SUKKEL x1000000000quote:
Achja stelen bij iets wat sowieso al verboden is vanuit Blizzard. Hij kwam tot de conclusie dat hij fout zat en heeft zijn fout terug gedraaidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk eigenlijk. Het is gewoon stelen.
Een snugger persoon had dit sowieso al zien aankomen. Een account van iemand kopen waarbij je weet bij voorbaat dat die een account terug kan laten geven en altijd in het recht staat indien dit aangevochten gaat worden door de persoon die de account gekocht heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Metonae het volgende:
Stelen of niet. Why give a damn als jezelf niet betrokken was
Als iedereen in onze maatschappij deze redenatie zou volgen zou het een akelige bedoeling zijn in Nederland. als je dat zelf niet inziet ben je gewoon een ontzettende dwaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Metonae het volgende:
Stelen of niet. Why give a damn als jezelf niet betrokken was
Als je accounts gaat kopen ben je al niet zo snuggerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Chau het volgende:
Een snugger persoon had dit sowieso al zien aankomen. Een account van iemand kopen waarbij je weet bij voorbaat dat die een account terug kan laten geven en altijd in het recht staat indien dit aangevochten gaat worden door de persoon die de account gekocht heeft.
Inderdaad.. Metanae is zo een persoon wie niets wat kan schelen, zo lang hij er zelf maar geen last van heeft..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als iedereen in onze maatschappij deze redenatie zou volgen zou het een akelige bedoeling zijn in Nederland. als je dat zelf niet inziet ben je gewoon een ontzettende dwaas.
Of het volgens de voorwaarden van Blizzard mag, is niet relevant voor de overdracht. Als Blizzard het account had gelockt, was er niks aan de hand, risico voor de koper. Maar moedwillig een account terugkapen maakt van de overeenkost een gevalletje oplichting.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef Chau het volgende:
[..]
Achja stelen bij iets wat sowieso al verboden is vanuit Blizzard. Hij kwam tot de conclusie dat hij fout zat en heeft zijn fout terug gedraaid
Ik weet dat het slecht van mezelf is, vandaar dequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Triesteling
Ach boeiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet dat het slecht van mezelf is, vandaar desmiley, maar ik was 16 destijds joh...
Dat is inmiddels 7 jaar geleden
Het was al oplichting vanaf het begin, Aangezien SSB geen rechten over de account heeft en het in principe alleen huurt van Blizzard. Dus kopen van een oplichter om vervolgens door diezelfde oplichter opgelicht te worden van je aankoopquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Of het volgens de voorwaarden van Blizzard mag, is niet relevant voor de overdracht. Als Blizzard het account had gelockt, was er niks aan de hand, risico voor de koper. Maar moedwillig een account terugkapen maakt van de overeenkost een gevalletje oplichting.
Slim trouwens, als het gewoon op je eigen bankrekening is overgemaakt...
Yep, twee oplichtersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef Chau het volgende:
Het was al oplichting vanaf het begin, Aangezien SSB geen rechten over de account heeft en het in principe alleen huurt van Blizzard. Dus kopen van een oplichter om vervolgens door diezelfde oplichter opgelicht te worden van je aankoop
Okquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Psst wil iemand mijn account kopen?
Cata account met lvl 29 full blue worgen warrior !!
¤250-, !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
¤250-, !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
¤250-, !
Voor 50 doe je em ook wel wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
¤250-, !
Precies zo zie ik het ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Account kopen mag niet, dus hij moet niet huilen. Het is een beetje als coke kopen waarna je dan pas ziet dat het poedersuiker was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |