Jij moet echt een ongelooflijke womanizer zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
ik ben ook zo iemand die dat zegt.... meestal lachen de meisjes dan naar me en moeten ze blozen.
Misschien is het haar doel wel om er bij te lopen als een chagrijnige trut om alle irritante ventjes op afstand te houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien is het doel ook juist wel om haar te laten beseffen dat ze erbij loopt als een chagrijnige trut.
Dan weet ze nu dus dat het niet effectief is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is het haar doel wel om er bij te lopen als een chagrijnige trut om alle irritante ventjes op afstand te houden.
Nee niks is daar effectief tegen godverdomme. Tief gewoon op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ze nu dus dat het niet effectief is.
Who died and made you mod? Wat een humeur.... Je zou wellicht eens wat vrolijker moeten kijken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks is daar effectief tegen godverdomme. Tief gewoon op.
Ik kijk heel vrolijk hoor irl, maar dat is slechts een masker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Who died and made you mod? Wat een humeur.... Je zou wellicht eens wat vrolijker moeten kijken?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
ik ben ook zo iemand die dat zegt.... meestal lachen de meisjes dan naar me en moeten ze blozen.
Nou sorry hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks is daar effectief tegen godverdomme. Tief gewoon op.
Jij begrijptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:56 schreef Golden_Pauper het volgende:
ooeh terechte klacht
Er zijn inderdaad gasten die zoiets zeggen tegen chicks. meestal zijn de desbetreffende mannen faggot en aandachtshoer
wtf laat iemand lekker kijken hoe die wil, dat jij nou altijd je geforceerde glimlach moet dragen omdat mensen anders er achter komen dat je eigenlijk een loser bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |