Ik wilde net voor het klussen een character aanmaken, maar kreeg steeds "Error creating character"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:19 schreef Burnedgamer het volgende:
@SSB ik zag dat je nu dus ook op Auchindoun speelt? Ik heb daar gister avond een human paladin gemaakt, misschien kunnen we samen levelen?
Je bedoelt die lelijke klote draak?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Nog maar 75 Tol barad commendations voor een epische mount
Nether Rays, Nether drakesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je bedoelt die lelijke klote draak?Want daar hebben we er nog niet genoeg van! Ik wil de TBC tijden terug wat betreft mounts! Nether Rays! Phoenix! Zo'n Imperial Eagle als mount lijkt me wel wat
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Evertjan het volgende:
vanavond gaan we Ragnaros killen. Ik voel het gewoon. Vorige week onze 1e keer bij hem geweest en hem al gemakkelijk tot 30% gekregen. Ben er best wel trots op dat met onze kleine raidteam iedere keer zoveer komen met maar 1x keer in de week raiden
Last van de RNG?quote:
Iemand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Bootje84 het volgende:
Om zo een byzondere bag te krijgen bij de PuG's; moet je dan de complete instance doen in die samenstelling..? Ik zat in de queue en zag dat ik dat als beloning zou krijgen, maar met zo een beetje een nieuw team uiteindelijk de instance afgemaakt..?
Ik ben warlock. Ik tank over het algemeen niet super goed. Laat staan healenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Oorspronkelijke team hoeft niet, je moet wel je oorspronkelijke rol blijven houden.
Als DPS zal je die bag NOOIT krijgen :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben warlock. Ik tank over het algemeen niet super goed. Laat staan healen
Bag krijgen als healer is sinds 4.2 ook vrij zeldzaam. Dat zie ik misschien eens 1x per week voorbij komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, nee inderdaad.
Mjah alleen de role waar een bag-icoontje boven staat in de dungeon finder krijgt hem. Meestal tank, soms healer, nooit dps.
Ik zit op mijn werk, ben er vanavond weer en morgen de hele dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Spelen er op het moment mensen op Auchindoun?
Vanavond ga ik weer klussen en een biertje drinken met vrienden, en morgen Mysterylandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ben er vanavond weer en morgen de hele dag
hopelijk heb je een beetje mooi weer op Mysteryland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer klussen en een biertje drinken met vrienden, en morgen Mysteryland
Ik ben nu thuis aan het werk, maar het is rustig.
Ik had deze week nog een satchel in een erg relaxte groepquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb in totaal maar liefst één keer die satchel gekregen als healer, en ik heb echt over 9000 zandalari's gedaan
Hmm Outland Alliance. Ik zit al sinds het begin der tijden in Omnia (toen we ooit nog van Bladefist weggemerged zijn) maar het is de laatste tijd nogal dood. Raiden nagenoeg niet meer, simpelweg te weinig mensen online.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pfff heb extra warlocks , balance druids, ele shamans en een tank nodig bij m'n guild. We hebben al een paar keer raid moeten cancelen door slackers!
Iemand interesse? We zitten op outland alliance.
Volgens mij klopt dat niet, Ik doe in pug's alleen maar dps en toch iedere keer zo'n bag with helpfull goods gekregen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:37 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als DPS zal je die bag NOOIT krijgen :p
Lol bag of helpfull goods jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, Ik doe in pug's alleen maar dps en toch iedere keer zo'n bag with helpfull goods gekregen.
dat is tijdens het levelen. Wat hun bedoelen is die bag van cata hc's. Waar gold in zit en potion/flask en pets of mount.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, Ik doe in pug's alleen maar dps en toch iedere keer zo'n bag with helpfull goods gekregen.
Als je gaat questen is een dps spec wel fijn, als je veel dungeons wilt gaan doen met de random dungeon finder, zou ik persoonlijk als prot gaan, dat doe ik momenteel met mijn warrior namelijk ook. instant dungeon, geen wachttijden. (of gewoon gaan dualspeccen op lvl 40, kun je dps zijn voor questen en tank voor dungeons).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm zal ik fury speccen om te levelen ?
Nja ben pas level 12, maar toch
dual spec level 30 ! Ik zou arms gaan. Levelt net iets lekkerder en meer damage. Op low level trek je gewoon een shield en 1h wep aan en defense stance en je kan tanken. No Problemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je gaat questen is een dps spec wel fijn, als je veel dungeons wilt gaan doen met de random dungeon finder, zou ik persoonlijk als prot gaan, dat doe ik momenteel met mijn warrior namelijk ook. instant dungeon, geen wachttijden. (of gewoon gaan dualspeccen op lvl 40, kun je dps zijn voor questen en tank voor dungeons).
Of je moet tanken helemaal niks vinden natuurlijk
Is dat al lvl 30 tegenwoordig ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dual spec level 30 ! Ik zou arms gaan. Levelt net iets lekkerder en meer damage. Op low level trek je gewoon een shield en 1h wep aan en defense stance en je kan tanken. No Problem
Ik zou gewoon tank spec nemen en dan op 30 een eker een dps erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm zal ik fury speccen om te levelen ?
Nja ben pas level 12, maar toch
Ja helemaal als je je vandaag jarig bent en aan de vakantie begint. Maar wordt beter volgende week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:25 schreef Evertjan het volgende:
zit net op buienradar te kijken maar daar wordt je ook niet vrolijk vanDan maar lekker wow spelen
![]()
Mooi, want ik heb volgende week ook een week vakantie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja helemaal als je je vandaag jarig bent en aan de vakantie begint. Maar wordt beter volgende week.
Gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja helemaal als je je vandaag jarig bent en aan de vakantie begint. Maar wordt beter volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |