Patje, speel jij ook nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op, vroeger wel om actief mee te roepen zeg maar, maar dan alleen om te kloten
. Nu negeren.
Hoezo nog? Ik ben gisteren begonnen weerquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Patje, speel jij ook nog?!
Ik ben vorige week begonnen
Oja:
Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...
[ afbeelding ]
Beneden zitten de plintjes er nog niet op
[ afbeelding ]
Kom ally op Auchindon spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo nog? Ik ben gisteren begonnen weer
Ziet er goed uit, ik kom wel een keer langs man.
Als je dan toch net begonnen bent kom dan met mij en Gridlok spelen manquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom ally op Auchindon spelen
Ik speel daar nu met een worgen warrior, level 15 ofzo in 1 dag...
Voor de rest nog niet gespeeld
Waar spelen jullie en welke faction ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je dan toch net begonnen bent kom dan met mij en Gridlok spelen man
Bloodscalp horde, als je nu komt spelen krijg je van mij 600Gquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar spelen jullie en welke faction ?
Ik heb net 500G gekregen van zo'n gast op deze server
Mocht je niets met dat goud weten te doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar spelen jullie en welke faction ?
Ik heb net 500G gekregen van zo'n gast op deze server
Zie je? Dan geef je het goud aan haar SSB en kom je bij ons spelen en krijg je ook goud. WINWINquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mocht je niets met dat goud weten te doen
Hmm je kan me zeker geen heirloom gear gevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bloodscalp horde, als je nu komt spelen krijg je van mij 600G
Ik weet niet hoe dat werkt, ik wil zelf ook een nieuwe char maken maar geen idee hoe ik aan heirloom komquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm je kan me zeker geen heirloom gear geven?
Ik wil eigenlijk een keer ally spelen om het spel opnieuw te spelen, heb vroeger alleen maar horde gespeeld namelijk...
Ik heb een lvl 85 paladin, kan ik ze dan gewoon kopen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Heirloom kan pas op lvl 85. Niet eerder.
Voor Justice points of als je guild minstens level 20 is en jouw guildlevel honored (lijkt me niet als je net weer begint) of voor champion seals (van Argent Tournament, die heb je misschien nog wel).quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een lvl 85 paladin, kan ik ze dan gewoon kopen?
Poeh dat weet ik niet meer, ik ben friendly met de guild en die is lvl 25.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor Justice points of als je guild minstens level 20 is en jouw guildlevel honored (lijkt me niet als je net weer begint) of voor champion seals (van Argent Tournament, die heb je misschien nog wel).
Vanaf honored kan je guild heirlooms kopen, voor 1500 gold ofzo(quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Poeh dat weet ik niet meer, ik ben friendly met de guild en die is lvl 25.
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef keepoww het volgende:
Komen ze dan in je mailbox en moet je ze mailen naar je alt?
Nah. Gewoon een stel idioten die waarschijnlijk keihard falen en denken dat het dmv een eigen guild wel gaat lukkenquote:
Wat geeft me dat het fijne gevoel om zo graag uit huis te gaan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...
[ afbeelding ]
Beneden zitten de plintjes er nog niet op
[ afbeelding ]
Ik ga ook zo snel mogelijk uit huis, liefst dit jaar nog maar even kijken of dat lukt. Heb gezegd na mijn vakantie actief te zoeken en ben er ook wel mee bezigquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wat geeft me dat het fijne gevoel om zo graag uit huis te gaan!Van het weekend heb ik 2 verhuisdozen ingepakt met uitzetspulletjes die ik opgespaard heb!
Nu nog een baantje vinden en dan z.s.m. hoop ik wat te vinden!
![]()
Ik wacht in STV op mijn chest van 3 uur. Ondertussen serie kijken, misschien een AVtje...Koffie drinken! Misschien nog wat knutselen aan mijn sollicitatiebrief die ik wil opsturen deze week.
Ik helaas nog niet. Heb een beetje werk angst ofsow. Net afgestudeerd, het wordt dus geen stage meer die ik moet opzoeken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo snel mogelijk uit huis, liefst dit jaar nog maar even kijken of dat lukt. Heb gezegd na mijn vakantie actief te zoeken en ben er ook wel mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |