wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent? internetheld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Denk je dat je de Dalai Lama bent?
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent?
Niet zo boos kijken schatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?
Een man kan gerust ergens met een gezicht op onweer ergens gaan zitten als hij chagrijnig is, het gebeurt alleen minder omdat mannen minder vaak emotie durven tonen.
Je laatste zin:
Sterkte.
Je hebt een goed puntquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
Klopt, wat is je punt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen.
Nee dat valt het niet.quote:wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
quote:denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
En als je nog niet chagrijnig bent ben je het wel na zo'n opmerkingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kut opmerking. Als ik chagrijnig ben is dat het laatste dat ik wil horen.
je maar dan maar niet afkuren doormiddel van een kutkop te trekken en naar iedereen een kuthouding te geven , wees dan gewoon ongelukkig en chagrijnig in jezelf met een aanneemlijke smoel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Kut opmerking. Als ik chagrijnig ben is dat het laatste dat ik wil horen.
Jij bent duidelijk nog chagrijnig vanwege dat meisje dat niet voor je aan de kant gingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je maar dan maar niet afkuren doormiddel van een kutkop te trekken en naar iedereen een kuthouding te geven , wees dan gewoon ongelukkig en chagrijnig in jezelf met een aanneemlijke smoel.
Lachen is gratis, kutquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:13 schreef Sofia90 het volgende:
Waarom.....vinden veel mannen het nodig om deze opmerking te geven: niet zo boos kijken hé of als je lacht ben je veel mooier hr
Hebben ze het idee dat vrouwen alleen maar vrolijk moeten gaan doen? En als je een keertje serieus kijkt, ben je dan meteen boos?
En wat willen ze ermee bereiken, ik raak alleen maar geirriteerd omdat hij dat tegen me zegt.
Ik ben ook niet de enige die dat weleens te horen krijgt, mijn vriendinnen krijgen ook weleens zo'n opmerking.
Klacht; het is fucking irritant als je gewoon ergens zit te zitten of staat te staan en er een of andere gast langs loopt en zegt dat je niet zo boos moet kijken. Bemoei je er gvd gewoon niet mee
Zolang je maar weet dat je meiden daar chagrijnig mee gaat maken en niet denkt dat vrouwen dat leuk vinden om te horenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Dimens het volgende:
Wel een goede tip om meisjes chagrijnig te maken, bedankt hiervoor.
Pittig hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Ik begrijp niet waarom sommige vrouwen hierom janken. Scheldt hem dan uit als je het er niet mee eens bent?_!
Moet je maar niet zo dom kijken.
eh nee ze had een kut kopquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:57 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog chagrijnig vanwege dat meisje dat niet voor je aan de kant ging
Misschien is het voor jou handig om te weten dat mannen niet zitten te wachten op een 21 jarige verzuurde doos die nu al chagrijnig en/of boos om zich heen zit te kijken. Wij mannen willen die boze blikken van je pas zien als je minstens 2 keer geworpen hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat je meiden daar chagrijnig mee gaat maken en niet denkt dat vrouwen dat leuk vinden om te horen
Dat is idd hatelijk maar is een hele andere situatie als waar ik het over hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
eh nee ze had een kut kopze liep er ook nog met een jongen en een ander meisje.
Die jongen riep ook nog hoe ik net langs gelopen was ''Kapsones'' Maar geen idee of voor mij is bedoeld![]()
Maar dat wijf keek me aan..Als blikken konden doden.
Die van jou dat zeggen jongens gewoon als je ze geen aandacht schenktquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dat is idd hatelijk maar is een hele andere situatie als waar ik het over heb
Volgens mij kunnen jullie allen gewoon niet lezen. Ik ben niet boos of chagrijnig maar ik kijk serieus en ik lach niet en dan krijg ik dus die opmerking; niet zo boos kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou handig om te weten dat mannen niet zitten te wachten op een 21 jarige verzuurde doos die nu al chagrijnig en/of boos om zich heen zit te kijken. Wij mannen willen die boze blikken van je pas zien als je minstens 2 keer geworpen hebt.
Ja of om er aandacht mee te krijgen maar dat is dus vet dom want ze krijgen er alleen maar negatieve aandacht voor terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die van jou dat zeggen jongens gewoon als je ze geen aandacht schenkt![]()
Emotieloos vies dier dat je bent, you got some serious issues my friend.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie allen gewoon niet lezen. Ik ben niet boos of chagrijnig maar ik kijk serieus en ik lach niet en dan krijg ik dus die opmerking; niet zo boos kijken.
Daarnaast mind your own fucking business
Die laatste regel wordt verworpen. Jij opent toch een topic hier? Ja. Dan mag iedereen hier zijn/haar mening geven. Face it.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie allen gewoon niet lezen. Ik ben niet boos of chagrijnig maar ik kijk serieus en ik lach niet en dan krijg ik dus die opmerking; niet zo boos kijken.
Blijkbaar kijk je dan dus niet serieus, maar boos.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
Die laatste regel wordt verworpen. Jij opent toch een topic hier? Ja. Dan mag iedereen hier zijn/haar mening geven. Face it.
En dan? Waarom bemoeit hij zich daarmee?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar kijk je dan dus niet serieus, maar boos.
Ik zou zoiets alleen zeggen als je een heel mooi meisje bent en ik een verlepte poging wilde doen om je te versieren omdat je out of my league bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
En dan? Waarom bemoeit hij zich daarmee?
Oke, dus omdat je al weet/denkt dat je geen kans maakt ga je iets zeggen waarbij je weet dat je door dat te zeggen nog minder kans zal makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets alleen zeggen als je een heel mooi meisje bent en ik een verlepte poging wilde doen om je te versieren omdat je out of my league bent.
Stel dat het bij 1 op de 100 lukt, heb je toch een heel mooi meisje aan de haak geslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Oke, dus omdat je al weet/denkt dat je geen kans maakt ga je iets zeggen waarbij je weet dat je door dat te zeggen nog minder kans zal maken
Gebruik je die zin dan vaak? En heb je weleens door die opmerking het hele mooie meisje aan de haak geslagen? Of ben je nog niet bij 100?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel dat het bij 1 op de 100 lukt, heb je toch een heel mooi meisje aan de haak geslagen.
Ik ben geen player dus ik heb die zin nog nooit gebruikt. Ik zou er als vrouw zijnde ook op afknappen denkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Gebruik je die zin dan vaak? En heb je weleens door die opmerking het hele mooie meisje aan de haak geslagen? Of ben je nog niet bij 100?
Ik zag het niet eens als een versiertruc omdat je in mijn beleving niet meer terugkrijgt dan een vuile blik,mja mssn hopen ze dat je er dan verlegen bij gaat lachen ofso.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben geen player dus ik heb die zin nog nooit gebruikt. Ik zou er als vrouw zijnde ook op afknappen denk
dat vinden mannen fijn jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg dat je zo kijkt omdat je zijn kutkop ziet.
Denk ook dat ze daar op gokken, maar ja gladjanussen hè.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens als een versiertruc omdat je in mijn beleving niet meer terugkrijgt dan een vuile blik,mja mssn hopen ze dat je er dan verlegen bij gaat lachen ofso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |