Bij je class trainer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar leer ik die dual spec trouwens ?
Of krijg ik die automatisch als ik straks 30 ben?
dit, ik lach me kapot. Meestal jat ik een aoe fear van een priest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:19 schreef Blistering het volgende:
Dark Simulacrum
Paladins killen met hun eigen HoJ, bubble, ring of frost. Me gusta![]()
Wat heb je daar aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef jagga het volgende:
[..]
dit, ik lach me kapot. Meestal jat ik een aoe fear van een priest.
Is het trouwens mogelijk een iceblock of een GoAK te stelen ? of een DF ?
nou, volgens mij "jat"je de spell. Dus voor de bestolene gaat hij niet afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan?
Dan doen de mage en de DK tegelijkertijd een IB
en daarom tank ik niet graag PuG's als ik iets niet ken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren nog even meegegaan naar alleen een Nefarian kill. Iemand in guildchat: 10 mins, max. Help me out here. Dus wij joinen. Nou... een wáárdeloze tank niet normaal meer (mijn vriend: you are so bad I want to cry). Wij in guildchat: where do you find these ppl?! Hij: trade.
En wij maar denken dat hij een run met alleen guildies ging doen10 min max werd 50 min
Nou, dat vind ik nou ook! Als het wel een gezellige groep is en je wel het idee hebt dat mensen hun best doen, dan is het niet heel erg als ze wel falen. Van die mensen die wel luisteren naar tips bijv en die dan ook proberen toe te passen. Niks mis meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef Sjiznit het volgende:
Ik net een random normal heroic, nou dat was erg. Gelukkig een redelijk capabele healer maar ik deed als tank rond de 10-11k en mijn vriendelijke dps vrienden kwamen allemaal niet boven de 6k uit. Beetje jammer. Gelukkig wel een troostzakje gekregen met een flask die ik wel kan gebruiken.
Op zich zijn dat soort runs niet erg alleen heb je altijd die ene die gaat lopen bitchen en zeiken. Als iedereen gewoon vrolijk doet, het blijven heroics waar mensen nog gear willen verzamelen enzo (zelfs dan is 6k achterlijk laag, maart toch).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |