gaap, je verveelt me.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Ah. Ook nog discrimineren.
Was jij niet degene die met mij wilde chillen? Hmm?
Ah ja. Ok. Thanks for the info.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef handboek het volgende:
[..]
heel fijn voor je, sterf is geen doods verwensing maar een zelfde iets als het de woorden, fuck you. dat is toch ook geen aanzetten tot verkrachting..
omdat je gewoon te makkelijk bentquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
O rly? Waarom moeite nemen om te reageren dan?
Van het weekend zei een meisje het trouwens nog tegen mij. Moet ik nu ook een topic openen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
En ookal kijk ik boos, waarom ga je daar dan iets over zeggen terwijl ik je niet eens ken![]()
Gewoon bijdehand
Dat mag pas als je het tig keer gehoord hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van het weekend zei een meisje het trouwens nog tegen mij. Moet ik nu ook een topic openen?
Waarom? Vrouwen mogen niet sjagerijnig zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:
dünya degmez göz yasina oftewel de wereld is jou tranen niet waard.
ik denk dat de mensen die zulke dingen zeggen meestal op een bepaald niveau van bewustzijn staan en door dat te zeggen jou, al is het maar voor een paar seconde, naar die hoogte van bewustzijn trekken hiermee. hierdoor hoor je dan te realiseren dat het boos kijken slechts overbodig is. het is kinderachtig.
een mens, vooral jongedame, hoort op zo een reactie slechts te glimlachen.
Gast! Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik denk dat de mensen die zulke dingen zeggen meestal op een bepaald niveau van bewustzijn staan en door dat te zeggen jou, al is het maar voor een paar seconde, naar die hoogte van bewustzijn trekken hiermee. hierdoor hoor je dan te realiseren dat het boos kijken slechts overbodig is. het is kinderachtig.
Thanks. Ik vind jou ook een lief kindje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef handboek het volgende:
[..]
omdat je gewoon te makkelijk bent
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef handboek het volgende:
[..]
dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.
mannen zijn mentaal veel sterker als vrouwen. het is normaal dat een vrouw zulke gezichten toont en het is dan ook slechts normaal dat mannen overgaan tot dergelijke conversaties. welke doeleinden hierachter verschuilen is dan weer persoonsgebonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef LompeHork het volgende:
Wat ziet mijn oog? Is handdoek een meisje?![]()
Terechte klacht wel.
[..]
Waarom? Vrouwen mogen niet sjagerijnig zijn?
Denk je dat je de Dalai Lama bent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:
Ik weet het. Ik voelde ook een emotie in die richting.quote:
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
mannen zijn mentaal veel sterker als vrouwen. het is normaal dat een vrouw zulke gezichten toont en het is dan ook slechts normaal dat mannen overgaan tot dergelijke conversaties. welke doeleinden hierachter verschuilen is dan weer persoonsgebonden.
een 'man' gaat niet met een boos gezicht ergens zitten wanneer hij chagrijnig is. de paar homotjes die jullie kennen die dat wel doen zijn geen mannen.
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent? internetheld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Denk je dat je de Dalai Lama bent?
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent?
Niet zo boos kijken schatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?
Een man kan gerust ergens met een gezicht op onweer ergens gaan zitten als hij chagrijnig is, het gebeurt alleen minder omdat mannen minder vaak emotie durven tonen.
Je laatste zin:
Sterkte.
Je hebt een goed puntquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
Klopt, wat is je punt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen.
Nee dat valt het niet.quote:wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
quote:denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |