik het idee dat veel van jullie dit te horen hebben gekregen. Nu denken jullie dan waarschijnlijk "dat is een wanhopige poging om in mijn broekje te komen", maar ik denk dan weer misschien lopen jullie ook echt gewoon vaak met een chagrijnige rotkop rond.
uhuquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bezorgd om je gezondheid.
Hallo ezelbayrakta kloonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef DeeCruise het volgende:
Wordt er door ezelbayrakta soms een gevoelige snaar geraakt? Zoveel users die hier Ts afzeikreacties geven en alleen hij krijgt tegengas... Hij brengt het tenminste nog interessant, dat is meer dan wat ik van dit hele topic kan zeggen...
@TS: je kunt je maar ergens druk om maken, als je geen aandacht zou krijgen was het ook weer niet goed.. Eens kijken wat hier voor intelligente reactie op terug gaat komen![]()
Op zich terecht klacht, maareh: jij klaagt over mensen die het recht hebben om 'commentaar' te leveren over hoe iemand kijkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Punt 1 is dat ik dus niet begrijp wat ze ermee willen bereiken, punt 2 is dat ik niet vind dat ze het recht hebben om commentaar te leveren over hoe iemand anders kijkt, zelf zouden ze dat ook niet leuk vinden en punt 3 is dat in mijn geval; ik geen chagrijnig rotkop heb maar ik heb ook geen prethoofd, dus ik kijk gewoon hoe mijn hoofd staat en ik voel me gewoon zoals ik voel.
Daarnaast geloof ik niet dat die mannen graag willen dat ik iets besefbijdehand zijn om zo aandacht te krijgen zit gewoon in hun karakter, betekent ook niet perse dat ze een poging doen om in mn broekje te komen. Daar ga ik ook niet onmiddelijk vanuit en dat boeit me ook niet. Het is gewoon een kutopmerking.
En door die laatste zin ga ik er dan ook niet serieus op in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Op zich terecht klacht, maareh: jij klaagt over mensen die het recht hebben om 'commentaar' te leveren over hoe iemand kijkt.
Wat dan over het recht om iemands karakter af te serveren op basis van 1 opmerking? Probleem is dat jij denk te weten wat de reden is en je aan die reden nog meer lijkt te ergeren dan de opmerking zelf. ik haat hem zelf ook om te krijgen en deel hem dan ook nooit uit, maar vrouwen realiseren zich soms niet dat een glimlach de beste make-up is.
En inderdaad ja, dat verplicht jullie dan ook om de hele dag als een blij grijnzende huppelkut rond te lopen.
quote:
Jij moet echt een ongelooflijke womanizer zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
ik ben ook zo iemand die dat zegt.... meestal lachen de meisjes dan naar me en moeten ze blozen.
Misschien is het haar doel wel om er bij te lopen als een chagrijnige trut om alle irritante ventjes op afstand te houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ze nu dus dat het niet effectief is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is het haar doel wel om er bij te lopen als een chagrijnige trut om alle irritante ventjes op afstand te houden.
Nee niks is daar effectief tegen godverdomme. Tief gewoon op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ze nu dus dat het niet effectief is.
Who died and made you mod? Wat een humeur.... Je zou wellicht eens wat vrolijker moeten kijken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks is daar effectief tegen godverdomme. Tief gewoon op.
Ik kijk heel vrolijk hoor irl, maar dat is slechts een masker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Who died and made you mod? Wat een humeur.... Je zou wellicht eens wat vrolijker moeten kijken?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
Nou sorry hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks is daar effectief tegen godverdomme. Tief gewoon op.
Jij begrijptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:56 schreef Golden_Pauper het volgende:
ooeh terechte klacht
Er zijn inderdaad gasten die zoiets zeggen tegen chicks. meestal zijn de desbetreffende mannen faggot en aandachtshoer
wtf laat iemand lekker kijken hoe die wil, dat jij nou altijd je geforceerde glimlach moet dragen omdat mensen anders er achter komen dat je eigenlijk een loser bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |