Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
Sÿrina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Ik las op internet dat je die bag krijgt, als je de laatste class bent die nodig is. Ik weet 100% zeker dat ik het icoontje zag..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:37 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als DPS zal je die bag NOOIT krijgen :p
DPS kan hem uiteraard krijgen, de kans dat je hem krijgt is gewoon stukken lager.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik las op internet dat je die bag krijgt, als je de laatste class bent die nodig is. Ik weet 100% zeker dat ik het icoontje zag..
Ja offpieces zouden wel mogelijk zijn voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:25 schreef Metonae het volgende:
DKs kunnen wel in Warrior en Paladin tier look-a-likes lopen toch? Elke Tier heeft nog kopies gehad alleen is de kleur iets anders?
Neem aan dat je het moeten kunnen equippen, zou dom zijn als een Priest in T10 gear van een Paladin looptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:36 schreef Junglebeast het volgende:
Ja en moet je het ook kunnen equippen of is het in je bag/bank hebben al genoeg?
Nee maar wel bijv Tier 10 van een Mage omdat het ook cloth is. En dat van de Paladin niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Neem aan dat je het moeten kunnen equippen, zou dom zijn als een Priest in T10 gear van een Paladin loopt
Nee, mage items hebben nog een restriction er op zitten dat t alleen door mages gebruikt kan worden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Nee maar wel bijv Tier 10 van een Mage omdat het ook cloth is. En dat van de Paladin niet.
quote:Greetings Bootje,
Game Master Kalzunni here,
You are receiving this message in response to the help petition which you submitted regarding the Satchel of Exotic Mysteries.
The problem you encountered is a technicality within the Call to Arms system.
You queued as tank when the call to arms was active, super.
Then, during the run, people left and you had to requeue to replace them : at THAT point, the call to arms wasn't active, and as such, you queued without it active. This is what lead to you not receiving the satchel in the end.
Unfortunately this is not something we can undo for you. Technically speaking, you did indeed get what you queued for, the extra points and gold. This is something our developers are aware of, and they are working on having it fixed as soon as possible, but due to technical limitations, we are not able to recover any potentially affected bags. We do apologise for any inconvenience caused.
If you need further assistance, please press the button “Need More Help" below. If your petition is resolved, you can close this ticket by pressing “Message Read".
Regards,
Kalzunni
English Game Master Team
Blizzard Europe
Omdat je die satchel alleen krijgt als er al vier mensen een tijd in de queue staan en nog op één persoon wachten, meestal tank. Als jij dan met je vriendjes gaat dan blijven die mensen als nog wachten en verdien jij dus ook die bonus nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:42 schreef Peanutnootje het volgende:
=|
Dat is ook zo vervelend met dat systeem ja, als je queuet als tank MET een vriend gaat je tasje ook gewoon weg.... Dat slaat ook nergens op =(
wowcrendor is een held iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Stommie het volgende:
hahaha, zit wat andere videos van die gozer te checken, lig steeds dubbel
Oh mijn god. In de comments wordt ook gewoon bevestigd dat dit normale taferelen zijn op die server.quote:
Get.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef Skillstorm het volgende:
Op weg naar 85, nog 1 level.![]()
De cinematic als je naar Twilight Highlands gaat als Horde blijft epic.![]()
Jammer dat ie er niet bij dood gekomen isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Haha. En vervolgens valt hij met schip en al naar beneden.
BB TTYNquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wowcrendor inderdaad<33:
Subscription afgelopen, ga geen nieuwe halen :c
Sylvanas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jammer dat ie er niet bij dood gekomen isSylvanas for Warchief
Goede muziek en verstand op 0 zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Evertjan het volgende:
ik wil mijn Archaeology lvlen op mijn main char. Iemand nog tips daarvoor of een goede addon die het wat makkelijker maakt?
Je moet de eerste hit hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef Omega het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van de achievements, maar om fireland dailies toch wat leuker te maken wil ik infernal ambassadors doen. Wij hebben vandaag Nemesis, dus ik bij die schildpad staan, beetje lafjes wat moonfire eruit gooien terwijl 2 hordies (ik ben alliance) het werk opknappen, krijg ik nog die achivement nietMoet je alleen zijn of zo??
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/wim-3.aspxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:50 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Welke addon is dat ? Dat je zo'n schermpje krijgt?
Instant full pvp gear dus na 1 win?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:22 schreef Sjiznit het volgende:
Alterac BG weekend is relaxed zeg. 200k per winst potje en alliance wint meestal met rushes. Schiet lekker op.
Dan is 200k helemaal zo verkeerd nog niet O_Oquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef Sjiznit het volgende:
Oh nee, heb het over xp op level 72ish
Inderdaad en ff een lekkere onderbreking van Northrend dungeons en quests, heb die al te vaak gedaan inmiddels. Vanaf 76 wordt het weer beter als je sholazar in kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan is 200k helemaal zo verkeerd nog niet O_O
Wat een faalhaasquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Peanutnootje het volgende:
Zucht....
Vannacht nog een 25 man BH run gedaan zit er een raidleader bij die de drops gaat verkopen....
Iedereen dacht natuurlijk dat dat een grap was maar hij was serieus....
Daarna ninja't hij ff alle loot en doet alsof er niks aan de hand is "-.-
Ik hoop dat iedereen uit de raid hem report (heb ik ook gedaan en Screenshots genomen) en ik blijf zijn reputatie verklooien op de server.... Hij was al uit zijn vorige guild gekickt. Nu zit ie in een nieuwe en ik zal de guildmaster ff vrolijk vertellen wat ie gedaan heeft
omg, dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Peanutnootje het volgende:
Zucht....
Vannacht nog een 25 man BH run gedaan zit er een raidleader bij die de drops gaat verkopen....
Iedereen dacht natuurlijk dat dat een grap was maar hij was serieus....
Daarna ninja't hij ff alle loot en doet alsof er niks aan de hand is "-.-
Ik hoop dat iedereen uit de raid hem report (heb ik ook gedaan en Screenshots genomen) en ik blijf zijn reputatie verklooien op de server.... Hij was al uit zijn vorige guild gekickt. Nu zit ie in een nieuwe en ik zal de guildmaster ff vrolijk vertellen wat ie gedaan heeft
Ik denk het helaas ook, wel worden de items wss verwijderd omdat er vele reports over hem zijn. En ik zal er persoonlijk voor zorgen dat hij uit elke guild gekickt wordt, want ik neem aan dat geen enkele guild een Ninja erin wilt hebben zitten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, dat heb ik nog nooit meegemaakt
Wel een keer dat een raidleider na 5x vragen nog steeds geen lootrules wilde geven. Blizzard heeft ooit gezegd dat als er lootrules zijn en er vanaf geweken wordt dan is dat oplichting en zal betreffende speler worden aangepakt. (reden dat jouw raidleider hoogstwaarschijnlijk hier gewoon mee weg komt, tenzij het van te voren anders was gezegd).
Anyway, geen lootrules dus. Dus iemand in die raid (25 man, bijna vol!) 'I'm going to make a new 25 man with lootrules, pls whisper me' en verlaat de groep. Binnen no time een 25 man group met alle mensen van die andere groepZo grappig.
De hoeveelheid report maakt niet uit. Indien er geen lootrules waren en hij alle loot pakte als Masterlooter staat die volledig in zijn recht. Verbaast mij nog steeds hoeveel mensen eigenlijk nog steeds met mensen mee gaan die geen lootrules vertellen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:56 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik denk het helaas ook, wel worden de items wss verwijderd omdat er vele reports over hem zijn. En ik zal er persoonlijk voor zorgen dat hij uit elke guild gekickt wordt, want ik neem aan dat geen enkele guild een Ninja erin wilt hebben zitten.
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
dat ben je toch wel een baas
Ik 88 ofzo. (en dat was dan voor de 2e keer, de eerste zat over de 100 maar dat was op een private server dus geen idee hoeveel precies)quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk deed er maar liefst 3 kills langer over
Ben weer gaan questenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat doen jullie nu eigenlijk in WoW naast raiden?
Questen. Eigenlijk is dat ook het enige wat ik doe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Mis je mij al?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Rondhangen op mijn eigen Stormwind City dak (ik sta er op Bloodfeather daadwerkelijk om bekend![]()
), wat dailies, beetje minen, beetje chatten en raiden.....
Naast raiden? Ik raid niet eens!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neuh, laatste week (overdag) niet zo heel erg veel op WoW gezeten.
Female Worgen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Metonae het volgende:
In één dag gewoon 21k honor farmen is echt niet goed voor je.
[me=Metonae]valt halfdood neer
[/me]
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Cytrus/advanced <3
Verstand op nul en flink doorknalle :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Female Worgen.
En je Activity Feed, dááámn. Hoe hou je het vol?
Nog wel even netjes enchanten en gemmen he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Metonae het volgende:
In één dag gewoon 21k honor farmen is echt niet goed voor je.
[me=Metonae]valt halfdood neer
[/me]
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Cytrus/advanced <3
Nog geen tijd voor gehad! Zodra de bg afgelopen is sta ik haast alweer in de volgendequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Jessah het volgende:
[..]
Nog wel even netjes enchanten en gemmen he?
Iemand in mijn guild zei vanavond dat het zo jammer was dat bubble-HS niet meer kon en een disc priest moest lachen en zei: oh jawel hoor, alleen niet voor paladinsquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Blistering het volgende:
Hmm, net weer ff wat gepvp'ed op m'n priest. Disc blijft wel <3 hoor, heerlijk easy om te overleven.
dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
Heroic bosses geven 77 per kill. Dan gaat het een stuk sneller.
Patjequote:Op maandag 29 augustus 2011 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Door die kut Gridlok mijn account maar eens geactiveerd
Ohja, daarom pvpde ik niet meerquote:[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: ALL DOCKS
[Battleground] [Starforsaken-Moonglade]: why are early-morning battlegrounds always the really big ones like this and AV? :<
[Necrotix-Moonglade] has joined the battle
Necrotix has joined the raid group.
Healsnone slaps Hordeftw across the face. Ouch!
[Battleground] [Rastafarxx-Drak'thul]: NO YOU DUMBASS
The battle will begin in 30 seconds.
[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: DOCKS
[Battleground] [Starforsaken-Moonglade]: INC LM
[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: ALL GO DOCKS
[Battleground] [Mufinlol-Executus]: everyone go to docks
The battle will begin in 15 seconds.
[Battleground] [Rastafarxx-Drak'thul]: YOU CANNOT GET DOCS STRAIHG THEY ARE THERE FASTER
[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: DOCKS AND WE WIN GUYS
[Battleground] [Rastafarxx-Drak'thul]: FUCKING NOOB
Ik win ook vaak zat zonder docksquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohja, daarom pvpde ik niet meer
Ik let daar niet eens opquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohja, daarom pvpde ik niet meer
Patje, speel jij ook nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op, vroeger wel om actief mee te roepen zeg maar, maar dan alleen om te kloten
. Nu negeren.
Hoezo nog? Ik ben gisteren begonnen weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Patje, speel jij ook nog?!
Ik ben vorige week begonnen
Oja:
Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...
[ afbeelding ]
Beneden zitten de plintjes er nog niet op
[ afbeelding ]
Kom ally op Auchindon spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo nog? Ik ben gisteren begonnen weer
Ziet er goed uit, ik kom wel een keer langs man.
Als je dan toch net begonnen bent kom dan met mij en Gridlok spelen manquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom ally op Auchindon spelen
Ik speel daar nu met een worgen warrior, level 15 ofzo in 1 dag...
Voor de rest nog niet gespeeld
Waar spelen jullie en welke faction ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je dan toch net begonnen bent kom dan met mij en Gridlok spelen man
Bloodscalp horde, als je nu komt spelen krijg je van mij 600Gquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar spelen jullie en welke faction ?
Ik heb net 500G gekregen van zo'n gast op deze server
Mocht je niets met dat goud weten te doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar spelen jullie en welke faction ?
Ik heb net 500G gekregen van zo'n gast op deze server
Zie je? Dan geef je het goud aan haar SSB en kom je bij ons spelen en krijg je ook goud. WINWINquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mocht je niets met dat goud weten te doen
Hmm je kan me zeker geen heirloom gear gevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bloodscalp horde, als je nu komt spelen krijg je van mij 600G
Ik weet niet hoe dat werkt, ik wil zelf ook een nieuwe char maken maar geen idee hoe ik aan heirloom komquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm je kan me zeker geen heirloom gear geven?
Ik wil eigenlijk een keer ally spelen om het spel opnieuw te spelen, heb vroeger alleen maar horde gespeeld namelijk...
Ik heb een lvl 85 paladin, kan ik ze dan gewoon kopen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Heirloom kan pas op lvl 85. Niet eerder.
Voor Justice points of als je guild minstens level 20 is en jouw guildlevel honored (lijkt me niet als je net weer begint) of voor champion seals (van Argent Tournament, die heb je misschien nog wel).quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een lvl 85 paladin, kan ik ze dan gewoon kopen?
Poeh dat weet ik niet meer, ik ben friendly met de guild en die is lvl 25.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor Justice points of als je guild minstens level 20 is en jouw guildlevel honored (lijkt me niet als je net weer begint) of voor champion seals (van Argent Tournament, die heb je misschien nog wel).
Vanaf honored kan je guild heirlooms kopen, voor 1500 gold ofzo(quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Poeh dat weet ik niet meer, ik ben friendly met de guild en die is lvl 25.
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef keepoww het volgende:
Komen ze dan in je mailbox en moet je ze mailen naar je alt?
Nah. Gewoon een stel idioten die waarschijnlijk keihard falen en denken dat het dmv een eigen guild wel gaat lukkenquote:
Wat geeft me dat het fijne gevoel om zo graag uit huis te gaan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...
[ afbeelding ]
Beneden zitten de plintjes er nog niet op
[ afbeelding ]
Ik ga ook zo snel mogelijk uit huis, liefst dit jaar nog maar even kijken of dat lukt. Heb gezegd na mijn vakantie actief te zoeken en ben er ook wel mee bezigquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wat geeft me dat het fijne gevoel om zo graag uit huis te gaan!Van het weekend heb ik 2 verhuisdozen ingepakt met uitzetspulletjes die ik opgespaard heb!
Nu nog een baantje vinden en dan z.s.m. hoop ik wat te vinden!
![]()
Ik wacht in STV op mijn chest van 3 uur. Ondertussen serie kijken, misschien een AVtje...Koffie drinken! Misschien nog wat knutselen aan mijn sollicitatiebrief die ik wil opsturen deze week.
Ik helaas nog niet. Heb een beetje werk angst ofsow. Net afgestudeerd, het wordt dus geen stage meer die ik moet opzoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo snel mogelijk uit huis, liefst dit jaar nog maar even kijken of dat lukt. Heb gezegd na mijn vakantie actief te zoeken en ben er ook wel mee bezig
Ik wil gewoon te veel, dit jaar nieuwe auto gekocht, 4 weken roadtrip USA gedaan en op mezelf wonen. Moet lukken maar kost allemaal wel een hoop geldquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik helaas nog niet. Heb een beetje werk angst ofsow. Net afgestudeerd, het wordt dus geen stage meer die ik moet opzoeken.Dus veel meer verantwoording voor het werk dat je dan doet. Uitstelgedrag + onzekerheid! Bah!
Maar ik wil zo graag op mezelf! Heb al wel een werkplek op het oog, nu de brief nog de deur uit!
![]()
Terug ontopic:
...euh...tjah nix te melden over WoW op dit moment!
againquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:57 schreef Thrilled het volgende:
Zo heb al een lange tijd niet meer gepost hier.. maar ben nog steeds druk aan het tankenHeb de normal dungeons nu echt wel gezien, ben ze nog wel af en toe aan het doen voor de justice points, maar heb wel zin in de heroics.. echter heb ik daar nu een paar van gedaan, zul aman en lost city geloof ik, maar die gaan nog niet echt soepel.. Afhankelijk van de healer zitten er wel eens close calls bij en afhankelijk van de dps moet ik soms echt flink werken om alle mobs op me te houden (zodra we groepjes van 4 / 5 mobs of meer hebben)..
Nu vraag ik me af of dat een kwestie van gear of skills isDus als iemand zin heeft om mijn gear te bekijken? Zit nu op het punt dat mn gear niet meer zo snel vervangen gaat worden dus ga ik zoeken naar enchants.. Moet dat met mijn lage HP alles op +stam of toch dodge/parry/block enchants?
Graag weer wat tips en adviezen
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/Nyxus/simple
Als warrior is het zo dat je het liefste zo veel mogelijk mastery wilt.Daarna parry en daarna dodge. Het reforgen van mastery naar parry zou ik dus in ieder geval ongedaan maken. Het is beter om minder damage te ontvangen dan het aan te kunnen en dat je healer het moet healen. Vind zin mana pool niet leuk.quote:
Afgelopen weekend 50% van de AVs gewonnen en toch full vicious kunnen krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Blistering het volgende:
Honor farmen gaat echt te langzaam als je alles verliest. Pauper battlegroup
jezus wat een eye-openerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als warrior is het zo dat je het liefste zo veel mogelijk mastery wilt.Daarna parry en daarna dodge. Het reforgen van mastery naar parry zou ik dus in ieder geval ongedaan maken. Het is beter om minder damage te ontvangen dan het aan te kunnen en dat je healer het moet healen. Vind zin mana pool niet leuk.
Dit geldt ook voor gemmen. Als je socket bonus niet boeiend is (zeg stamina of minder dan 20 parry of mastery) gewoon vol mastery gemmen. Als de socket bonus wel interessant is op zoek naar wat 20 mastery + iets of 20 parry + iets gems. Voor een complete enchant lijst moet je maar ff hier kijken (staat sowieso een hoop nuttige info op voor warrior tanks: http://elitistjerks.com/f81/t110315-cataclysm_protection_warrior/ )
Kijken naar je talents ziet alles er wel ok uit. Ik kies persoonlijk liever voor blood craze in de Fury tree in plaats van incite of war academy. Klein beetje extra heals is altijd wel ok.
Kijk voor enchants anders ff naar mijn gear dan heb je een idee van wat je allemaal kan doen. http://eu.battle.net/wow/en/character/terenas/Sjiznit/advanced
Volgens mij is iedere tanking class tegenwoordig alleen maar mastery stacken zo onderhand? In ieder geval is dit voor paladins ook identiek van toepassing zo onderhand. (op de namen van abilities na dan).quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als warrior is het zo dat je het liefste zo veel mogelijk mastery wilt.Daarna parry en daarna dodge. Het reforgen van mastery naar parry zou ik dus in ieder geval ongedaan maken. Het is beter om minder damage te ontvangen dan het aan te kunnen en dat je healer het moet healen. Vind zin mana pool niet leuk.
Dit geldt ook voor gemmen. Als je socket bonus niet boeiend is (zeg stamina of minder dan 20 parry of mastery) gewoon vol mastery gemmen. Als de socket bonus wel interessant is op zoek naar wat 20 mastery + iets of 20 parry + iets gems. Voor een complete enchant lijst moet je maar ff hier kijken (staat sowieso een hoop nuttige info op voor warrior tanks: http://elitistjerks.com/f81/t110315-cataclysm_protection_warrior/ )
Kijken naar je talents ziet alles er wel ok uit. Ik kies persoonlijk liever voor blood craze in de Fury tree in plaats van incite of war academy. Klein beetje extra heals is altijd wel ok.
Kijk voor enchants anders ff naar mijn gear dan heb je een idee van wat je allemaal kan doen. http://eu.battle.net/wow/en/character/terenas/Sjiznit/advanced
Kan best ja, ik heb het maar in warrior perspectief gedaan aangezien ik daar als enige tank spec echt iets van weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij is iedere tanking class tegenwoordig alleen maar mastery stacken zo onderhand? In ieder geval is dit voor paladins ook identiek van toepassing zo onderhand. (op de namen van abilities na dan).
Linkje naar je uitrusting?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren gePVPed met holy pala, blijft geniaal maar wil ook retri spelen dus wapen gehaald en wat gear. Wilde even testen door dailies te doen daar bij Tol Barad maar deed echt geen damage. Wat doe ik verkeerd?
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simplequote:
Ohh, dus je hebt zelf wel door wat het probleem is? Beetje vragen naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simple
Maar het grote probleem is denk ik dat ik nog te veel holy gear heb en dus eerst meer parts moet gaan halen.
Hopen dat je levend uit de stunlock komt, net als te rest van ons /cryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier een idee wat ik tegen rogues en ferals moet doen op m'n DK?
Waarschijnlijk lack ik gewoon gear
Als ik eenmaal in de stunlock zit ben ik toast.
wachten met je pvp trinket gebruiken totdat hij uit stealth komt. Dan kunnen ze je amper meer stunnen. Druids is een ander verhaal want die laten je gewoon dood bloeden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier een idee wat ik tegen rogues en ferals moet doen op m'n DK?
Waarschijnlijk lack ik gewoon gear
Als ik eenmaal in de stunlock zit ben ik toast.
Het ergste zijn pally healers. Die zijn als ze redelijk gegeared zijn niet plat te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:20 schreef Blistering het volgende:
Mja, is vaak wel irritant als ze veel rogues hebben. Denk je ''Hey, een warrior helemaal in z'n eentje, die pak ik ff!''. Boem, instant 2 rogues erbij op je..
Echt te uber dat je straks je gear looks kan veranderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef Blistering het volgende:
Zo, vandaag toch nog ff PvP wapen, schouders, head & trinket kunnen farmen.
Heb wel een half uur voor die vendor gestaan voor ik een wapen kocht, omdat ik maar zat te twijfelen i.v.m. transmogrification later.
Heb maar de 2h axe gekocht nu, alhoewel ik morgenochtend wellicht alsnog de 2h sword koop. Zucht
Disc priest heb ik geen moeite mee, daar speel ik mee. Die hoeft van mij niet doodquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:22 schreef Blistering het volgende:
Stimmt, maar vind ze net zo erg als Disc priests hoor
Die combo heb ik ook een tijdje gespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef Sjiznit het volgende:
Disc priest heb ik geen moeite mee, daar speel ik mee. Die hoeft van mij niet doodAl hebben we wel een prut combo, warrior disc. Geen cc. MAar ach is voor giggles.
We blijven een beetje steken in de 1200 nu. Komt deels door de combo, deels door onze skill en deels door de gear van de priest. Ach ja andere keer maar eens proberen voor een pvp titel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die combo heb ik ook een tijdje gespeeldVoor fun idd, want echt ver kom je er niet mee.
Neem rogue man als je wil pvpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga maar eens een lock proberen denk ik.
Ik level alleen als disc op dit moment. Doe veel dungeons maar ook questen gaat niet eens zo slecht. Nog een redelijk aantal damaging abilities. Valt me alleszins mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn disc priests dan zo goed in PvP?
Ik heb nu een Holy/dps priest. Hoe gaat het levellen met een holy/disc priest? Is dat een beetje te doen?
Ik ga dan mijn priest omspeccen van dps naar disc. Zien of me dat bevalt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik level alleen als disc op dit moment. Doe veel dungeons maar ook questen gaat niet eens zo slecht. Nog een redelijk aantal damaging abilities. Valt me alleszins mee in ieder geval.
Voornamelijk door gebruik van shield dus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Disc in een 1vs1 duel won ik altijd tegen iedereen
Nja op level 70 was dat, maar toen zat ik op 2300 rating haha
ik heb altijd prot gehoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren best wel toffe tanking gear gekregen door een aantal instances te doen
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Als ik straks 30 ben en dual spec heb, kan ik dan het best gaan voor prot + arms of prot + fury om te levelen ?
Disc tegen disc waren de leukste (lange!!) gevechtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Disc in een 1vs1 duel won ik altijd tegen iedereen
Nja op level 70 was dat, maar toen zat ik op 2300 rating haha
Gewoon dots omhoog houden en jezelf blijven healen dmv hots, snelle heals en shields etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Voornamelijk door gebruik van shield dus?
bron: http://www.mmo-champion.com/content/quote:Q: Are you considering making any changes to the time it will take to level to cap for newbie players after the next expansion?
A: We'll be decreasing the experience needed for levels 71-80 in patch 4.3. That's all I have for now.
Q: Will we see more "intro raids" like Naxx10 in Wrath?
A: Raid Finder is being designed to offer a similar experience.
Q: Any chance for a less steep learning curve in the game? I mean players hit a brick wall at 85, make previous content harder.
A: If anything, you'll see more variable endgame content in the future to allow players additional progression paths.
Q: Will any of the new Darkmoon Faire stuff be accessible at all times, or will it all be contained within that one week?
A: The updated 4.3 Darkmoon Faire is likely to be available the first week of every month for both factions.
Q: Will there be a "random raid" component to the Raid Finder letting us enter raids we've been previously saved to, like LFG & Trolls?
A: Raid locks will likely work like LFG under Raid Finder, though details of the system (coming soon) will better explain why.
Q: Any chance we'll possibly have a chance to get an old quest item or two restored for transmogrification once it comes out?
A: If there are really popular item looks, we'll consider adding new ways to obtain them.
Q: Will disc priests be getting their bubble graphic changed for DA "soon", is this still happening?
A: Last time we spoke with the class design team, they said the Divine Aegis effect will likely change in 4.3.
Q: Will the Raid Finder allow access to lower raids?
A: Probably not for 4.3, but it's something we'd like to do.
Q: Will the 4.3 Raid finder allow me to group with my cross-realm friends?
A: Hard to say at this stage in development.
Wat zijn dots?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon dots omhoog houden en jezelf blijven healen dmv hots, snelle heals en shields etc
Maar ik heb geen idee hoe disc priests nu zijn in pvp...
DoT = Damage over Time, is dus een skill die om de paar sec wat damage doet.quote:
Ik had arms + prot, maar heb uiteindelijk alles als prot gedaan. DPS is enorm hoog en je pulled gewoon 6-7 mobs tegelijk. Levelled lekker snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren best wel toffe tanking gear gekregen door een aantal instances te doen
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Als ik straks 30 ben en dual spec heb, kan ik dan het best gaan voor prot + arms of prot + fury om te levelen ?
Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen, heb het een half jaar zónder volgehouden maar door een vriend wil ik weer
Dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef Metonae het volgende:
Ik ben als Rogue zijnde best nog wel free honor
Niet nog eenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Peanutnootje het volgende:
Ben op het punt om aan mijn rogue avontuur te beginnen
Heb zojuist mijn laatste heirloom voor meneer rogue gekregen en zal hem lekker lvlen door BG's
Ik zit toch niet op jou realmquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.
[..]
Niet nog een
Maar misschien wel op m'n battlegroupquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik zit toch niet op jou realm
Ben wel full vicious, maar ik heb eigk echt nog geen flauw idee wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.
als shaman lach ik vaak hard om rogue's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
[..]
Niet nog een
Hebben jullie nooit problemen in de relatie icm wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond iets leuks doen met vriendliefEindelijk geen raid op dinsdag
Waarschijnlijk wil ik wow spelen met hem en gaat hij heel ergkijken
Heb jij dat wel gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaald
Nee, een andere fokker wel vorige weekquote:
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:32 schreef Blistering het volgende:
Zou ik nooit kunnen. Alsof ik 6 jaar van m'n leven delete dan ofzo.
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijn
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.
Mjuh, misschien welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komt"NEE! HET IS MIJN POWER RANGER!! AFBLIJVEN!!!
"
Dat is vaak na zon low percentage wipe. Alle concentratie ff pleite.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt hoor......we doen weer eens Ragnaros 25 man. Eerste try kregen we hem op 13%. Dus bijna down (3%). En de keren daarna gaan mensen steeds meer falen. WHY?!
Bij je class trainer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar leer ik die dual spec trouwens ?
Of krijg ik die automatisch als ik straks 30 ben?
dit, ik lach me kapot. Meestal jat ik een aoe fear van een priest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:19 schreef Blistering het volgende:
Dark Simulacrum
Paladins killen met hun eigen HoJ, bubble, ring of frost. Me gusta![]()
Wat heb je daar aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef jagga het volgende:
[..]
dit, ik lach me kapot. Meestal jat ik een aoe fear van een priest.
Is het trouwens mogelijk een iceblock of een GoAK te stelen ? of een DF ?
nou, volgens mij "jat"je de spell. Dus voor de bestolene gaat hij niet afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan?
Dan doen de mage en de DK tegelijkertijd een IB
en daarom tank ik niet graag PuG's als ik iets niet ken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren nog even meegegaan naar alleen een Nefarian kill. Iemand in guildchat: 10 mins, max. Help me out here. Dus wij joinen. Nou... een wáárdeloze tank niet normaal meer (mijn vriend: you are so bad I want to cry). Wij in guildchat: where do you find these ppl?! Hij: trade.
En wij maar denken dat hij een run met alleen guildies ging doen10 min max werd 50 min
Nou, dat vind ik nou ook! Als het wel een gezellige groep is en je wel het idee hebt dat mensen hun best doen, dan is het niet heel erg als ze wel falen. Van die mensen die wel luisteren naar tips bijv en die dan ook proberen toe te passen. Niks mis meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef Sjiznit het volgende:
Ik net een random normal heroic, nou dat was erg. Gelukkig een redelijk capabele healer maar ik deed als tank rond de 10-11k en mijn vriendelijke dps vrienden kwamen allemaal niet boven de 6k uit. Beetje jammer. Gelukkig wel een troostzakje gekregen met een flask die ik wel kan gebruiken.
Op zich zijn dat soort runs niet erg alleen heb je altijd die ene die gaat lopen bitchen en zeiken. Als iedereen gewoon vrolijk doet, het blijven heroics waar mensen nog gear willen verzamelen enzo (zelfs dan is 6k achterlijk laag, maart toch).
Ja, sinds vanmorgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef Sjiznit het volgende:
Zag net iemand in guild de achievement voor Occu'thar krijgen, zullen ze wel gefixed hebben.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, zag een comment ergens op een website:
I'm new to rouges, what is the best dps spec to go?
Zegt iemand anders zo:
Maybelline
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Skillstorm het volgende:
Zegt iemand anders zo:
Maybelline
![]()
![]()
Zag eens in trade staan (was nog tijdens TBC): "Someone here with a rouge?"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Skillstorm het volgende:
Zegt iemand anders zo:
Maybelline
![]()
![]()
Zo lang mogelijk in leven blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Oke, wie heeft er nog wat speeltips voor een PvP disc priest. Ik ben nu holy/disc en zou graag met disc gaan PvP maar heb geen idee hoe. Heb nog niet disc gespeeld. graag wat goede tipsik ben namelijk te lui om allemaal pagina's door te spitten
Eh, gem zoals ik als je een onsterfelijke motherfucker wilt zijn:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Oke, wie heeft er nog wat speeltips voor een PvP disc priest. Ik ben nu holy/disc en zou graag met disc gaan PvP maar heb geen idee hoe. Heb nog niet disc gespeeld. graag wat goede tipsik ben namelijk te lui om allemaal pagina's door te spitten
Had ik twee weken geleden ook een keer :S Computer bevriest en ineens zijn al mn macros en addon settings weg. Maffe rotcomputersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:49 schreef Peanutnootje het volgende:
Crasht mijn comp opeens net als ik hem afsluit......
Al mijn addon data kwijt en natuurlijk heb ik dan ook problemen als ik weer een addon opnieuw wil instellen![]()
Ugh... ook nog mijn macro's kwijt =<quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Had ik twee weken geleden ook een keer :S Computer bevriest en ineens zijn al mn macros en addon settings weg. Maffe rotcomputers
DCde ik maar in een dungeon =| dan had ik mijn addondata en macro's nog....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Marco001 het volgende:
ach, een gewone crash kan nog wel.. Mijn voeding begaf het laatst, toen ik in een dungeon zat...
Misschien dat je je macros nog terug kan vinden in je WTF map. Kan ook zo zijn dat het bestand corrupt is en dat de client het niet meer kan lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
DCde ik maar in een dungeon =| dan had ik mijn addondata en macro's nog....
Dat is het probleem nou juist =|quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Misschien dat je je macros nog terug kan vinden in je WTF map. Kan ook zo zijn dat het bestand corrupt is en dat de client het niet meer kan lezen.
Denk hier eigk net zelf pas aan
Wees maar trots op jezelf. Triestelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb 2x mijn oude account verkocht voor rond de 250-, euro, had full season 3 destijds, wapens en shoulders kon je alleen krijgen met een hoge rating, en de beste twink van de server.
Toen na 2 weken Blizzard een mailtje gestuurd dat mijn account gehacked was, met een kopie van mijn ID-kaart
Een paar dagen later kreeg ik een mailtje terug met mijn nieuwe wachtwoord![]()
JANK JANKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Triesteling
Dat zou jij ook doen als van jou $250,- wordt gestolen..quote:
Ah. Dus jij bent degene die 250 dollar euro kwijt isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen als van jou $250,- wordt gestolen..
Sneue moraal houden sommigen er op na. Wees er maar trots opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ah. Dus jij bent degene die 250 dollar kwijt isWay to go SSB!
Met meer mensen zoals jij komen we er als maatschappij welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Metonae het volgende:
Gewoon niet zo lopen janken om iets waar jij zelf toch geen last van hebt gehad. Waarom zou je ook? =/
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Met meer mensen zoals jij komen we er als maatschappij wel
SUKKEL x1000000000quote:
Achja stelen bij iets wat sowieso al verboden is vanuit Blizzard. Hij kwam tot de conclusie dat hij fout zat en heeft zijn fout terug gedraaidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk eigenlijk. Het is gewoon stelen.
Een snugger persoon had dit sowieso al zien aankomen. Een account van iemand kopen waarbij je weet bij voorbaat dat die een account terug kan laten geven en altijd in het recht staat indien dit aangevochten gaat worden door de persoon die de account gekocht heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Metonae het volgende:
Stelen of niet. Why give a damn als jezelf niet betrokken was
Als iedereen in onze maatschappij deze redenatie zou volgen zou het een akelige bedoeling zijn in Nederland. als je dat zelf niet inziet ben je gewoon een ontzettende dwaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Metonae het volgende:
Stelen of niet. Why give a damn als jezelf niet betrokken was
Als je accounts gaat kopen ben je al niet zo snuggerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Chau het volgende:
Een snugger persoon had dit sowieso al zien aankomen. Een account van iemand kopen waarbij je weet bij voorbaat dat die een account terug kan laten geven en altijd in het recht staat indien dit aangevochten gaat worden door de persoon die de account gekocht heeft.
Inderdaad.. Metanae is zo een persoon wie niets wat kan schelen, zo lang hij er zelf maar geen last van heeft..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als iedereen in onze maatschappij deze redenatie zou volgen zou het een akelige bedoeling zijn in Nederland. als je dat zelf niet inziet ben je gewoon een ontzettende dwaas.
Of het volgens de voorwaarden van Blizzard mag, is niet relevant voor de overdracht. Als Blizzard het account had gelockt, was er niks aan de hand, risico voor de koper. Maar moedwillig een account terugkapen maakt van de overeenkost een gevalletje oplichting.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef Chau het volgende:
[..]
Achja stelen bij iets wat sowieso al verboden is vanuit Blizzard. Hij kwam tot de conclusie dat hij fout zat en heeft zijn fout terug gedraaid
Ik weet dat het slecht van mezelf is, vandaar dequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Triesteling
Ach boeiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet dat het slecht van mezelf is, vandaar desmiley, maar ik was 16 destijds joh...
Dat is inmiddels 7 jaar geleden
Het was al oplichting vanaf het begin, Aangezien SSB geen rechten over de account heeft en het in principe alleen huurt van Blizzard. Dus kopen van een oplichter om vervolgens door diezelfde oplichter opgelicht te worden van je aankoopquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Of het volgens de voorwaarden van Blizzard mag, is niet relevant voor de overdracht. Als Blizzard het account had gelockt, was er niks aan de hand, risico voor de koper. Maar moedwillig een account terugkapen maakt van de overeenkost een gevalletje oplichting.
Slim trouwens, als het gewoon op je eigen bankrekening is overgemaakt...
Yep, twee oplichtersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef Chau het volgende:
Het was al oplichting vanaf het begin, Aangezien SSB geen rechten over de account heeft en het in principe alleen huurt van Blizzard. Dus kopen van een oplichter om vervolgens door diezelfde oplichter opgelicht te worden van je aankoop
Okquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Psst wil iemand mijn account kopen?
Cata account met lvl 29 full blue worgen warrior !!
¤250-, !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
¤250-, !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
¤250-, !
Voor 50 doe je em ook wel wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
¤250-, !
Precies zo zie ik het ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Account kopen mag niet, dus hij moet niet huilen. Het is een beetje als coke kopen waarna je dan pas ziet dat het poedersuiker was.
Ik had bij de advertentie op MMO bay wel duidelijk gezet dat het account eigendom van Blizzard blijft, maar dat ik de tijd die ik er in gestoken heb verkoopquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Account kopen mag niet, dus hij moet niet huilen. Het is een beetje als coke kopen waarna je dan pas ziet dat het poedersuiker was.
Whaha, tijd kopen altijd een goede investering!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had bij de advertentie op MMO bay wel duidelijk gezet dat het account eigendom van Blizzard blijft, maar dat ik de tijd die ik er in gestoken heb verkoop
Je bent de moeite niet waard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:44 schreef Metonae het volgende:
Stiekem hoop ik nu op een naamtopic in KLB van Bootje en Boris over wat voor een lamzak ik ben
Dus je hebt je eigen tijd tijdelijk verkochtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had bij de advertentie op MMO bay wel duidelijk gezet dat het account eigendom van Blizzard blijft, maar dat ik de tijd die ik er in gestoken heb verkoop
Bootje, niet zo tegen mij doen hehquote:
Nja tijdelijk uitgeleend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je hebt je eigen tijd tijdelijk verkocht
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:44 schreef Metonae het volgende:
Stiekem hoop ik nu op een naamtopic in KLB van Bootje en Boris over wat voor een lamzak ik ben
Ik wil je best mn wow account geven, maar die heb ik over 2 weken dan toch wel weer terugquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, je hebt nu al teveel van mijn dure tijd gekost. Ga je dat ook vergoeden?
100.000 gold kun je gewoon per post sturen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik wil je best mn wow account geven, maar die heb ik over 2 weken dan toch wel weer terug
Ik heb geen medelijden met het lijdend voorwerp. Ik vind de actie gewoon naaierij. Verder heb ik weinig met mensen die accounts of gold kopen in WOW. Vind het eigenlijk gewoon triest, maar dan hoef je nog niet zo behandeld te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Chau het volgende:
Btw waarom hebben jullie medelijden met iemand die in principe een heler is?
Speel je ook op Auchindounquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Blistering het volgende:
Isabeau, wie is Xaxion in je guild? Moet ff een gesprekje met een officer in Immersion hebben over hem/haar namelijk.
edit: Alt oid?
Alt van een 'friend of a raider'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Blistering het volgende:
Isabeau, wie is Xaxion in je guild? Moet ff een gesprekje met een officer in Immersion hebben over hem/haar namelijk.
edit: Alt oid?
Ninja praktijken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:40 schreef Blistering het volgende:
Merci, dat dacht ik al wel. Goed om te weten.
Betwetertje die nog geen 1 minuut in de groep zit en gelijk loot gaat claimen en als reserved bestempeld. En die krijgt dan nog leader ook omdat 'ie in de beste alliance guild zitquote:
Had ik vanmorgen met een BH25 group. We hadden 3 DKs mee (eigk bijna 3 van elke class) en dan zegt 1 van die DKs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Betwetertje die nog geen 1 minuut in de groep zit en gelijk loot gaat claimen en als reserved bestempeld. En die krijgt dan nog leader ook omdat 'ie in de beste alliance guild zit.
Zucht. Maar goed, dat soort gasten zijn er helaas genoeg van.
Ik had het over Metonae..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bootje, niet zo tegen mij doen heh
Ik heb jou destijds nog aan de vrouw geholpen, op mijn oude account KudFokker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Hoogheid het volgende:
Koop mijn account dan heb je er 11.000 bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |