abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101364303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:20 schreef Blistering het volgende:
Mja, is vaak wel irritant als ze veel rogues hebben. Denk je ''Hey, een warrior helemaal in z'n eentje, die pak ik ff!''. Boem, instant 2 rogues erbij op je..
Het ergste zijn pally healers. Die zijn als ze redelijk gegeared zijn niet plat te krijgen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_101364313
Stimmt, maar vind ze net zo erg als Disc priests hoor :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101364480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef Blistering het volgende:
Zo, vandaag toch nog ff PvP wapen, schouders, head & trinket kunnen farmen.

Heb wel een half uur voor die vendor gestaan voor ik een wapen kocht, omdat ik maar zat te twijfelen i.v.m. transmogrification later.

Heb maar de 2h axe gekocht nu, alhoewel ik morgenochtend wellicht alsnog de 2h sword koop. Zucht :(
Echt te uber dat je straks je gear looks kan veranderen.
Was al een tijdje bezig met oude instances doen om de oude setjes bij elkaar te sparen , en uiteraard wat toffe 1 en 2-handers :D

Tofste shield wat er is had ik gelukkig nog bewaard in m'n bank : http://www.wowhead.com/item=32375/bulwark-of-azzinoth

Beetje jammer dat ik bijna alle setjes sinds het begin verkocht heb..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_101364656
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:22 schreef Blistering het volgende:
Stimmt, maar vind ze net zo erg als Disc priests hoor :P
Disc priest heb ik geen moeite mee, daar speel ik mee. Die hoeft van mij niet dood :P Al hebben we wel een prut combo, warrior disc. Geen cc. MAar ach is voor giggles.
pi_101365762
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef Sjiznit het volgende:
Disc priest heb ik geen moeite mee, daar speel ik mee. Die hoeft van mij niet dood :P Al hebben we wel een prut combo, warrior disc. Geen cc. MAar ach is voor giggles.
Die combo heb ik ook een tijdje gespeeld *O* Voor fun idd, want echt ver kom je er niet mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101365854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die combo heb ik ook een tijdje gespeeld *O* Voor fun idd, want echt ver kom je er niet mee.
We blijven een beetje steken in de 1200 nu. Komt deels door de combo, deels door onze skill en deels door de gear van de priest. Ach ja andere keer maar eens proberen voor een pvp titel.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:38:50 #157
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101366345
woohoo, blizzard gaat eindelijk eens kijken naar 2 bugs die ik gistern gereport heb

1. pet action bar weg na reloggen
2. selected role in de dungeon finder steeds weg
pi_101366674
Ik kan niet wachten tot mijn warrior straks 85 is :P
pi_101366725
Gisteren best wel toffe tanking gear gekregen door een aantal instances te doen :)

http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple

Als ik straks 30 ben en dual spec heb, kan ik dan het best gaan voor prot + arms of prot + fury om te levelen ?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:54:10 #160
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_101366806
Ik ga maar eens een lock proberen denk ik.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_101366827
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga maar eens een lock proberen denk ik.
Neem rogue man als je wil pvpen :D
pi_101366948
Zijn disc priests dan zo goed in PvP?

Ik heb nu een Holy/dps priest. Hoe gaat het levellen met een holy/disc priest? Is dat een beetje te doen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_101366988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn disc priests dan zo goed in PvP?

Ik heb nu een Holy/dps priest. Hoe gaat het levellen met een holy/disc priest? Is dat een beetje te doen?
Ik level alleen als disc op dit moment. Doe veel dungeons maar ook questen gaat niet eens zo slecht. Nog een redelijk aantal damaging abilities. Valt me alleszins mee in ieder geval.
pi_101367020
Disc in een 1vs1 duel won ik altijd tegen iedereen :D
Nja op level 70 was dat, maar toen zat ik op 2300 rating haha :P
pi_101367054
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik level alleen als disc op dit moment. Doe veel dungeons maar ook questen gaat niet eens zo slecht. Nog een redelijk aantal damaging abilities. Valt me alleszins mee in ieder geval.
Ik ga dan mijn priest omspeccen van dps naar disc. Zien of me dat bevalt.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_101367083
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voornamelijk door gebruik van shield dus?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:02:50 #167
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101367093
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren best wel toffe tanking gear gekregen door een aantal instances te doen :)

Als ik straks 30 ben en dual spec heb, kan ik dan het best gaan voor prot + arms of prot + fury om te levelen ?
ik heb altijd prot gehouden
je doet wat minder damage maar kan wel veel klappen vangen
helpt vooral bij de grind quests, 5 man aggro-en, rend, thunderklap, shockwave en dan cleave, revenenge en thunderclap spammen
pi_101367203
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Disc tegen disc waren de leukste (lange!!) gevechten _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101367240
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Voornamelijk door gebruik van shield dus?
Gewoon dots omhoog houden en jezelf blijven healen dmv hots, snelle heals en shields etc :)
Maar ik heb geen idee hoe disc priests nu zijn in pvp...
pi_101367256
Twitter Q&A - LVL 71 to 80 XP decreased in Patch 4.3
Blizzard did a small Q&A session on Twitter and confirmed, among other things, that the XP required to level from level 71 to 80 would be reduced in Patch 4.3
Originally Posted by Blizzard Entertainment
quote:
Q: Are you considering making any changes to the time it will take to level to cap for newbie players after the next expansion?
A: We'll be decreasing the experience needed for levels 71-80 in patch 4.3. That's all I have for now.

Q: Will we see more "intro raids" like Naxx10 in Wrath?
A: Raid Finder is being designed to offer a similar experience.

Q: Any chance for a less steep learning curve in the game? I mean players hit a brick wall at 85, make previous content harder.
A: If anything, you'll see more variable endgame content in the future to allow players additional progression paths.

Q: Will any of the new Darkmoon Faire stuff be accessible at all times, or will it all be contained within that one week?
A: The updated 4.3 Darkmoon Faire is likely to be available the first week of every month for both factions.

Q: Will there be a "random raid" component to the Raid Finder letting us enter raids we've been previously saved to, like LFG & Trolls?
A: Raid locks will likely work like LFG under Raid Finder, though details of the system (coming soon) will better explain why.

Q: Any chance we'll possibly have a chance to get an old quest item or two restored for transmogrification once it comes out?
A: If there are really popular item looks, we'll consider adding new ways to obtain them.

Q: Will disc priests be getting their bubble graphic changed for DA "soon", is this still happening?
A: Last time we spoke with the class design team, they said the Divine Aegis effect will likely change in 4.3.

Q: Will the Raid Finder allow access to lower raids?
A: Probably not for 4.3, but it's something we'd like to do.

Q: Will the 4.3 Raid finder allow me to group with my cross-realm friends?
A: Hard to say at this stage in development.
bron: http://www.mmo-champion.com/content/
pi_101367392
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Gewoon dots omhoog houden en jezelf blijven healen dmv hots, snelle heals en shields etc :)
Maar ik heb geen idee hoe disc priests nu zijn in pvp...
Wat zijn dots?
pi_101367476
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat zijn dots?
DoT = Damage over Time, is dus een skill die om de paar sec wat damage doet.
HoT = Healing over Time, is een skill die om de paar sec wat healing doet.
pi_101368189
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

Ik had arms + prot, maar heb uiteindelijk alles als prot gedaan. DPS is enorm hoog en je pulled gewoon 6-7 mobs tegelijk. Levelled lekker snel.

Arms heb ik niet meer aangeraakt, totdat ik 70 was, toen heb ik fury gespecced omdat ik titan's grip kon nemen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:25:39 #174
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_101369662
Biiiiiiijjjjjjnnnnnnaaaaaaaa klaar met Loremaster. Wat zijn de Outlands toch KUT. Vooral Blade's Edge....
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:37:44 #175
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101372343
Ik ga ook maar weer eens spelen, heb het een half jaar zónder volgehouden maar door een vriend wil ik weer :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_101372680
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen, heb het een half jaar zónder volgehouden maar door een vriend wil ik weer :')
Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaald O-)
pi_101374013
Rogues...

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:29:38 #178
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101374286
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef Blistering het volgende:
Rogues...

[ afbeelding ]
kut he :(
pi_101374351
Ik ben als Rogue zijnde best nog wel free honor :@
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_101374394
Ben op het punt om aan mijn rogue avontuur te beginnen :P
Heb zojuist mijn laatste heirloom voor meneer rogue gekregen en zal hem lekker lvlen door BG's :D
pi_101374425
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef Metonae het volgende:
Ik ben als Rogue zijnde best nog wel free honor :@
Dan doe je toch iets fout :P. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Peanutnootje het volgende:
Ben op het punt om aan mijn rogue avontuur te beginnen :P
Heb zojuist mijn laatste heirloom voor meneer rogue gekregen en zal hem lekker lvlen door BG's :D
Niet nog een :'(
pi_101374505
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets fout :P. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.

[..]

Ik zit toch niet op jou realm :P
pi_101374615
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Ik zit toch niet op jou realm :P
Maar misschien wel op m'n battlegroup :7.

Gister in een WSG speelde ik tegen 6 hunters, dat was ook ''leuk'' :D
pi_101374623
quote:

[..]

Ben wel full vicious, maar ik heb eigk echt nog geen flauw idee wat ik aan het doen ben :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:39:35 #185
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_101374717
quote:

[..]

[..]

als shaman lach ik vaak hard om rogue's.

Ik weet nog goed in sota. Werd ik aangevallen door een rogue en later een dk. Rogue bijna dood en dk full hp toen ze me kilden. Ik anhk gelijk er na en ga weer vol op die rogue en dk. 3 min later rogue en dk allebei dood _O-. Had ze ff keihard geowned.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101374945
Vanavond iets leuks doen met vriendlief *O* Eindelijk geen raid op dinsdag O+

Waarschijnlijk wil ik wow spelen met hem en gaat hij heel erg -O- kijken O-)
pi_101375132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond iets leuks doen met vriendlief *O* Eindelijk geen raid op dinsdag O+

Waarschijnlijk wil ik wow spelen met hem en gaat hij heel erg -O- kijken O-)
Hebben jullie nooit problemen in de relatie icm wow :o ?
pi_101375345
Nou, sinds Cata uit is was ik het 5 avonden per week raiden wel erg zat _O- En de meeste van dit soort guilds doen 6-7 avonden per week. Dus ben blij dat het nu eindelijk minder is :)

Scheelt dat ik zelf ook wow speel hè ;) Heb regelmatig mensen zien vertrekken uit raidguilds omdat 'de vriendin/vrouw' het niet meer wilde.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:24:49 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101376504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaald O-)
Heb jij dat wel gedaan? :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_101378384
3 nieuwe instance en DeathWing raid in 4.3

Steven van Gamekings.tv heeft een leuke preview erover.
pi_101378850
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb jij dat wel gedaan? :P
Nee, een andere fokker wel vorige week :D Zo van: ik ben gestopt en heb ook al mijn chars maar gedelete :7
pi_101378995
Zou ik nooit kunnen. Alsof ik 6 jaar van m'n leven delete dan ofzo :7.
pi_101379334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:32 schreef Blistering het volgende:
Zou ik nooit kunnen. Alsof ik 6 jaar van m'n leven delete dan ofzo :7.
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijn :@
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:20:35 #194
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_101381071
Zo heb nu het een en ander gefixt en het gaat een stuk beter, nu nog de rest van mijn armor bij elkander sparen ^O^
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_101381173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijn :@
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.
pi_101382109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komt :P "NEE! HET IS MIJN POWER RANGER!! AFBLIJVEN!!! :("
pi_101382926
Nouja, ik zit nu op 420 dagen played accountwide. Da's wat te veel om te deleten / verkopen :@
pi_101383421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komt :P "NEE! HET IS MIJN POWER RANGER!! AFBLIJVEN!!! :("
Mjuh, misschien wel :P Meer dat ik het nooit zou willen verkopen. Lijkt me vaag als anderen met mijn mannetjes gaan spelen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:10:03 #199
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_101386462
Echt hoor......we doen weer eens Ragnaros 25 man. Eerste try kregen we hem op 13%. Dus bijna down (3%). En de keren daarna gaan mensen steeds meer falen. WHY?!
pi_101386751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt hoor......we doen weer eens Ragnaros 25 man. Eerste try kregen we hem op 13%. Dus bijna down (3%). En de keren daarna gaan mensen steeds meer falen. WHY?!
Dat is vaak na zon low percentage wipe. Alle concentratie ff pleite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')