Ik vinnut stom! Puh!quote:
Bijna!quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Goed, ik ga pitten.
Over 9u al weer bijna naar de bus toe.
![]()
.
Of hij heeft zijn haren losgegooid, staat headbangend in zijn woonkamer en probeert te stagediven vanaf tafelquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Roel zal nu wel kijken naar KvdB.. Caro te gast
in dat geval zien we hem niet meer terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn haren losgegooid, staat headbangend in zijn woonkamer en probeert te stagediven vanaf tafel
Kan nog wel ff duren ja... Hoor net dat hij toegesnelde politieagenten op afstand houdt met een gasbrander, al "FUCKYOUIWONTDOWHATYOUTELLME!!" schreeuwendquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in dat geval zien we hem niet meer terug
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren ja... Hoor net dat hij toegesnelde politieagenten op afstand houdt met een gasbrander, al "FUCKYOUIWONTDOWHATYOUTELLME!!" schreeuwend
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee dat was post nr. 39.999 van mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Schrik me te pletter!!
Fan van Amy?
Muziek in je hoofd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Sterker nog, ik luister helemaal niets nu..
Neuh, worden mn ouders wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |