Wat een frustratie.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 04:16 schreef nO_On het volgende:
Gatverdamme!
Dit is echt de meest verschrikkelijk openingszin EVER!!!!
Je bent uit, en je kijkt even de zaal rond. Je gedachten dwalen af en je let even niet meer op hoe je eruit ziet of hoe je haar zit of hoe je kijkt. Je mondhoeken verslappen wat, en warempel je kijkt (onbewust) een beetje bozig of arrogant. Dan komt er een gast die heel populair denkt te zijn en tegen je zegt: "Kijk eens niet zo boos joh!"
HOU JE BEK!!!! IK BEPAAL GODVERDOMMETERINGTYFUSZOOI WEL ZELF HOE IK KIJK JA!!!!!! BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN NONCREATIEFHERSENLOOS FIGUUR!!!! :x
Affijn, zeg ik er iets over tegen ze, dat ik er een hekel aan heb, dan ben ik ineens arrogant. WAT DENK JE ZELF???? Wie trekt er hiet nu onnodige conclusies? JIJ dacht ik toch.
Nouja, dit moest ik gewoon even kwijt en ik hoop dat alle gasten die dit lezen dit nu NOOIT meer tegen een meid zeggen!
Doe eens niet zo boos joh!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 04:16 schreef nO_On het volgende:
HOU JE BEK!!!! IK BEPAAL GODVERDOMMETERINGTYFUSZOOI WEL ZELF HOE IK KIJK JA!!!!!! BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN NONCREATIEFHERSENLOOS FIGUUR!!!! :x
De manier om dames op de kast te krijgen,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 04:16 schreef nO_On het volgende:
Gatverdamme!
Dit is echt de meest verschrikkelijk openingszin EVER!!!!
Dan komt er een gast die heel populair denkt te zijn en tegen je zegt: "Kijk eens niet zo boos joh!"
Komt er ook kwijl uit je mond?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 04:16 schreef nO_On het volgende:
Je bent uit, en je kijkt even de zaal rond. Je gedachten dwalen af en je let even niet meer op hoe je eruit ziet of hoe je haar zit of hoe je kijkt. Je mondhoeken verslappen wat,
Laat die jongen toch met rust......hier op het internet kan hij mooi zijn ei kwijt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 05:07 schreef DeeCruise het volgende:
Als ik je dat zou vragen en je zou zo reageren zou ik je puur uit principe een directe linkse recht op je muil geven.....stresskip...djeez
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 05:07 schreef DeeCruise het volgende:
Als ik je dat zou vragen en je zou zo reageren zou ik je puur uit principe een directe linkse recht op je muil geven.....stresskip...djeez
ow het is een meisje......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 05:50 schreef DeeCruise het volgende:
Jongen? Ik dacht toch echt dat dit een meid was hoor....En ik heb een hekel aan mensen die niet normaal kunnen reageren in t dagelijkse leven...
Als je het zo bekijkt......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 06:24 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Boos kijken kan geil zijn!
en lachwekkendquote:Op vrijdag 11 februari 2005 06:24 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 06:24 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Mag je geen breezah meer van mama?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 06:24 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
als ze boven de 18 is...is het geilquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:27 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neuken? alsjublieffff?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |