Ik herken Peter Jan Rens maar ken de show niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Kennen jullie deze bazenshow dan wel? :
Ik ben totaal geen kattenmens maar door dit soort foto's, zelfs als Domien er op staat, wil ik er ook een.quote:
ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen kattenmens maar door dit soort foto's, zelfs als Domien er op staat, wil ik er ook een.
Hou je niet in! (tenminste; als Domien het lijdend voorwerp wordt van je grap en niet ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu een extreem slechte grap kunnen maken maar ik kan me gelukkig beheersen.
Mijn kinderen eten ravioliquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn zeker van deze generatie:
(En ja de meeste series heb ik zelf ook gezien)
De zevensprongquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn zeker van deze generatie:
(En ja de meeste series heb ik zelf ook gezien)
Oh, dat was ook spannend! Net als Spijkerhoek, ook zo'n juweeltjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef themauster het volgende:
Medisch Centrum West keek mijn moeder vroeger altijd naar en dan zat mijn vader er naast te klagen
Jawel het zou een extreem slechte woordgrap worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je niet in! (tenminste; als Domien het lijdend voorwerp wordt van je grap en niet ik)
Ik heb de dvdbox van de 7 sprong.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De zevensprong
De rest is voor mijn tijd of zegt me niets.
Iets met het woord "poesje" er in zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel het zou een extreem slechte woordgrap worden.
Iets met kat en hunk en het is iets van snoep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met het woord "poesje" er in zeker
Hoewel ik elke zaterdag naar Disneyclub keek op Nederland 1 kan ik me van Ducktales niet zo veel meer herinneren wel van Darkwing Duckquote:
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iets met kat en hunk en het is iets van snoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |