Wat een faalhaasquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Peanutnootje het volgende:
Zucht....
Vannacht nog een 25 man BH run gedaan zit er een raidleader bij die de drops gaat verkopen....
Iedereen dacht natuurlijk dat dat een grap was maar hij was serieus....
Daarna ninja't hij ff alle loot en doet alsof er niks aan de hand is "-.-
Ik hoop dat iedereen uit de raid hem report (heb ik ook gedaan en Screenshots genomen) en ik blijf zijn reputatie verklooien op de server.... Hij was al uit zijn vorige guild gekickt. Nu zit ie in een nieuwe en ik zal de guildmaster ff vrolijk vertellen wat ie gedaan heeft
omg, dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Peanutnootje het volgende:
Zucht....
Vannacht nog een 25 man BH run gedaan zit er een raidleader bij die de drops gaat verkopen....
Iedereen dacht natuurlijk dat dat een grap was maar hij was serieus....
Daarna ninja't hij ff alle loot en doet alsof er niks aan de hand is "-.-
Ik hoop dat iedereen uit de raid hem report (heb ik ook gedaan en Screenshots genomen) en ik blijf zijn reputatie verklooien op de server.... Hij was al uit zijn vorige guild gekickt. Nu zit ie in een nieuwe en ik zal de guildmaster ff vrolijk vertellen wat ie gedaan heeft
Ik denk het helaas ook, wel worden de items wss verwijderd omdat er vele reports over hem zijn. En ik zal er persoonlijk voor zorgen dat hij uit elke guild gekickt wordt, want ik neem aan dat geen enkele guild een Ninja erin wilt hebben zitten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, dat heb ik nog nooit meegemaakt
Wel een keer dat een raidleider na 5x vragen nog steeds geen lootrules wilde geven. Blizzard heeft ooit gezegd dat als er lootrules zijn en er vanaf geweken wordt dan is dat oplichting en zal betreffende speler worden aangepakt. (reden dat jouw raidleider hoogstwaarschijnlijk hier gewoon mee weg komt, tenzij het van te voren anders was gezegd).
Anyway, geen lootrules dus. Dus iemand in die raid (25 man, bijna vol!) 'I'm going to make a new 25 man with lootrules, pls whisper me' en verlaat de groep. Binnen no time een 25 man group met alle mensen van die andere groepZo grappig.
De hoeveelheid report maakt niet uit. Indien er geen lootrules waren en hij alle loot pakte als Masterlooter staat die volledig in zijn recht. Verbaast mij nog steeds hoeveel mensen eigenlijk nog steeds met mensen mee gaan die geen lootrules vertellen..quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:56 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik denk het helaas ook, wel worden de items wss verwijderd omdat er vele reports over hem zijn. En ik zal er persoonlijk voor zorgen dat hij uit elke guild gekickt wordt, want ik neem aan dat geen enkele guild een Ninja erin wilt hebben zitten.
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:18 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
dat ben je toch wel een baas
Ik 88 ofzo. (en dat was dan voor de 2e keer, de eerste zat over de 100 maar dat was op een private server dus geen idee hoeveel precies)quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk deed er maar liefst 3 kills langer over
Ben weer gaan questenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat doen jullie nu eigenlijk in WoW naast raiden?
Questen. Eigenlijk is dat ook het enige wat ik doe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Mis je mij al?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Rondhangen op mijn eigen Stormwind City dak (ik sta er op Bloodfeather daadwerkelijk om bekend![]()
), wat dailies, beetje minen, beetje chatten en raiden.....
Naast raiden? Ik raid niet eens!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neuh, laatste week (overdag) niet zo heel erg veel op WoW gezeten.
Female Worgen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Metonae het volgende:
In één dag gewoon 21k honor farmen is echt niet goed voor je.
[me=Metonae]valt halfdood neer
[/me]
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Cytrus/advanced <3
Verstand op nul en flink doorknalle :pquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Female Worgen.
En je Activity Feed, dááámn. Hoe hou je het vol?
Nog wel even netjes enchanten en gemmen he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Metonae het volgende:
In één dag gewoon 21k honor farmen is echt niet goed voor je.
[me=Metonae]valt halfdood neer
[/me]
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Cytrus/advanced <3
Nog geen tijd voor gehad! Zodra de bg afgelopen is sta ik haast alweer in de volgendequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Jessah het volgende:
[..]
Nog wel even netjes enchanten en gemmen he?
Iemand in mijn guild zei vanavond dat het zo jammer was dat bubble-HS niet meer kon en een disc priest moest lachen en zei: oh jawel hoor, alleen niet voor paladinsquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Blistering het volgende:
Hmm, net weer ff wat gepvp'ed op m'n priest. Disc blijft wel <3 hoor, heerlijk easy om te overleven.
dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
Heroic bosses geven 77 per kill. Dan gaat het een stuk sneller.
Patjequote:Op maandag 29 augustus 2011 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Door die kut Gridlok mijn account maar eens geactiveerd
Ohja, daarom pvpde ik niet meerquote:[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: ALL DOCKS
[Battleground] [Starforsaken-Moonglade]: why are early-morning battlegrounds always the really big ones like this and AV? :<
[Necrotix-Moonglade] has joined the battle
Necrotix has joined the raid group.
Healsnone slaps Hordeftw across the face. Ouch!
[Battleground] [Rastafarxx-Drak'thul]: NO YOU DUMBASS
The battle will begin in 30 seconds.
[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: DOCKS
[Battleground] [Starforsaken-Moonglade]: INC LM
[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: ALL GO DOCKS
[Battleground] [Mufinlol-Executus]: everyone go to docks
The battle will begin in 15 seconds.
[Battleground] [Rastafarxx-Drak'thul]: YOU CANNOT GET DOCS STRAIHG THEY ARE THERE FASTER
[Battleground] [Kissmyrocket-Alonsus]: DOCKS AND WE WIN GUYS
[Battleground] [Rastafarxx-Drak'thul]: FUCKING NOOB
Ik win ook vaak zat zonder docksquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohja, daarom pvpde ik niet meer
Ik let daar niet eens opquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ohja, daarom pvpde ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |