abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101340804
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef coban het volgende:

[..]

Ah. Ook nog discrimineren. :N
Was jij niet degene die met mij wilde chillen? Hmm?
gaap, je verveelt me.
pi_101340808
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef handboek het volgende:

[..]

heel fijn voor je, sterf is geen doods verwensing maar een zelfde iets als het de woorden, fuck you. dat is toch ook geen aanzetten tot verkrachting..
Ah ja. Ok. Thanks for the info.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_101340837
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef handboek het volgende:

[..]

gaap, je verveelt me.
O rly? Waarom moeite nemen om te reageren dan? :*
pi_101340857
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef coban het volgende:

[..]

O rly? Waarom moeite nemen om te reageren dan? :*
omdat je gewoon te makkelijk bent
pi_101340863
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

En ookal kijk ik boos, waarom ga je daar dan iets over zeggen terwijl ik je niet eens ken :?

Gewoon bijdehand :{w
Van het weekend zei een meisje het trouwens nog tegen mij. Moet ik nu ook een topic openen?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_101340865
quote:
17s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Chagrijn
pi_101340927
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef JustinK het volgende:

[..]

Van het weekend zei een meisje het trouwens nog tegen mij. Moet ik nu ook een topic openen?
Dat mag pas als je het tig keer gehoord hebt
pi_101340946
dünya degmez göz yasina oftewel de wereld is jou tranen niet waard.

ik denk dat de mensen die zulke dingen zeggen meestal op een bepaald niveau van bewustzijn staan en door dat te zeggen jou, al is het maar voor een paar seconde, naar die hoogte van bewustzijn trekken hiermee. hierdoor hoor je dan te realiseren dat het boos kijken slechts overbodig is. het is kinderachtig.

een mens, vooral jongedame, hoort op zo een reactie slechts te glimlachen.
pi_101340969
Wat ziet mijn oog? Is handdoek een meisje? :o

Terechte klacht wel.
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef ezelbayraktar het volgende:

ik denk dat de mensen die zulke dingen zeggen meestal op een bepaald niveau van bewustzijn staan en door dat te zeggen jou, al is het maar voor een paar seconde, naar die hoogte van bewustzijn trekken hiermee. hierdoor hoor je dan te realiseren dat het boos kijken slechts overbodig is. het is kinderachtig.

Waarom? Vrouwen mogen niet sjagerijnig zijn?

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 19:26:35 ]
pi_101341004
quote:

Gast! Je kan ook overdrijven :D
pi_101341035
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef handboek het volgende:

[..]

omdat je gewoon te makkelijk bent
Thanks. Ik vind jou ook een lief kindje. O+
pi_101341067
Boos kijkende dames zijn sexy.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_101341087
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:29:05 #44
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_101341122
TS vindt het onplezierig als iemand haar bewust maakt van zichzelf. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_101341179
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef handboek het volgende:

[..]

dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.
;(
pi_101341230
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef LompeHork het volgende:
Wat ziet mijn oog? Is handdoek een meisje? :o

Terechte klacht wel.

[..]

Waarom? Vrouwen mogen niet sjagerijnig zijn?
mannen zijn mentaal veel sterker als vrouwen. het is normaal dat een vrouw zulke gezichten toont en het is dan ook slechts normaal dat mannen overgaan tot dergelijke conversaties. welke doeleinden hierachter verschuilen is dan weer persoonsgebonden.

een 'man' gaat niet met een boos gezicht ergens zitten wanneer hij chagrijnig is. de paar homotjes die jullie kennen die dat wel doen zijn geen mannen.
pi_101341231
quote:

Denk je dat je de Dalai Lama bent? :')
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:32:16 #48
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101341285
Volgens mij heb ik best een vrolijk gezicht , krijg altijd allemaal glimlachjes van mensen.
Maar dat is ook niet goed niet iederen hoef mijn gezicht op te vatten als een ''hallo''

heb nooit echt een echt chagrijn gezicht , heb wel eens een treurige kop

Dan heb geen zin meer in het leven ofzo een Sadness hoofd :')
Doei!
pi_101341341
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

;(
Ik weet het. Ik voelde ook een emotie in die richting.
pi_101341353
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

mannen zijn mentaal veel sterker als vrouwen. het is normaal dat een vrouw zulke gezichten toont en het is dan ook slechts normaal dat mannen overgaan tot dergelijke conversaties. welke doeleinden hierachter verschuilen is dan weer persoonsgebonden.

een 'man' gaat niet met een boos gezicht ergens zitten wanneer hij chagrijnig is. de paar homotjes die jullie kennen die dat wel doen zijn geen mannen.
Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?

Een man kan gerust ergens met een gezicht op onweer ergens gaan zitten als hij chagrijnig is, het gebeurt alleen minder omdat mannen minder vaak emotie durven tonen.
Je laatste zin: :')

Sterkte.
pi_101341473
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Denk je dat je de Dalai Lama bent? :')
wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent? internetheld.
pi_101341583
Vrouwen moeten niet chagrijnig zijn :r gewoon lief lachen dus :)
-
pi_101341595
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

wellicht dat je gewoon kanker lelijk bent en dat slechts lelijke jack&jones knulletjes je aanspreken met dergelijke zinnen en je daardoor zulke dingen niet fijn vind. dacht je nou echt dat je jennifer lopez bent?
Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.
pi_101341745
Al die 20 jarige downie meisjes :r
pi_101341748
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Bedankt dat je je werkelijke niveau laat zien.
Niet zo boos kijken schatje :*
pi_101341762
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit is complete onzin, geef mij maar een wetenschappelijk onderbouwde post in plaats van iets dat gebaseerd op lucht. Tuurlijk is het normaal dat vrouwen dat soort gezichten tonen, wat is er mis met je emotie uiten?

Een man kan gerust ergens met een gezicht op onweer ergens gaan zitten als hij chagrijnig is, het gebeurt alleen minder omdat mannen minder vaak emotie durven tonen.
Je laatste zin: :')

Sterkte.
wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.

denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:44:45 #57
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101341956
Moet wel zeggen dat het altijd de wijven zijn die je een chagrijnige kop geven , het is zelde een man die je ''boos'' aankijkt.

Vandaag ook liep ik in de stad was er zo'n meisje die heel chagrijnig en boos naar me keek en we kwamen beide van een andere richting en ik ging een beetje aan de kant en zij niet eens.
:')

BITCH
Doei!
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:45:42 #58
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_101342004
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen. wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.

denk je nou echt dat ik ga discussiëren met iemand die lapjes tekst overneemt en het aanduwt als zijn eigen wetenschap? wat een eigenschap.
Je hebt een goed punt
pi_101342163
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

wetenschap/religie helpt slechts bij het vormen van ééns filosofie, je moet het niet als jou eigen filosofie beschouwen.
Klopt, wat is je punt?
quote:
wellicht is het ook normaal dat er massaal geraped word in bepaalde landen, dat mensen een kerk of moskee vernielen en dat iemand gedood word voor slechts wat zakgeld. inhuman noemen we dit, fout reageren wanneer iemand slechts het beste voor je over heeft is ook inhuman, het valt in de zelfde categorie.
Nee dat valt het niet.
quote:
_O- grapjas, oh nee, daar is een ander woord voor.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:51:51 #60
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_101342312
Dan zeg je toch gewoon dat je gezicht zo lekker zit. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')