ik had er gas bij gegeven als ik er voor bij zou rijdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef alors het volgende:
Sloebers die op de snelweg gaan stoppen om geld te schrapen!!!!
Mintquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef minthy het volgende:
Pien, maus, wat doen jullie schattig!!![]()
Nee, hou op!! Ik kleur tot voorbij m'n sokken!!quote:
Sorryquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hou op!! Ik kleur tot voorbij m'n sokken!!![]()
Geeft niks, liefde is altijd goed!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry.
Elke donderdag tot 18.30 naar school![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hou op!! Ik kleur tot voorbij m'n sokken!!![]()
Het verschilt elke weekquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, liefde is altijd goed!![]()
![]()
Rest van de week ook zo bagger of valt dat mee? Volgens mij heb ik dezelfde tijden als vorig jaar, elke dinsdag van 12.45 tot 20.15, helemaal prima
Das lang, gelukkig niet vaak last van. Dan ga ik meestal tussendoor naar huisquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verschilt elke week.
Alleen de donderdag is kut, voor de rest valt het opzich wel mee.
Soms wel gaten van 4 uur tussen lessen zitten, dat is minder.
Eigen laptop ftwquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang, gelukkig niet vaak last van. Dan ga ik meestal tussendoor naar huis![]()
Of een pc opzoeken om aan opdrachten te werken, maar vrije pc's zijn schaars op dinsdagen
Dago!quote:
You can run,. owieyooowieyoooooquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dago!![]()
Ik ga ff verder kijken naar Beach Patrol en dagdromen over Hobie![]()
Die komt nog wel 100x weer invallenquote:
Ja Rudy is een beetje de invalhoer van 3fm.. Is er een keer een nachtprogramma zonder dj, dan kan Rudy dat wel ff doen, is er een festival waarvoor we iemand met een wandelzender moeten hebben, bel Rudy maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Die komt nog wel 100x weer invallen
Hans is terug !!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik hier?
Twee weken op vakantie geweest in Zwitserland, rij nu net NL weer in. Hier nog iets gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hans is terug !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand doodmaken met een blije mus noemen we dat!!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Iemand doodmaken met een blije mus noemen we dat!!
twitter:julianvelard twitterde op maandag 29-08-2011 om 20:33:09ATTN NETHERLANDS: There's now a Julian Velard Hyve Page. Check it out - http://t.co/DOECGWD reageer retweet
Mensen die nog aan Hyves doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
twitter:julianvelard twitterde op maandag 29-08-2011 om 20:33:09ATTN NETHERLANDS: There's now a Julian Velard Hyve Page. Check it out - http://t.co/DOECGWD reageer retweet
Afgelopen mei weggegooid, was er zat van! Facebook vond ik tofferquote:
Hyvesquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
Daar heb ik tegenwoordig Facebook voor waar bijna al mijn oud-klasgenoten op zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik alleen om op de hoogte te blijven van andere (oud)klasgenoten.
quote:
Het is nog altijd groter dan FB, maar dat breezer taaltje maakt het echtquote:
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:00:27De full-length versie van Big Bang Theory van de Barenaked Ladies op #3FM draaien. Bazinga! reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:02:08@michielveenstra full-length? dat nummer concurreert bijna met Wreckin' Bar van Vaccines que tijdvulmogelijkheden
#3fm reageer retweet
de 3fm-jocks lezen mn tweets wel, gisteren Rudy, vandaag Veenstratwitter:
Ik krijg zo de indruk dat jij en Domien geen matties zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
ik heb net weer een reply gehad van Domien over TV lab![]()
jouw tweets zijn idd een stukje beter rocky
twitter:billprady twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:38:19@michielveenstra Thanks for playing the #bigbangtheory theme on Dutch national radio from all of us here at Big Bang Theory. reageer retweet
wanneer beginnen ze weer met het nieuwe seizoen dan ik ze weer ophalen bij de torrent boerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
twitter:billprady twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:38:19@michielveenstra Thanks for playing the #bigbangtheory theme on Dutch national radio from all of us here at Big Bang Theory. reageer retweet
Ik heb de serie vorige week pas ontdekt en zit nog heerlijk midden in seizoen 3. Heb dus nog een vat vol episodes te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wanneer beginnen ze weer met het nieuwe seizoen dan ik ze weer ophalen bij de torrent boer
Ik vinnut stom! Puh!quote:
Bijna!quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Goed, ik ga pitten.
Over 9u al weer bijna naar de bus toe.
![]()
.
Of hij heeft zijn haren losgegooid, staat headbangend in zijn woonkamer en probeert te stagediven vanaf tafelquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Roel zal nu wel kijken naar KvdB.. Caro te gast
in dat geval zien we hem niet meer terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn haren losgegooid, staat headbangend in zijn woonkamer en probeert te stagediven vanaf tafel
Kan nog wel ff duren ja... Hoor net dat hij toegesnelde politieagenten op afstand houdt met een gasbrander, al "FUCKYOUIWONTDOWHATYOUTELLME!!" schreeuwendquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in dat geval zien we hem niet meer terug
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren ja... Hoor net dat hij toegesnelde politieagenten op afstand houdt met een gasbrander, al "FUCKYOUIWONTDOWHATYOUTELLME!!" schreeuwend
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee dat was post nr. 39.999 van mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Schrik me te pletter!!
Fan van Amy?
Muziek in je hoofd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Sterker nog, ik luister helemaal niets nu..
Neuh, worden mn ouders wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |