quote:
Da's dan duidelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
ik ben ook zo iemand die dat zegt.... meestal lachen de meisjes dan naar me en moeten ze blozen.
Als vrouwen niet onmiddellijk suf beginnen te giechelen, dan móeten ze wel arrogant zijn, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef HSG het volgende:
Omdat veel vrouwen arrogante kwasten zijn, en dan lijkt het alsof je boos bent.
Niks moetquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Als vrouwen niet onmiddellijk suf beginnen te giechelen, dan móeten ze wel arrogant zijn, toch?
Doodsverwensing. SwJ en ik zijn beste vriendjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef handboek het volgende:
[..]
sterf, je bent geen mod meer, dus je kan je posts zoals deze niet meer permitteren.
dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik kijk altijd zo boos dat mensen van me wegrennen. Mission completed.
Ah. Ook nog discrimineren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef handboek het volgende:
[..]
dat doen ze omdat je een turk bent en stinkt.
heel fijn voor je, sterf is geen doods verwensing maar een zelfde iets als het de woorden, fuck you. dat is toch ook geen aanzetten tot verkrachting..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Doodsverwensing. SwJ en ik zijn beste vriendjes.
En ookal kijk ik boos, waarom ga je daar dan iets over zeggen terwijl ik je niet eens kenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |