Dat denk ik weleens maar dat ga ik niet zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg dat je zo kijkt omdat je zijn kutkop ziet.
Nou en, lelijke mannen moeten gewoon hun smoel houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dat denk ik weleens maar dat ga ik niet zeggenkrijg je alleen maar ruzie mee.
Meestal ontdooien ze wel als je het een beetje positief brengt en een gesprek er aan vast knoopt. Als je de hele avond chagerijnig voor je uit staart op een feestje kun je van mij part beter thuis blijven. Of je moet een goede reden hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens als een versiertruc omdat je in mijn beleving niet meer terugkrijgt dan een vuile blik,mja mssn hopen ze dat je er dan verlegen bij gaat lachen ofso.
Maar ook zij hebben recht op sexquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, lelijke mannen moeten gewoon hun smoel houden.
Niet haten op mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En met zo'n kankerzin denken ze te scoren? Nee.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En met zo'n kankerzin denken ze te scoren? Nee.
Er is vast wel iets anders wat je kan zeggen om in gesprek te gaan zonder commentaar te geven op hoe ze kijktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Scorpie het volgende:
Hoe moeten de mannen wel doen zodat ze kans maken?
En wat voor stoornis heb jij dan? Je klinkt niet helemaal goed met al je bullshit gepraat over mentaliteit en bewustzijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef ezelbayraktar het volgende:
kattenvangers. als het een jongen met een r8 en mooie kop is is het ineens geen 'kankerzin' meer.
borderline nation. vrouwen die 'ik heb een kut dus ik ben stoer' mentaliteit hebben. allemaal geobsedeerd door een zo hoog mogelijk status terwijl ze vergeten waar ze wonen, met wie ze er wonen, waar ze voor op staan en hoeveel hiervan ook het zelfde zal blijven: vooral met deze mentaliteit en bewustzijn van het leven.
Goede edit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb laatst gehoord dat ik uit me ogen kijk alsof ik denk: 'Wie maakt mij wat?'
ik heb de stoornis van 'ik ben 20 maar alle chicks van mijn leeftijd zijn net kleine bitches van 14'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
En wat voor stoornis heb jij dan? Je klinkt niet helemaal goed met al je bullshit gepraat over mentaliteit en bewustzijn.
Overigens heb je het ook fout want als iemand met zo'n zin naar mij toekomt kan hij eruit zien als brad pitt, je hebt het toch al verziekt.
Nee, volgens mij heb jij de stoornis ''Ik ben een gestoorde narcistische Turk en ik doe alsof ik heel intelligent ben terwijl ik eigenlijk bij Burger King werk''quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik heb de stoornis van 'ik ben 20 maar alle chicks van mijn leeftijd zijn net kleine bitches van 14'.
maak je niet druk, mensen als brad pitt komen niet naar je en gezien je reacties en zogenaamde tips aan scorpie zal je meteen assumeren dat ze je leuk vinden. bullshit. high-class society mensen zeggen zulke dingen niet omdat ze een instant crush op je hebben.
Het is een troll, waarom denk je dat meneer niet meer reageert op mijn post een pagina terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb jij de stoornis ''Ik ben een gestoorde narcistische Turk en ik doe alsof ik heel intelligent ben terwijl ik eigenlijk bij Burger King werk''
Was je al klaar met praten want je voegt steeds wat toe aan je post maar qua inhoud gaat het echt nergens over
echt nergens over? ik heb het over de hele foute psychologie achter jullie denken en doen. hoezo zou iemand die bij de burger king werkt niet intelligent kunnen zijn, waar slaat dit op? intelligentie is niet gebonden aan factoren als waar je werkt. en mocht je beter denken te weten, ik heb slechts geen intentie om te vertellen wat voor werk ik doe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb jij de stoornis ''Ik ben een gestoorde narcistische Turk en ik doe alsof ik heel intelligent ben terwijl ik eigenlijk bij Burger King werk''
Was je al klaar met praten want je voegt steeds wat toe aan je post maar qua inhoud gaat het echt nergens over
Ja, wel een kut trollquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is een troll, waarom denk je dat meneer niet meer reageert op mijn post een pagina terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |