Totdat je inziet dat er altijd grotere achiev whores zijn en je dus eigenlijk zinloos bezig bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet haten, dat is het enige wat rogues ervan weerhoud iedereen te oneshotten met ambush.![]()
En ik ben zelf ook achie whore geweest.
Ik heb op mijn alt echt ontzettend veel pvp achievements, maar op mijn main (priest, disc) valt het vies tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
Kan je nou eens ophouden overal op te zeuren?Ik zal er niet om liegen. Er zijn een aantal pvp achievements die compleet kut zijn. Bijvoorbeeld die all-star achievements waarbij je bijvoorbeeld 2x een flag moet capturen en 2x moet defenden + ook nog een 5 kills moet hebben bij elke flag, maar achievements zoals 'Win under 6 minutes' zijn helemaal prima.
Ik ben geen fan van het Achiev systeem. En PVP sinds resilience...tja..in TBC was het nog wel oke, maar het is nu echt absurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kan je nou eens ophouden overal op te zeuren?Ik zal er niet om liegen. Er zijn een aantal pvp achievements die compleet kut zijn. Bijvoorbeeld die all-star achievements waarbij je bijvoorbeeld 2x een flag moet capturen en 2x moet defenden + ook nog een 5 kills moet hebben bij elke flag, maar achievements zoals 'Win under 6 minutes' zijn helemaal prima.
Ik ben bijna #25 in mijn guildquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Blistering het volgende:
Totdat je inziet dat er altijd grotere achiev whores zijn en je dus eigenlijk zinloos bezig bent.
Ik heb gladiator gehaald in s2 met RMP, geloof me, dat was niet heel moeilijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het Achiev systeem. En PVP sinds resilience...tja..in TBC was het nog wel oke, maar het is nu echt absurd.
*PROEST!* Waaaaaat?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het Achiev systeem. En PVP sinds resilience...tja..in TBC was het nog wel oke, maar het is nu echt absurd.
Maar dit komt ook omdat ik de tijden heb meegemaakt dat warriors alles pwnde....en nu zuigen we PVP wise
Weet je zeker dat je niet een ander spel aan het spelen bent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dit komt ook omdat ik de tijden heb meegemaakt dat warriors alles pwnde....en nu zuigen we PVP wise
Een warrior krijgt nooi van zijn leven een Holy paladin down, zelfs druids zijn al lastig. Laten we maar niet beginnen over retri paladins en SP. Kijk, zo OP als in vanilla en TBC was best wel..imbalanced I guess, maar nu ze onze damage hebben generfed en onze burst en onze CD's....sucks. En onze survivability is niet echt hoog, en we hebben geen echte CC.quote:
......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een warrior krijgt nooi van zijn leven een Holy paladin down, zelfs druids zijn al lastig. Laten we maar niet beginnen over retri paladins en SP. Kijk, zo OP als in vanilla en TBC was best wel..imbalanced I guess, maar nu ze onze damage hebben generfed en onze burst en onze CD's....sucks.
Warriors faceroll noemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
......Sorry hoor maar wat wil je dan? Warriors waren faceroll en ze werden generfd, nu zijn ze nog steeds faceroll, alleen iets minder. En Holy paladins kan niemand neer krijgen behalve misschien een DK.
Je moet toch niet alles kunnen killen of wel soms?
Of ben je aan het trollen, want het is eigenlijk belachelijk wat je hier zegt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een warrior spelen en dan nog falen.
Tja het zijn geen DK,s en ik wil niet zeggen dat ze belachelijk OP zijn maar ze zijn verre van zwak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Blistering het volgende:
Mwah, warriors hebben een redelijke hoge skillcap om te masteren. Maar als ik de verhalen moet geloven zijn ze momenteel verre van generfed en nog altijd aardig OP.
Met een Ilvl391 wapen zijn ze wel oke ja. Maar wil je ontkennen dat we niet met alles average zijn? Average damage(depending on weapon), average burst, average survivability en average CC.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja het zijn geen DK,s en ik wil niet zeggen dat ze belachelijk OP zijn maar ze zijn verre van zwak.
Je moet idd wel een beetje gegeared zijn. CC hmm... imo gewoon average, maar de constante charges, leaps en intercepts blijven irritant en zo kan je als priest dus nooit wegkomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een Ilvl391 wapen zijn ze wel oke ja. Maar wil je ontkennen dat we niet met alles average zijn? Average damage(depending on weapon), average burst, average survivability en average CC.
Ja, maar als de healers om een fing pillar blijven lopen heeft charge niet zoveel zinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je moet idd wel een beetje gegeared zijn. CC hmm... imo gewoon average, maar de constante charges, leaps en intercepts blijven irritant en zo kan je als priest dus nooit wegkomen.
Survivabiliy is hoger dan average, niet teveel maar wel iets hoger.
Burst is vaak hoog hoor, met Collosal Smash actief.
Nooit een gespeeld maar honderden keren tegen gevochten in pvp, maar dat pillar lopen helpt wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Smoofie het volgende:
@ Skill, hoe lang speel je al een warrior?
Hoe lang speel ja al WoW danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nooit een gespeeld maar honderden keren tegen gevochten in pvp, maar dat pillar lopen helpt wel ja.
In arena valt het wel mee, in bg,s zijn ze zwaar irritant bedoel ik.
Qua "catch rate" komen ze in elk geval aardig overeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Metonae het volgende:
Steeds als ik [ afbeelding ]
zie. Dan moet ik denken aan
[ afbeelding ]
Oke. Tja, daarom denk ik ook anders over warriorsquote:
Oh zo, ja als je class eerst een oneshotting machine was dan is het wel begrijpelijk dat je zo denkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Tja, daarom denk ik ook anders over warriors. Ik heb de tijden a la 2005/2006 meegemaakt dat een warrior + 1 healer in BG's 5 man tegelijkertijd sloopte
. Mage 1-shot, Priest-1shot, warlock 1-shot. Sweeping strikes bij een groepje, rogue 3-shot met OP etc
.
Beetje imba, I know, maar je gaat nou eenmaal alles met dat vergelijken
Ah playen is niet moeilijk. Ik hou het de laatste tijd lekker simpel. Met mijn leatherworker undercut it 3 keer per dag alle leg armors (als ik opsta, ergens smiddags en voor ik ga pitten). Dan heb ik nog 3 tranmsute master waar ik elke dag wat truegold mee maak die lekker op ah pleuren en je verdient 5k per dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.
Ik ga maar 'ns een guide proberen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Peanutnootje het volgende:
=o
http://eu.battle.net/wow/en/blog/2852796#blog
Gaat over de Nieuwe Darkmoon Faire!
15 min geleden gepost!
HEIRLOOMS!!! <3quote:We have adorable companion pets includin’ a fez-wearing monkey, a plethora of profession recipes, toys, balloons, souvenirs, delectable carnival snacks and beverages, heirlooms for the little ones, and even replicas of long-lost suits of armor that we’re offering for your Transmogrification needs. You can also make your mark with new achievements and titles.
Darkmoon is dus het laatste grijze ding in Archeologyquote:It’s your passport to riches, my friend. Y’see, we need a few things — just some junk, nothing valuable to a big hero like you. We call ‘em Darkmoon Artifacts, and there’s all different kinds to be found all over Azeroth.
quote:and even replicas of long-lost suits of armor that we’re offering for your Transmogrification needs.
Speel je toevallig op Outland ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, 1 van de oudere guilds onder ons is casual geworden. Memento Mori
En in de tijd dat je die aan t grinden bent... kun je net zo goed je alt levellen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef TwyLight het volgende:
omfg als ik nu archeology moet gaan grinden voor de pants en ring heirloom krijg ik echt rage
Ik wilde net voor het klussen een character aanmaken, maar kreeg steeds "Error creating character"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:19 schreef Burnedgamer het volgende:
@SSB ik zag dat je nu dus ook op Auchindoun speelt? Ik heb daar gister avond een human paladin gemaakt, misschien kunnen we samen levelen?
Je bedoelt die lelijke klote draak?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Nog maar 75 Tol barad commendations voor een epische mount
Nether Rays, Nether drakesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je bedoelt die lelijke klote draak?Want daar hebben we er nog niet genoeg van! Ik wil de TBC tijden terug wat betreft mounts! Nether Rays! Phoenix! Zo'n Imperial Eagle als mount lijkt me wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |