wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent? internetheld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Denk je dat je de Dalai Lama bent?
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent?
Niet zo boos kijken schatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?
Een man kan gerust ergens met een gezicht op onweer ergens gaan zitten als hij chagrijnig is, het gebeurt alleen minder omdat mannen minder vaak emotie durven tonen.
Je laatste zin:
Sterkte.
Je hebt een goed puntquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
Klopt, wat is je punt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen.
Nee dat valt het niet.quote:wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
quote:denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
En als je nog niet chagrijnig bent ben je het wel na zo'n opmerkingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kut opmerking. Als ik chagrijnig ben is dat het laatste dat ik wil horen.
je maar dan maar niet afkuren doormiddel van een kutkop te trekken en naar iedereen een kuthouding te geven , wees dan gewoon ongelukkig en chagrijnig in jezelf met een aanneemlijke smoel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kut opmerking. Als ik chagrijnig ben is dat het laatste dat ik wil horen.
Jij bent duidelijk nog chagrijnig vanwege dat meisje dat niet voor je aan de kant gingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je maar dan maar niet afkuren doormiddel van een kutkop te trekken en naar iedereen een kuthouding te geven , wees dan gewoon ongelukkig en chagrijnig in jezelf met een aanneemlijke smoel.
Lachen is gratis, kutquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:13 schreef Sofia90 het volgende:
Waarom.....vinden veel mannen het nodig om deze opmerking te geven: niet zo boos kijken hé of als je lacht ben je veel mooier hr
Hebben ze het idee dat vrouwen alleen maar vrolijk moeten gaan doen? En als je een keertje serieus kijkt, ben je dan meteen boos?
En wat willen ze ermee bereiken, ik raak alleen maar geirriteerd omdat hij dat tegen me zegt.
Ik ben ook niet de enige die dat weleens te horen krijgt, mijn vriendinnen krijgen ook weleens zo'n opmerking.
Klacht; het is fucking irritant als je gewoon ergens zit te zitten of staat te staan en er een of andere gast langs loopt en zegt dat je niet zo boos moet kijken. Bemoei je er gvd gewoon niet mee
Zolang je maar weet dat je meiden daar chagrijnig mee gaat maken en niet denkt dat vrouwen dat leuk vinden om te horenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Dimens het volgende:
Wel een goede tip om meisjes chagrijnig te maken, bedankt hiervoor.
Pittig hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige vrouwen hierom janken. Scheldt hem dan uit als je het er niet mee eens bent?_!
Moet je maar niet zo dom kijken.
eh nee ze had een kut kopquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog chagrijnig vanwege dat meisje dat niet voor je aan de kant ging
Misschien is het voor jou handig om te weten dat mannen niet zitten te wachten op een 21 jarige verzuurde doos die nu al chagrijnig en/of boos om zich heen zit te kijken. Wij mannen willen die boze blikken van je pas zien als je minstens 2 keer geworpen hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je meiden daar chagrijnig mee gaat maken en niet denkt dat vrouwen dat leuk vinden om te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |