Nooit een gespeeld maar honderden keren tegen gevochten in pvp, maar dat pillar lopen helpt wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Smoofie het volgende:
@ Skill, hoe lang speel je al een warrior?
Hoe lang speel ja al WoW danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nooit een gespeeld maar honderden keren tegen gevochten in pvp, maar dat pillar lopen helpt wel ja.
In arena valt het wel mee, in bg,s zijn ze zwaar irritant bedoel ik.
Qua "catch rate" komen ze in elk geval aardig overeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Metonae het volgende:
Steeds als ik [ afbeelding ]
zie. Dan moet ik denken aan
[ afbeelding ]
Oke. Tja, daarom denk ik ook anders over warriorsquote:
Oh zo, ja als je class eerst een oneshotting machine was dan is het wel begrijpelijk dat je zo denkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Tja, daarom denk ik ook anders over warriors. Ik heb de tijden a la 2005/2006 meegemaakt dat een warrior + 1 healer in BG's 5 man tegelijkertijd sloopte
. Mage 1-shot, Priest-1shot, warlock 1-shot. Sweeping strikes bij een groepje, rogue 3-shot met OP etc
.
Beetje imba, I know, maar je gaat nou eenmaal alles met dat vergelijken
Ah playen is niet moeilijk. Ik hou het de laatste tijd lekker simpel. Met mijn leatherworker undercut it 3 keer per dag alle leg armors (als ik opsta, ergens smiddags en voor ik ga pitten). Dan heb ik nog 3 tranmsute master waar ik elke dag wat truegold mee maak die lekker op ah pleuren en je verdient 5k per dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.
Ik ga maar 'ns een guide proberen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Peanutnootje het volgende:
=o
http://eu.battle.net/wow/en/blog/2852796#blog
Gaat over de Nieuwe Darkmoon Faire!
15 min geleden gepost!
HEIRLOOMS!!! <3quote:We have adorable companion pets includin’ a fez-wearing monkey, a plethora of profession recipes, toys, balloons, souvenirs, delectable carnival snacks and beverages, heirlooms for the little ones, and even replicas of long-lost suits of armor that we’re offering for your Transmogrification needs. You can also make your mark with new achievements and titles.
Darkmoon is dus het laatste grijze ding in Archeologyquote:It’s your passport to riches, my friend. Y’see, we need a few things — just some junk, nothing valuable to a big hero like you. We call ‘em Darkmoon Artifacts, and there’s all different kinds to be found all over Azeroth.
quote:and even replicas of long-lost suits of armor that we’re offering for your Transmogrification needs.
Speel je toevallig op Outland ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, 1 van de oudere guilds onder ons is casual geworden. Memento Mori
En in de tijd dat je die aan t grinden bent... kun je net zo goed je alt levellen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef TwyLight het volgende:
omfg als ik nu archeology moet gaan grinden voor de pants en ring heirloom krijg ik echt rage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |