Het ergste zijn pally healers. Die zijn als ze redelijk gegeared zijn niet plat te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:20 schreef Blistering het volgende:
Mja, is vaak wel irritant als ze veel rogues hebben. Denk je ''Hey, een warrior helemaal in z'n eentje, die pak ik ff!''. Boem, instant 2 rogues erbij op je..
Echt te uber dat je straks je gear looks kan veranderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef Blistering het volgende:
Zo, vandaag toch nog ff PvP wapen, schouders, head & trinket kunnen farmen.
Heb wel een half uur voor die vendor gestaan voor ik een wapen kocht, omdat ik maar zat te twijfelen i.v.m. transmogrification later.
Heb maar de 2h axe gekocht nu, alhoewel ik morgenochtend wellicht alsnog de 2h sword koop. Zucht
Disc priest heb ik geen moeite mee, daar speel ik mee. Die hoeft van mij niet doodquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:22 schreef Blistering het volgende:
Stimmt, maar vind ze net zo erg als Disc priests hoor
Die combo heb ik ook een tijdje gespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef Sjiznit het volgende:
Disc priest heb ik geen moeite mee, daar speel ik mee. Die hoeft van mij niet doodAl hebben we wel een prut combo, warrior disc. Geen cc. MAar ach is voor giggles.
We blijven een beetje steken in de 1200 nu. Komt deels door de combo, deels door onze skill en deels door de gear van de priest. Ach ja andere keer maar eens proberen voor een pvp titel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die combo heb ik ook een tijdje gespeeldVoor fun idd, want echt ver kom je er niet mee.
Neem rogue man als je wil pvpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga maar eens een lock proberen denk ik.
Ik level alleen als disc op dit moment. Doe veel dungeons maar ook questen gaat niet eens zo slecht. Nog een redelijk aantal damaging abilities. Valt me alleszins mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn disc priests dan zo goed in PvP?
Ik heb nu een Holy/dps priest. Hoe gaat het levellen met een holy/disc priest? Is dat een beetje te doen?
Ik ga dan mijn priest omspeccen van dps naar disc. Zien of me dat bevalt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik level alleen als disc op dit moment. Doe veel dungeons maar ook questen gaat niet eens zo slecht. Nog een redelijk aantal damaging abilities. Valt me alleszins mee in ieder geval.
Voornamelijk door gebruik van shield dus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Disc in een 1vs1 duel won ik altijd tegen iedereen
Nja op level 70 was dat, maar toen zat ik op 2300 rating haha
ik heb altijd prot gehoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren best wel toffe tanking gear gekregen door een aantal instances te doen
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Als ik straks 30 ben en dual spec heb, kan ik dan het best gaan voor prot + arms of prot + fury om te levelen ?
Disc tegen disc waren de leukste (lange!!) gevechtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Disc in een 1vs1 duel won ik altijd tegen iedereen
Nja op level 70 was dat, maar toen zat ik op 2300 rating haha
Gewoon dots omhoog houden en jezelf blijven healen dmv hots, snelle heals en shields etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Voornamelijk door gebruik van shield dus?
bron: http://www.mmo-champion.com/content/quote:Q: Are you considering making any changes to the time it will take to level to cap for newbie players after the next expansion?
A: We'll be decreasing the experience needed for levels 71-80 in patch 4.3. That's all I have for now.
Q: Will we see more "intro raids" like Naxx10 in Wrath?
A: Raid Finder is being designed to offer a similar experience.
Q: Any chance for a less steep learning curve in the game? I mean players hit a brick wall at 85, make previous content harder.
A: If anything, you'll see more variable endgame content in the future to allow players additional progression paths.
Q: Will any of the new Darkmoon Faire stuff be accessible at all times, or will it all be contained within that one week?
A: The updated 4.3 Darkmoon Faire is likely to be available the first week of every month for both factions.
Q: Will there be a "random raid" component to the Raid Finder letting us enter raids we've been previously saved to, like LFG & Trolls?
A: Raid locks will likely work like LFG under Raid Finder, though details of the system (coming soon) will better explain why.
Q: Any chance we'll possibly have a chance to get an old quest item or two restored for transmogrification once it comes out?
A: If there are really popular item looks, we'll consider adding new ways to obtain them.
Q: Will disc priests be getting their bubble graphic changed for DA "soon", is this still happening?
A: Last time we spoke with the class design team, they said the Divine Aegis effect will likely change in 4.3.
Q: Will the Raid Finder allow access to lower raids?
A: Probably not for 4.3, but it's something we'd like to do.
Q: Will the 4.3 Raid finder allow me to group with my cross-realm friends?
A: Hard to say at this stage in development.
Wat zijn dots?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon dots omhoog houden en jezelf blijven healen dmv hots, snelle heals en shields etc
Maar ik heb geen idee hoe disc priests nu zijn in pvp...
DoT = Damage over Time, is dus een skill die om de paar sec wat damage doet.quote:
Ik had arms + prot, maar heb uiteindelijk alles als prot gedaan. DPS is enorm hoog en je pulled gewoon 6-7 mobs tegelijk. Levelled lekker snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteren best wel toffe tanking gear gekregen door een aantal instances te doen
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Als ik straks 30 ben en dual spec heb, kan ik dan het best gaan voor prot + arms of prot + fury om te levelen ?
Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen, heb het een half jaar zónder volgehouden maar door een vriend wil ik weer
Dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef Metonae het volgende:
Ik ben als Rogue zijnde best nog wel free honor
Niet nog eenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Peanutnootje het volgende:
Ben op het punt om aan mijn rogue avontuur te beginnen
Heb zojuist mijn laatste heirloom voor meneer rogue gekregen en zal hem lekker lvlen door BG's
Ik zit toch niet op jou realmquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.
[..]
Niet nog een
Maar misschien wel op m'n battlegroupquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik zit toch niet op jou realm
Ben wel full vicious, maar ik heb eigk echt nog geen flauw idee wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.
als shaman lach ik vaak hard om rogue's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
[..]
Niet nog een
Hebben jullie nooit problemen in de relatie icm wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond iets leuks doen met vriendliefEindelijk geen raid op dinsdag
Waarschijnlijk wil ik wow spelen met hem en gaat hij heel ergkijken
Heb jij dat wel gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaald
Nee, een andere fokker wel vorige weekquote:
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:32 schreef Blistering het volgende:
Zou ik nooit kunnen. Alsof ik 6 jaar van m'n leven delete dan ofzo.
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijn
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.
Mjuh, misschien welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komt"NEE! HET IS MIJN POWER RANGER!! AFBLIJVEN!!!
"
Dat is vaak na zon low percentage wipe. Alle concentratie ff pleite.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt hoor......we doen weer eens Ragnaros 25 man. Eerste try kregen we hem op 13%. Dus bijna down (3%). En de keren daarna gaan mensen steeds meer falen. WHY?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |