Get.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef Skillstorm het volgende:
Op weg naar 85, nog 1 level.![]()
De cinematic als je naar Twilight Highlands gaat als Horde blijft epic.![]()
Jammer dat ie er niet bij dood gekomen isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Haha. En vervolgens valt hij met schip en al naar beneden.
BB TTYNquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wowcrendor inderdaad<33:
Subscription afgelopen, ga geen nieuwe halen :c
Sylvanas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jammer dat ie er niet bij dood gekomen isSylvanas for Warchief
Goede muziek en verstand op 0 zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Evertjan het volgende:
ik wil mijn Archaeology lvlen op mijn main char. Iemand nog tips daarvoor of een goede addon die het wat makkelijker maakt?
Je moet de eerste hit hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:24 schreef Omega het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van de achievements, maar om fireland dailies toch wat leuker te maken wil ik infernal ambassadors doen. Wij hebben vandaag Nemesis, dus ik bij die schildpad staan, beetje lafjes wat moonfire eruit gooien terwijl 2 hordies (ik ben alliance) het werk opknappen, krijg ik nog die achivement nietMoet je alleen zijn of zo??
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/wim-3.aspxquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:50 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Welke addon is dat ? Dat je zo'n schermpje krijgt?
Instant full pvp gear dus na 1 win?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:22 schreef Sjiznit het volgende:
Alterac BG weekend is relaxed zeg. 200k per winst potje en alliance wint meestal met rushes. Schiet lekker op.
Dan is 200k helemaal zo verkeerd nog niet O_Oquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef Sjiznit het volgende:
Oh nee, heb het over xp op level 72ish
Inderdaad en ff een lekkere onderbreking van Northrend dungeons en quests, heb die al te vaak gedaan inmiddels. Vanaf 76 wordt het weer beter als je sholazar in kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan is 200k helemaal zo verkeerd nog niet O_O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |