Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook maar weer eens spelen, heb het een half jaar zónder volgehouden maar door een vriend wil ik weer
Dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef Metonae het volgende:
Ik ben als Rogue zijnde best nog wel free honor
Niet nog eenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Peanutnootje het volgende:
Ben op het punt om aan mijn rogue avontuur te beginnen
Heb zojuist mijn laatste heirloom voor meneer rogue gekregen en zal hem lekker lvlen door BG's
Ik zit toch niet op jou realmquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.
[..]
Niet nog een
Maar misschien wel op m'n battlegroupquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ik zit toch niet op jou realm
Ben wel full vicious, maar ik heb eigk echt nog geen flauw idee wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. Ik werd net echt continu met de grond gelijk gemaakt door 2 rogues. Gruwelijk irritant.
als shaman lach ik vaak hard om rogue's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
[..]
Niet nog een
Hebben jullie nooit problemen in de relatie icm wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond iets leuks doen met vriendliefEindelijk geen raid op dinsdag
Waarschijnlijk wil ik wow spelen met hem en gaat hij heel ergkijken
Heb jij dat wel gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat jij je account dan niet door de shredder hebt gehaald
Nee, een andere fokker wel vorige weekquote:
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:32 schreef Blistering het volgende:
Zou ik nooit kunnen. Alsof ik 6 jaar van m'n leven delete dan ofzo.
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerste char had ik op een gedeelde account met mijn vriend. Toen werd het mijn ex en heb ik mijn eigen account geopend. Char transfer was niet mogelijk, dus heb ik al mijn gold etc overgestuurd en toen mijn chars verwijderd. Het typen van het woord DELETE voelde....nou ja, het was erg pijnlijk en ik besefte wel hoe belachelijk het was, maar het deed echt fysiek pijn
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juh, ik zou ook nooit mijn account kunnen verkopen ofzo. De gedachte dat iemand anders met mijn mannetjes gaan spelen is niet cool. ZE ZIJN VAN MIJ! Ik heb ze geschapen, daar mag niemand anders mee spelen.
Mjuh, misschien welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat klinkt echt alsof het uit een kind van 5 komt"NEE! HET IS MIJN POWER RANGER!! AFBLIJVEN!!!
"
Dat is vaak na zon low percentage wipe. Alle concentratie ff pleite.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Echt hoor......we doen weer eens Ragnaros 25 man. Eerste try kregen we hem op 13%. Dus bijna down (3%). En de keren daarna gaan mensen steeds meer falen. WHY?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |