Die heb ik ook, al valt hij van oudheid haast uit elkaarquote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!
Wel donkerblond, maar toch...
ze zenden het weer uit op Disney XDquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoewel ik elke zaterdag naar Disneyclub keek op Nederland 1 kan ik me van Ducktales niet zo veel meer herinneren wel van Darkwing Duck
Mijn gaydar gaat tekeer bij foto's van Domien,zeker in zijn gestreepte shirts.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!
Wel donkerblond, maar toch...
Dat is die zender waar vroeger Fox Kids was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zenden het weer uit op Disney XD
Gisteren nog Brief van de Koning gelezen van dezelfde schrijfsterquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al valt hij van oudheid haast uit elkaar
Die heb ik ook nog ja,voor de rest bestaat mijn collectie jeugdboeken uit Pietje Bell,Dik Trom en de Kameleon boeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gisteren nog Brief van de Koning gelezen van dezelfde schrijfster
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat tekeer bij foto's van Domien,zeker in zijn gestreepte shirts.
Oi, ik bedoel qua dommigheid, niet qua omgang met mannenquote:
Okquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, ik bedoel qua dommigheid, niet qua omgang met mannen![]()
Daarmee ben ik een stuk rustiger dan haar![]()
Domheid ook trouwens, maar het gevoel was er wel even
Ik lijk in de verste verte niet op haar, ook zeker niet qua intelligentiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok
Ik had wel bepaalde gedachtes nu
Helaas niet op volgordequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zenden het weer uit op Disney XD
Kan ik me niet meer herinnerenquote:
Voor 95% zijn het wel losse verhalen. Maar er is wel een rode draad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren![]()
Ik dacht dat het elke keer losse verhalen waren. Was wel tof, al keek ik alle tekenfilms die ik maar kon kijken eerder.
Eerlijk gezegd nog steeds, heb me vanmiddag prima vermaakt met Tweety op Boomerang![]()
New Radicals
Geen idee, ik weet niet eens hoe ze er uitzietquote:
Ik zal me inhouden over grappige vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoe ze er uitziet![]()
Ze maakte een grappige opmerking. Vond ze zelf tenminste
Goedzo, braaf!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden over grappige vrouwen
http://coenensandershow.bnn.nl/blog/83/coen-en-sander-ff-wegquote:Coen en Sander zijn er even niet. Timur en Frank zijn er volgende week en de week daarop doen Coen en Frank het samen. Dinsdag 20 september zijn Coen en Sander weer samen!
HOITJES!
Timur en Frank bazenradioquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://coenensandershow.bnn.nl/blog/83/coen-en-sander-ff-weg
quote:Op vrijdagavond presenteert Miranda van Holland voortaan tussen 23:00 en 1:00 uur het programma 'Van Holland' voor de EO.
Ik denk het wel want Klaas zei dat Weekendfinale per september behoorlijk ging veranderenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:10 schreef alors het volgende:
En nu maar hopen dat het ten koste gaat van haar uren op 3fm....
Dat. En omdat Heavy D.quote:
Klaasbaasquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk het wel want Klaas zei dat Weekendfinale per september behoorlijk ging veranderen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:23 schreef alors het volgende:
Natuurlijk box 2, box 1 komt dagelijks wel voorbij, alleen er moet nog flink gestemd worden
Vrouwelijke Twitwouterquote:
Nou dan ik je vrouwelijke Fok!Wouterquote:
Oh, op die manierquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou dan ik je vrouwelijke Fok!Woutermet je hoitjes
Veel plezier!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Op naar school, van 15 tot 18u een buitenactiviteit. Beter blijft het droog dus.
Tot vanavond ergens!
Dat. Goeie plaat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Earth & Fire - Maybe Tomorrw: wat een bazenintro met dat orgel
Toen Jerney nog kon lachen!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Earth & Fire - Maybe Tomorrw: wat een bazenintro met dat orgel
Dat geloof ik graag, ik val niet op vrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sterker nog; Jerney was toen een lekker wijf!
Met haar blauwe broekpak... Zo zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:
Oeps.twitter:brusselmans twitterde op maandag 29-08-2011 om 15:01:14@Domien is dat dit fragment? http://t.co/w7aQFWF reageer retweet
Heeft ze niet in de Playboy gestaan ooit?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met haar blauwe broekpak... Zo zeg.
Cool!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat den fuck:
Pak sneeuw gevallen tijdens hittegolf
Ik zeg: SKIEEN!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |