Integendeel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef minthy het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet te posten, bang als ik ben om ook dit topic de nek om te draaien
Ik ben 's avonds meestal degene die het laatst post... Heel lief van Hole dat hij midden in de nacht nog wel eens een filmpje wil posten om mij een wat minder naar gevoel te geven!!quote:
doe ik met alle plezier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds meestal degene die het laatst post... Heel lief van Hole dat hij midden in de nacht nog wel eens een filmpje wil posten om mij een wat minder naar gevoel te geven!!
Of ik als ik laat thuis komquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds meestal degene die het laatst post... Heel lief van Hole dat hij midden in de nacht nog wel eens een filmpje wil posten om mij een wat minder naar gevoel te geven!!
Tof!!quote:
Ook tof!!quote:
Ik bekijk dat musical liveprogramma op Nederland 1, livemuziek van orkestquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!
[..]
Ook tof!!
En zit iedereen klaar voor Miran??
Owkee, dus jou zijn we kwijt als fanquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bekijk dat musical liveprogramma op Nederland 1, livemuziek van orkest.
Dan slaap ik alquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:56 schreef Evertjan het volgende:
zometeen nog wel allemaal afstemmen op Radio 1 om 0.00
ehm, neequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!
[..]
Ook tof!!
En zit iedereen klaar voor Miran??
sinds jij jezelf tot fan hebt uitgeroepen is haar fanbase groter dan ooit!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Haar fanbase wordt hard minder hier...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sinds jij jezelf tot fan hebt uitgeroepen is haar fanbase groter dan ooit!
twitter:sodimitriop twitterde op zondag 28-08-2011 om 22:17:04"als je heel lang GELEDEN heel LANG hebt geleden dan heb je heel lang GELEDEN heel LANG geleden" (SoimitriOp) reageer retweet
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sodimitriop twitterde op zondag 28-08-2011 om 22:17:04"als je heel lang GELEDEN heel LANG hebt geleden dan heb je heel lang GELEDEN heel LANG geleden" (SoimitriOp) reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Wat een hunk *zucht*quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Edit: of gaf je 4 Domienen voor dit topic??![]()
tijdens quatroquote:
Heeft TwitWouter gevonden zeker?quote:
quote:
Oud wijfquote:
Quatroquote:
Broekie zeg je danquote:
Morgen naar school toequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef themauster het volgende:
Hopen dat het gauw vrijdag is totaal geen zin om te werken deze week
Hier hebben ze nog een week, tenminste mijn zusje hoeft zich pas volgende week weer te melden op de Hanzehogeschool.quote:
quote:
Ik mag nog een week thuisblijven, maar ik vrees dat die net zo snel om is als de afgelopen 2 wekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef themauster het volgende:
Hopen dat het gauw vrijdag is totaal geen zin om te werken deze week
Ik wou dat ik nog een week thuis kon blijven, ik heb hier nog van alles in te richten en nu moet ik het overlaten aan mijn vrouw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Intro ofzo? Ik hoef volgende week pas te beginnen
[..]
Ik mag nog een week thuisblijven, maar ik vrees dat die net zo snel om is als de afgelopen 2 weken
Ja, das minder...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog een week thuis kon blijven, ik heb hier nog van alles in te richten en nu moet ik het overlaten aan mijn vrouw.
Jep, morgen van 13.30 tot iig 18u, want dan is er buffet, en dinsdag van 9.30 tot 17.30u.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Intro ofzo? Ik hoef volgende week pas te beginnen
Ah, valt mee dus! Ga je les krijgen in het T-gebouw? Ben ik 2 keer geweest, beide keren verdwaaldquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, morgen van 13.30 tot iig 18u, want dan is er buffet, en dinsdag van 9.30 tot 17.30u.
Woensdag tm vrijdag weer vrij.
Jep, T, verdieping 4 en 5. Elke keer die verdomde kuttrappen op lopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, valt mee dus! Ga je les krijgen in het T-gebouw? Ben ik 2 keer geweest, beide keren verdwaald![]()
X-gebouw is nog erger
Hebben ze daar geen liften?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, T, verdieping 4 en 5. Elke keer die verdomde kuttrappen op lopen
Ik wandel me sowieso/zoberzo/zowenzo suf op school, heb nogal eens in verschillende gebouwen lesquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, T, verdieping 4 en 5. Elke keer die verdomde kuttrappen op lopen
Ik ken het hele spel nietquote:
Oh jawel hoor, alleen goed verstopt. Doen ze expres, veel vette snacks verkopen in de kantines en dan de studenten trap laten lopenquote:
Toen ik op het Noorderpoort zat mocht dat ook niet niet nee, tenzij je een liftpasje had en die kreeg je pas als je een blessure had. Wij hadden een periode les op de 6e etage, ik heb toen maar een rugblessure gefaked en toen meteen voor mijn kameraad er ook een liftpasje bijgevraagd. want ik vond het wel verstandig dat ik begeleiding kreegquote:
Ik dacht 'hey, leuk, uit den ouden doosch!' en toen zag ik 2000 staan. Alles van 2000 en daarna is vorige week gebeurd.quote:
1996 t/m 2002 ofzo. Ik keek het ook toen ik op de basisschool zat volgens mij was dat altijd op zaterdagmiddag als vervanger van De Droomshowquote:
Ken ik ook niet...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef themauster het volgende:
[..]
1996 t/m 2002 ofzo. Ik keek het ook toen ik op de basisschool zat volgens mij was dat altijd op zaterdagmiddag als vervanger van De Droomshow
In 2000 had ik mijn eerste computer met internetquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht 'hey, leuk, uit den ouden doosch!' en toen zag ik 2000 staan. Alles van 2000 en daarna is vorige week gebeurd.
Ik word oud.
In 2000 studeerde ik af.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In 2000 had ik mijn eerste computer met internetVerder besteede ik mijn tijd aan of op school of in de kroeg zitten.
Ik mag er helaas van de week weer een jaartje erbij tellen, dus ja we worden oud Cee
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik ook niet...![]()
Waarschijnlijk werkte ik toen of ik zat bij m'n toenmalige vriend
Edit: toen woonde ik al samen![]()
Ja... Nu ben ik depressiefquote:
En Nederland een EK zien winnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
In 2000 studeerde ik af.
Look at it from the bright side, wij hebben Hasselhoff tenminste nog in z'n hoogtijdagen meegemaakt.
Nope, zegt me echt niksquote:
Ja, met Peter Jan Rens toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Kennen jullie deze bazenshow dan wel? :
Jaaaa!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En Nederland een EK zien winnen
Ik ook hoor?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog gewoon hoofdrekenen
Daar ben ik nog net zo slecht in als op de lagere school, ik heb/had meer een talenknobbelquote:
Ik herken Peter Jan Rens maar ken de show niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Kennen jullie deze bazenshow dan wel? :
Ik ben totaal geen kattenmens maar door dit soort foto's, zelfs als Domien er op staat, wil ik er ook een.quote:
ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen kattenmens maar door dit soort foto's, zelfs als Domien er op staat, wil ik er ook een.
Hou je niet in! (tenminste; als Domien het lijdend voorwerp wordt van je grap en niet ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu een extreem slechte grap kunnen maken maar ik kan me gelukkig beheersen.
Mijn kinderen eten ravioliquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn zeker van deze generatie:
(En ja de meeste series heb ik zelf ook gezien)
De zevensprongquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn zeker van deze generatie:
(En ja de meeste series heb ik zelf ook gezien)
Oh, dat was ook spannend! Net als Spijkerhoek, ook zo'n juweeltjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef themauster het volgende:
Medisch Centrum West keek mijn moeder vroeger altijd naar en dan zat mijn vader er naast te klagen
Jawel het zou een extreem slechte woordgrap worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je niet in! (tenminste; als Domien het lijdend voorwerp wordt van je grap en niet ik)
Ik heb de dvdbox van de 7 sprong.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De zevensprong
De rest is voor mijn tijd of zegt me niets.
Iets met het woord "poesje" er in zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel het zou een extreem slechte woordgrap worden.
Iets met kat en hunk en het is iets van snoep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met het woord "poesje" er in zeker
Hoewel ik elke zaterdag naar Disneyclub keek op Nederland 1 kan ik me van Ducktales niet zo veel meer herinneren wel van Darkwing Duckquote:
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iets met kat en hunk en het is iets van snoep.
Die heb ik ook, al valt hij van oudheid haast uit elkaarquote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!
Wel donkerblond, maar toch...
ze zenden het weer uit op Disney XDquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoewel ik elke zaterdag naar Disneyclub keek op Nederland 1 kan ik me van Ducktales niet zo veel meer herinneren wel van Darkwing Duck
Mijn gaydar gaat tekeer bij foto's van Domien,zeker in zijn gestreepte shirts.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!
Wel donkerblond, maar toch...
Dat is die zender waar vroeger Fox Kids was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zenden het weer uit op Disney XD
Gisteren nog Brief van de Koning gelezen van dezelfde schrijfsterquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al valt hij van oudheid haast uit elkaar
Die heb ik ook nog ja,voor de rest bestaat mijn collectie jeugdboeken uit Pietje Bell,Dik Trom en de Kameleon boeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gisteren nog Brief van de Koning gelezen van dezelfde schrijfster
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat tekeer bij foto's van Domien,zeker in zijn gestreepte shirts.
Oi, ik bedoel qua dommigheid, niet qua omgang met mannenquote:
Okquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, ik bedoel qua dommigheid, niet qua omgang met mannen![]()
Daarmee ben ik een stuk rustiger dan haar![]()
Domheid ook trouwens, maar het gevoel was er wel even
Ik lijk in de verste verte niet op haar, ook zeker niet qua intelligentiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok
Ik had wel bepaalde gedachtes nu
Helaas niet op volgordequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zenden het weer uit op Disney XD
Kan ik me niet meer herinnerenquote:
Voor 95% zijn het wel losse verhalen. Maar er is wel een rode draad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren![]()
Ik dacht dat het elke keer losse verhalen waren. Was wel tof, al keek ik alle tekenfilms die ik maar kon kijken eerder.
Eerlijk gezegd nog steeds, heb me vanmiddag prima vermaakt met Tweety op Boomerang![]()
New Radicals
Geen idee, ik weet niet eens hoe ze er uitzietquote:
Ik zal me inhouden over grappige vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoe ze er uitziet![]()
Ze maakte een grappige opmerking. Vond ze zelf tenminste
Goedzo, braaf!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden over grappige vrouwen
http://coenensandershow.bnn.nl/blog/83/coen-en-sander-ff-wegquote:Coen en Sander zijn er even niet. Timur en Frank zijn er volgende week en de week daarop doen Coen en Frank het samen. Dinsdag 20 september zijn Coen en Sander weer samen!
HOITJES!
Timur en Frank bazenradioquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://coenensandershow.bnn.nl/blog/83/coen-en-sander-ff-weg
quote:Op vrijdagavond presenteert Miranda van Holland voortaan tussen 23:00 en 1:00 uur het programma 'Van Holland' voor de EO.
Ik denk het wel want Klaas zei dat Weekendfinale per september behoorlijk ging veranderenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:10 schreef alors het volgende:
En nu maar hopen dat het ten koste gaat van haar uren op 3fm....
Dat. En omdat Heavy D.quote:
Klaasbaasquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk het wel want Klaas zei dat Weekendfinale per september behoorlijk ging veranderen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:23 schreef alors het volgende:
Natuurlijk box 2, box 1 komt dagelijks wel voorbij, alleen er moet nog flink gestemd worden
Vrouwelijke Twitwouterquote:
Nou dan ik je vrouwelijke Fok!Wouterquote:
Oh, op die manierquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dan ik je vrouwelijke Fok!Woutermet je hoitjes
Veel plezier!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Op naar school, van 15 tot 18u een buitenactiviteit. Beter blijft het droog dus.
Tot vanavond ergens!
Dat. Goeie plaat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Earth & Fire - Maybe Tomorrw: wat een bazenintro met dat orgel
Toen Jerney nog kon lachen!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Earth & Fire - Maybe Tomorrw: wat een bazenintro met dat orgel
Dat geloof ik graag, ik val niet op vrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sterker nog; Jerney was toen een lekker wijf!
Met haar blauwe broekpak... Zo zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:
Oeps.twitter:brusselmans twitterde op maandag 29-08-2011 om 15:01:14@Domien is dat dit fragment? http://t.co/w7aQFWF reageer retweet
Heeft ze niet in de Playboy gestaan ooit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met haar blauwe broekpak... Zo zeg.
Cool!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat den fuck:
Pak sneeuw gevallen tijdens hittegolf
Ik zeg: SKIEEN!!!!!!!!!!!
ik had er gas bij gegeven als ik er voor bij zou rijdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef alors het volgende:
Sloebers die op de snelweg gaan stoppen om geld te schrapen!!!!
Mintquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef minthy het volgende:
Pien, maus, wat doen jullie schattig!!![]()
Nee, hou op!! Ik kleur tot voorbij m'n sokken!!quote:
Sorryquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hou op!! Ik kleur tot voorbij m'n sokken!!![]()
Geeft niks, liefde is altijd goed!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry.
Elke donderdag tot 18.30 naar school![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hou op!! Ik kleur tot voorbij m'n sokken!!![]()
Het verschilt elke weekquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, liefde is altijd goed!![]()
![]()
Rest van de week ook zo bagger of valt dat mee? Volgens mij heb ik dezelfde tijden als vorig jaar, elke dinsdag van 12.45 tot 20.15, helemaal prima
Das lang, gelukkig niet vaak last van. Dan ga ik meestal tussendoor naar huisquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verschilt elke week.
Alleen de donderdag is kut, voor de rest valt het opzich wel mee.
Soms wel gaten van 4 uur tussen lessen zitten, dat is minder.
Eigen laptop ftwquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang, gelukkig niet vaak last van. Dan ga ik meestal tussendoor naar huis![]()
Of een pc opzoeken om aan opdrachten te werken, maar vrije pc's zijn schaars op dinsdagen
Dago!quote:
You can run,. owieyooowieyoooooquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dago!![]()
Ik ga ff verder kijken naar Beach Patrol en dagdromen over Hobie![]()
Die komt nog wel 100x weer invallenquote:
Ja Rudy is een beetje de invalhoer van 3fm.. Is er een keer een nachtprogramma zonder dj, dan kan Rudy dat wel ff doen, is er een festival waarvoor we iemand met een wandelzender moeten hebben, bel Rudy maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Die komt nog wel 100x weer invallen
Hans is terug !!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik hier?
Twee weken op vakantie geweest in Zwitserland, rij nu net NL weer in. Hier nog iets gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hans is terug !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand doodmaken met een blije mus noemen we dat!!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Iemand doodmaken met een blije mus noemen we dat!!
twitter:julianvelard twitterde op maandag 29-08-2011 om 20:33:09ATTN NETHERLANDS: There's now a Julian Velard Hyve Page. Check it out - http://t.co/DOECGWD reageer retweet
Mensen die nog aan Hyves doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
twitter:julianvelard twitterde op maandag 29-08-2011 om 20:33:09ATTN NETHERLANDS: There's now a Julian Velard Hyve Page. Check it out - http://t.co/DOECGWD reageer retweet
Afgelopen mei weggegooid, was er zat van! Facebook vond ik tofferquote:
Hyvesquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
Daar heb ik tegenwoordig Facebook voor waar bijna al mijn oud-klasgenoten op zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik alleen om op de hoogte te blijven van andere (oud)klasgenoten.
quote:
Het is nog altijd groter dan FB, maar dat breezer taaltje maakt het echtquote:
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:00:27De full-length versie van Big Bang Theory van de Barenaked Ladies op #3FM draaien. Bazinga! reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:02:08@michielveenstra full-length? dat nummer concurreert bijna met Wreckin' Bar van Vaccines que tijdvulmogelijkheden
#3fm reageer retweet
de 3fm-jocks lezen mn tweets wel, gisteren Rudy, vandaag Veenstratwitter:
Ik krijg zo de indruk dat jij en Domien geen matties zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
ik heb net weer een reply gehad van Domien over TV lab![]()
jouw tweets zijn idd een stukje beter rocky
twitter:billprady twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:38:19@michielveenstra Thanks for playing the #bigbangtheory theme on Dutch national radio from all of us here at Big Bang Theory. reageer retweet
wanneer beginnen ze weer met het nieuwe seizoen dan ik ze weer ophalen bij de torrent boerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
twitter:billprady twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:38:19@michielveenstra Thanks for playing the #bigbangtheory theme on Dutch national radio from all of us here at Big Bang Theory. reageer retweet
Ik heb de serie vorige week pas ontdekt en zit nog heerlijk midden in seizoen 3. Heb dus nog een vat vol episodes te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wanneer beginnen ze weer met het nieuwe seizoen dan ik ze weer ophalen bij de torrent boer
Ik vinnut stom! Puh!quote:
Bijna!quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Goed, ik ga pitten.
Over 9u al weer bijna naar de bus toe.
![]()
.
Of hij heeft zijn haren losgegooid, staat headbangend in zijn woonkamer en probeert te stagediven vanaf tafelquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Roel zal nu wel kijken naar KvdB.. Caro te gast
in dat geval zien we hem niet meer terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn haren losgegooid, staat headbangend in zijn woonkamer en probeert te stagediven vanaf tafel
Kan nog wel ff duren ja... Hoor net dat hij toegesnelde politieagenten op afstand houdt met een gasbrander, al "FUCKYOUIWONTDOWHATYOUTELLME!!" schreeuwendquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in dat geval zien we hem niet meer terug
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren ja... Hoor net dat hij toegesnelde politieagenten op afstand houdt met een gasbrander, al "FUCKYOUIWONTDOWHATYOUTELLME!!" schreeuwend
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee dat was post nr. 39.999 van mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Schrik me te pletter!!
Fan van Amy?
Muziek in je hoofd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Sterker nog, ik luister helemaal niets nu..
Neuh, worden mn ouders wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |