Jep, T, verdieping 4 en 5. Elke keer die verdomde kuttrappen op lopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, valt mee dus! Ga je les krijgen in het T-gebouw? Ben ik 2 keer geweest, beide keren verdwaald![]()
X-gebouw is nog erger
Hebben ze daar geen liften?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, T, verdieping 4 en 5. Elke keer die verdomde kuttrappen op lopen
Ik wandel me sowieso/zoberzo/zowenzo suf op school, heb nogal eens in verschillende gebouwen lesquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, T, verdieping 4 en 5. Elke keer die verdomde kuttrappen op lopen
Ik ken het hele spel nietquote:
Oh jawel hoor, alleen goed verstopt. Doen ze expres, veel vette snacks verkopen in de kantines en dan de studenten trap laten lopenquote:
Toen ik op het Noorderpoort zat mocht dat ook niet niet nee, tenzij je een liftpasje had en die kreeg je pas als je een blessure had. Wij hadden een periode les op de 6e etage, ik heb toen maar een rugblessure gefaked en toen meteen voor mijn kameraad er ook een liftpasje bijgevraagd. want ik vond het wel verstandig dat ik begeleiding kreegquote:
Ik dacht 'hey, leuk, uit den ouden doosch!' en toen zag ik 2000 staan. Alles van 2000 en daarna is vorige week gebeurd.quote:
1996 t/m 2002 ofzo. Ik keek het ook toen ik op de basisschool zat volgens mij was dat altijd op zaterdagmiddag als vervanger van De Droomshowquote:
Ken ik ook niet...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef themauster het volgende:
[..]
1996 t/m 2002 ofzo. Ik keek het ook toen ik op de basisschool zat volgens mij was dat altijd op zaterdagmiddag als vervanger van De Droomshow
In 2000 had ik mijn eerste computer met internetquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht 'hey, leuk, uit den ouden doosch!' en toen zag ik 2000 staan. Alles van 2000 en daarna is vorige week gebeurd.
Ik word oud.
In 2000 studeerde ik af.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In 2000 had ik mijn eerste computer met internetVerder besteede ik mijn tijd aan of op school of in de kroeg zitten.
Ik mag er helaas van de week weer een jaartje erbij tellen, dus ja we worden oud Cee
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik ook niet...![]()
Waarschijnlijk werkte ik toen of ik zat bij m'n toenmalige vriend
Edit: toen woonde ik al samen![]()
Ja... Nu ben ik depressiefquote:
En Nederland een EK zien winnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
In 2000 studeerde ik af.
Look at it from the bright side, wij hebben Hasselhoff tenminste nog in z'n hoogtijdagen meegemaakt.
Nope, zegt me echt niksquote:
Ja, met Peter Jan Rens toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Kennen jullie deze bazenshow dan wel? :
Jaaaa!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En Nederland een EK zien winnen
Ik ook hoor?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog gewoon hoofdrekenen
Daar ben ik nog net zo slecht in als op de lagere school, ik heb/had meer een talenknobbelquote:
Ik herken Peter Jan Rens maar ken de show niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef themauster het volgende:
Kennen jullie deze bazenshow dan wel? :
Ik ben totaal geen kattenmens maar door dit soort foto's, zelfs als Domien er op staat, wil ik er ook een.quote:
ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen kattenmens maar door dit soort foto's, zelfs als Domien er op staat, wil ik er ook een.
Hou je niet in! (tenminste; als Domien het lijdend voorwerp wordt van je grap en niet ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu een extreem slechte grap kunnen maken maar ik kan me gelukkig beheersen.
Mijn kinderen eten ravioliquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn zeker van deze generatie:
(En ja de meeste series heb ik zelf ook gezien)
De zevensprongquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef themauster het volgende:
Jullie zijn zeker van deze generatie:
(En ja de meeste series heb ik zelf ook gezien)
Oh, dat was ook spannend! Net als Spijkerhoek, ook zo'n juweeltjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef themauster het volgende:
Medisch Centrum West keek mijn moeder vroeger altijd naar en dan zat mijn vader er naast te klagen
Jawel het zou een extreem slechte woordgrap worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je niet in! (tenminste; als Domien het lijdend voorwerp wordt van je grap en niet ik)
Ik heb de dvdbox van de 7 sprong.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De zevensprong
De rest is voor mijn tijd of zegt me niets.
Iets met het woord "poesje" er in zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel het zou een extreem slechte woordgrap worden.
Iets met kat en hunk en het is iets van snoep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met het woord "poesje" er in zeker
Hoewel ik elke zaterdag naar Disneyclub keek op Nederland 1 kan ik me van Ducktales niet zo veel meer herinneren wel van Darkwing Duckquote:
Ik snap het niet... Dat rotte blonde haar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iets met kat en hunk en het is iets van snoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |