Ja, sinds vanmorgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef Sjiznit het volgende:
Zag net iemand in guild de achievement voor Occu'thar krijgen, zullen ze wel gefixed hebben.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, zag een comment ergens op een website:
I'm new to rouges, what is the best dps spec to go?
Zegt iemand anders zo:
Maybelline
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Skillstorm het volgende:
Zegt iemand anders zo:
Maybelline
![]()
![]()
Zag eens in trade staan (was nog tijdens TBC): "Someone here with a rouge?"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Skillstorm het volgende:
Zegt iemand anders zo:
Maybelline
![]()
![]()
Zo lang mogelijk in leven blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Oke, wie heeft er nog wat speeltips voor een PvP disc priest. Ik ben nu holy/disc en zou graag met disc gaan PvP maar heb geen idee hoe. Heb nog niet disc gespeeld. graag wat goede tipsik ben namelijk te lui om allemaal pagina's door te spitten
Eh, gem zoals ik als je een onsterfelijke motherfucker wilt zijn:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Oke, wie heeft er nog wat speeltips voor een PvP disc priest. Ik ben nu holy/disc en zou graag met disc gaan PvP maar heb geen idee hoe. Heb nog niet disc gespeeld. graag wat goede tipsik ben namelijk te lui om allemaal pagina's door te spitten
Had ik twee weken geleden ook een keer :S Computer bevriest en ineens zijn al mn macros en addon settings weg. Maffe rotcomputersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:49 schreef Peanutnootje het volgende:
Crasht mijn comp opeens net als ik hem afsluit......
Al mijn addon data kwijt en natuurlijk heb ik dan ook problemen als ik weer een addon opnieuw wil instellen![]()
Ugh... ook nog mijn macro's kwijt =<quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Had ik twee weken geleden ook een keer :S Computer bevriest en ineens zijn al mn macros en addon settings weg. Maffe rotcomputers
DCde ik maar in een dungeon =| dan had ik mijn addondata en macro's nog....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Marco001 het volgende:
ach, een gewone crash kan nog wel.. Mijn voeding begaf het laatst, toen ik in een dungeon zat...
Misschien dat je je macros nog terug kan vinden in je WTF map. Kan ook zo zijn dat het bestand corrupt is en dat de client het niet meer kan lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
DCde ik maar in een dungeon =| dan had ik mijn addondata en macro's nog....
Dat is het probleem nou juist =|quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Misschien dat je je macros nog terug kan vinden in je WTF map. Kan ook zo zijn dat het bestand corrupt is en dat de client het niet meer kan lezen.
Denk hier eigk net zelf pas aan
Wees maar trots op jezelf. Triestelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb 2x mijn oude account verkocht voor rond de 250-, euro, had full season 3 destijds, wapens en shoulders kon je alleen krijgen met een hoge rating, en de beste twink van de server.
Toen na 2 weken Blizzard een mailtje gestuurd dat mijn account gehacked was, met een kopie van mijn ID-kaart
Een paar dagen later kreeg ik een mailtje terug met mijn nieuwe wachtwoord![]()
JANK JANKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Triesteling
Dat zou jij ook doen als van jou $250,- wordt gestolen..quote:
Ah. Dus jij bent degene die 250 dollar euro kwijt isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen als van jou $250,- wordt gestolen..
Sneue moraal houden sommigen er op na. Wees er maar trots opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ah. Dus jij bent degene die 250 dollar kwijt isWay to go SSB!
Met meer mensen zoals jij komen we er als maatschappij welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Metonae het volgende:
Gewoon niet zo lopen janken om iets waar jij zelf toch geen last van hebt gehad. Waarom zou je ook? =/
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Met meer mensen zoals jij komen we er als maatschappij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |