Dan zijn ze allemaal niet te genieten en hebben ze geen zin/lust om ook maar iets te verrichten (ik spreek uit ervaring helaas).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:21 schreef Newbie114 het volgende:
Wat? Vasten met ramadan was toch als het licht is niets eten? Wat heeft werken daar mee te maken? Mogen ze dat ook niet als het licht is? Mooie boel dan in die islamlanden
Ontslaan dan, ik moet toch ook fatsoenlijk werk afleveren tijdens ramadan en ook tijdens de christelijke vastenmaanden? Wat is dit nou weer voor een zooi. Zoek dan niet-islam mensen die wel fatsoenlijk werk willen afleverenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal niet te genieten en hebben ze geen zin/lust om ook maar iets te verrichten (ik spreek uit ervaring helaas).
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:07 schreef Guitar93 het volgende:
Wat een smeer boel daar zeg (AH Den Haag centrum). Serieus dit is de rommeligste AH die ik ooit in mn leven heb gezien. Nee zelfs de rommeligste gore supermarkt.
Wat pics ter bewijs:
[ afbeelding ]
Er groeit daar schimmel oid.
[ afbeelding ]
producten die daar niet horen.
[ afbeelding ]
zooitje
[ afbeelding ]
nog een zooi
[ afbeelding ]
melk op de grond laten liggen (tevens ver over datum)
[ afbeelding ]
wijn nog nooit gespiegeld
[ afbeelding ]
tering bende
[ afbeelding ]
vloer nog nooit schoon gemaakt 1
[ afbeelding ]
vloer nog nooit schoongemaakt 2
[ afbeelding ]
nog meer bende
[ afbeelding ]
lekkage koeling met papier zo oplossen
Dus ik vroeg met een paar vrienden aan de kassier, waarom deze supermarkt zo rommelig is.
Reden: De personeel is aan het vasten.x888
WTF!!!! Dit kan echt niet.
Klacht: gore AH door personeel die aan het vasten zijn.
quote:
Discriminatie vriend, dat werkt in dit land maar 1 kant op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ontslaan dan, ik moet toch ook fatsoenlijk werk afleveren tijdens ramadan en ook tijdens de christelijke vastenmaanden? Wat is dit nou weer voor een zooi. Zoek dan niet-islam mensen die wel fatsoenlijk werk willen afleverenof gewoon moslims die ook fatsoenlijk werk leveren tijdens ramadan (het kan toch ook in die islamitische landen, waarom kunnen ze dat niet hier dan
)
Ik denk dat ik me bekeer. Of gelden deze regels niet als je blank bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Discriminatie vriend, dat werkt in dit land maar 1 kant op.
Jawel maar bekeer je dan wel tot de Islam met bijpassende Arabische naam, dan sta je sterk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me bekeer. Of gelden deze regels niet als je blank bent?
Hebben ze die daar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:30 schreef thenxero het volgende:
Ongelooflijk dat dit kan in Nederland. Heb je ook videobeelden van de confrontatie met de supermarktmanager?
Wtf heeft dit ermee te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
De Meeuwen zijn er al..
[ afbeelding ]
Goed idee. 'Zeg waarom betaal ik jou nog?' 'Jaaa het is ramadan hé, dan hoef ik niets te doen omdat ik daar geen zin in heb!' 'Oke, ik ontsla je' 'Mag niet, ik ben islamitisch dus discrimineer je!'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef Equites het volgende:
[..]
Jawel maar bekeer je dan wel tot de Islam met bijpassende Arabische naam, dan sta je sterk.
Nou prima toch, morgen even aanmelden bij de lokale moskee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed idee. 'Zeg waarom betaal ik jou nog?' 'Jaaa het is ramadan hé, dan hoef ik niets te doen omdat ik daar geen zin in heb!' 'Oke, ik ontsla je' 'Mag niet, ik ben islamitisch dus discrimineer je!'
Wow. En dan te bedenken dat dit echt zo gaat en ik het nog redelijk eens ben met sommige regels van de Koran (ook van de Bijbel daar niet van)
Ik ga het niet uitleggen iig.quote:
Done!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:01 schreef Masterboy het volgende:
Doorsturen naar GS en dan wordt er meteen Kamervragen gesteld door Wilders
Dit. Is ongeveer hetzelfde als ik rond sluitingstijd in een cafe foto's ga maken en dan gaan klagen over hoe vies het daar wel niet is en dat er overal peuken liggen. Zwaar overschatte klacht dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef ABombali het volgende:
Weet je wel hoe druk die AH is? Als ze alles zouden spiegelen, zou dat binnen een paar uur weer rommelig zijn...
En die pakken melk op de grond, dat hebben ze net uit de vakken gehaald, en zetten ze op de grond even snel zodat niemand het nog koopt. Iemand gooit het aan het eind van de avond weg.
Als je in de ochtend gaat is het vrij netjes daar...
Dat zijn geen excuses om er zo'n tering zooi van te maken. Om een uur of twee even een spiegelrondje, en dan om 7/8 uur alles netjes 100% spiegelen, ziet je winkel er de hele dag acceptabel uit. En sowieso pakken melk zet je meteen achter neer, dat laat je niet in de winkel staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef ABombali het volgende:
Weet je wel hoe druk die AH is? Als ze alles zouden spiegelen, zou dat binnen een paar uur weer rommelig zijn...
En die pakken melk op de grond, dat hebben ze net uit de vakken gehaald, en zetten ze op de grond even snel zodat niemand het nog koopt. Iemand gooit het aan het eind van de avond weg.
Als je in de ochtend gaat is het vrij netjes daar...
Centrum Den Haag. Deze foto's zijn duidelijk van na sluitingstijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat zijn geen excuses om er zo'n tering zooi van te maken. Om een uur of twee even een spiegelrondje, en dan om 7/8 uur alles netjes 100% spiegelen, ziet je winkel er de hele dag acceptabel uit. En sowieso pakken melk zet je meteen achter neer, dat laat je niet in de winkel staan.
Waarschijnlijk werkt TS gewoon in die AH en is hij degene die de rommel moet opruimen. "Haha goed beeld materiaal voor een KLB topic!" zal hij wel gedacht hebben toen hij met een dweil uit het magazijn kwam lopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
En valt het dan ook niemand op dat de foto's na sluitingstijd gemaakt zijn?
Op foto nr. 7 zie ik toch duidelijk een klant lopen, dus hooguit net voor sluitingstijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Centrum Den Haag. Deze foto's zijn duidelijk van na sluitingstijd.
Dat is de baas/bazin die tegen TS schreeuwt dat hij zijn mobieltje weg moet doen en verder moet gaan dweilen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef Appelknaller het volgende:
Op foto nr. 7 zie ik toch duidelijk een klant lopen, dus hooguit net voor sluitingstijd.
Dat is geen klant. Geen mandje, geen karretje en ze kijkt in de winkel niet in een schap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Op foto nr. 7 zie ik toch duidelijk een klant lopen, dus hooguit net voor sluitingstijd.
Yups en ook zo laat op de avond even een topic openen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt TS gewoon in die AH en is hij degene die de rommel moet opruimen. "Haha goed beeld materiaal voor een KLB topic!" zal hij wel gedacht hebben toen hij met een dweil uit het magazijn kwam lopen.
Dan nog hoort 't er niet zo'n rotzooi te zijn. Schappen met rommel er in (schimmel?) , 't groeit hard maar niet in een paar uur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Centrum Den Haag. Deze foto's zijn duidelijk van na sluitingstijd.
Kijk naar die foto's en lees mijn vorige post even. TS werkt daar gewoon en denkt even de flits te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan nog hoort er er niet zo'n rotzooi te zijn. Schappen met rommel er in (schimmel?) , 't groeit hard maar niet in een paar uur.
Evengoed dit jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan nog hoort 't er niet zo'n rotzooi te zijn. Schappen met rommel er in (schimmel?) , 't groeit hard maar niet in een paar uur.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Kijk naar die foto's en lees mijn vorige post even. TS werkt daar gewoon en denkt even de flits te maken.
Ik vraag me alleen af hoeveel users deze fotoreportage al hebben doorgestuurd naar AH.
Denk dat FOK! er ook niet blij mee zal zijn.
quote:Er is geen excuus voor een teringzooi.
De teringzooi valt eigenlijk nogal mee. Behalve dat die schimmel natuurlijk echt niet kan in de koeling. Dat is ook duidelijk niet van een dag.quote:
In 2005 kende ik jou als iemand die in Amerika woonde en ook wel van plan was daar te blijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:12 schreef popolon het volgende:
Dertig jaar in Nederland, ja ik denk dat ik wel een beetje weet wat wel en niet kan.
Over datum lag niet in de schappen maar dat is de melk op de grond naast de deur klaar om weggegooid te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een vieze vloer is vies ja maar niet te voorkomen. Tenzij het personeel elk kwartier gaat lopen dweilen.
Schimmel en producten die ver over datum zijn is schandalig en moet zeker gerapporteerd worden. Bedrijfsleider aanspreken of het hoofdkantoor bellen/mailen.
Best mogelijk. Verder valt me in dit topic op dat waarschijnlijk een andere AH functionaris zich in alle bochten wringt om de boel te downplayenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:26 schreef Staal het volgende:
Dit is duidelijk een topic gemaakt om gezellig te kunnen mopperen op moslims. Want dat was de kern van de OP.
geef me een paar miljoen ben ik morgen wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:52 schreef Baghdaddy het volgende:
Moslims altijd weer, word er ziek van!
Wanneer gaan we ze wegsturen?
Ik werk niet voor AH, nooit gedaan ook als bijbaan maar ik kan wel een situatie inschatten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:09 schreef KneeDeep het volgende:
[..]
Best mogelijk. Verder valt me in dit topic op dat waarschijnlijk een andere AH functionaris zich in alle bochten wringt om de boel te downplayen
Oh ja joh? Waarom maak je daar zelf geen zaak van eigenlijk? Of doe je graag inkopen tussen de muisjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Kon je de muizen niet op de plaat krijgen? Die lopen daar en ook bij het filiaal Grote Marktstraat bij drommen rond. Het is dus aan te raden nooit dingen te kopen die op de onderste schappen liggen.
Verder is het daar idd veel erger dan een drukbezochte winkel na sluitingstijd. Heel smerig, er wordt niet schoongemaakt noch gespiegeld en het allerergste is dat er produkten worden verkocht die niet meer verkocht hadden mogen worden ivm. houdbaarheidsdatum.
Waarom spreek je hem aan met U op FOK!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:33 schreef Xenzo het volgende:
Terechte klacht. Trouwens, ook goed dat u foto's gemaakt heeft. Als ik u was zou ik een klacht indienen bij het hoofdkantoor van Albert Heijn en eisen dat ze er werk van maken. Als dat niet werkt dan kunt u altijd nog de media erbij halen om ze te dwingen om actie te ondernemen, want die zullen vast en zeker smullen van dit soort verhalen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:33 schreef Xenzo het volgende:
Terechte klacht. Trouwens, ook goed dat u foto's gemaakt heeft. Als ik u was zou ik een klacht indienen bij het hoofdkantoor van Albert Heijn en eisen dat ze er werk van maken. Als dat niet werkt dan kunt u altijd nog de media erbij halen om ze te dwingen om actie te ondernemen, want die zullen vast en zeker smullen van dit soort verhalen.
Ik ben gewend om mensen die ik niet ken, ongeacht zijn of haar leeftijd, met "u" aan te spreken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom spreek je hem aan met U op FOK!?
Idd er is echt geen enkel excuus voor zo'n bendequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:04 schreef PeZu het volgende:
mensen die die smeerlapperij gaan verdedigen, waarom?_!
Ontmoet de mensen van het AH webcare team.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:04 schreef PeZu het volgende:
mensen die die smeerlapperij gaan verdedigen, waarom?_!
werkt averechtsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ontmoet de mensen van het AH webcare team.
Ik heb mijn cursus 'troll handling' nog niet aan ze gegeven. De offerte ligt er.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:31 schreef Djeez het volgende:
Het staat op de FP, bedankt voor alle PM's! Al sliep ik om half 2 al...
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
Je vergeet nog: "En de Nederlandse taal niet beheersen"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
Uit 1993 komen en je druk maken over hoe een AH eruit ziet![]()
Suffe kneus.
Hoi Jumbo medewerkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat er hier nog mensen zijn die AH serieus steunen
stelletje gore viezerikken dat jullie zijn
Zelfs de Jumbo in Zwijndrecht die altijd erg druk is, ziet er na sluitingstijd nog prima uit...
"Hamburgers met schimmel..."quote:
Een AH meer of minder, denk niet dat de Ahold dat zal voelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:41 schreef singlemetkids het volgende:
kom toch regelmatig in grote drukke supermarkten en heb zoiets nog nooit gezien. Zelfs niet vlak voor sluitingstijd. Meestal gaan ze meerdere keren per dag met dweilmachine even door de winkel als het regenachtig weer is en de vloeren daaronder te lijden hebben. Spiegelen, aanvullen etc wordt de hele dag door gedaan . Lopen altijd minstens 4 mensen door de winkel heen die de schappen controleren. Ben wel benieuwd of de TS daar nou nog wat gekocht heeft ?! Ik zou gewoon niks halen en andere winkel gaan zoeken. Als mensen daar niks kopen door de bende heeft dat meestal het beste effect, er moet toch verkocht worden om te overleven.
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Een mooi gevolg van de multicultisamenleving.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef Swomp het volgende:
Is er al contact opgenomen met shownieuws ?
Als je dat laat gebeuren als manager ligt dat toch echt aan jezelf. Maar schuif t maar lekker op de multiculti, Henk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leve de Multicul! Je bedrijf naar de knoppen omdat een paar medewerkers perse 's nachts moeten eten!
Nee, ik bedoel precies wat ik schreef, ik beheers mijn eigen taal wel gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"
Mensen die geen PI's kijken, Ingrid!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je dat laat gebeuren als manager ligt dat toch echt aan jezelf. Maar schuif t maar lekker op de multiculti, Henk!
Respect!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel precies wat ik schreef, ik beheers mijn eigen taal wel gewoon.
dat heeft een reden. Want dat is het ministerie van defensiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
Die AH ziet er aan de buitenkant ook al zo Oostblok-achtig uit. Alleen die binnenkant slaat echt alles.
[ afbeelding ]
Als deze foto's na sluitingstijd gemaakt zijn waarom zie ik dan zeer weinig vracht staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
Precies. En valt het dan ook niemand op dat de foto's na sluitingstijd gemaakt zijn?
Dit topic krijgt wrs. nog wel een staartje, denk ik.
Hmm, dus die vloeren waren voor sluitingstijd schoon volgens jou? En lekkage opvullen met krantenpapier is ook geen probleem? En.. en... ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:02 schreef Staal het volgende:
[..]
De teringzooi valt eigenlijk nogal mee. Behalve dat die schimmel natuurlijk echt niet kan in de koeling. Dat is ook duidelijk niet van een dag.
Maar ik vind het nogal opmerkelijk. Je weet nog wel zoveel van Nederland om te weten waar het voor Nederlandse begrippen megadruk is? Dit zijn duidelijk foto's na sluitingstijd en waar nog gewerkt wordt dus die pakken melk en vieze vloer, halve schappen zijn dan normaal.
Gewoon de winkel ook 's nachts openen, mogen ze danw erken tegen normaal tarief en kan ik om 2 uur 's nachts boodschappen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leve de Multicul! Je bedrijf naar de knoppen omdat een paar medewerkers perse 's nachts moeten eten!
ook als de winkel gesloten is dus voor iedere colli op en neer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Vracht zetten ze achterin de winkel. Wat een bagger filliaal. Ik kreeg toen ik ooit bij AH werkte al op mijn flikker als ik mn hoedje niet op had.
Dat is een andere AH. Ik herken deze AH als die onder de bijenkorf zit. toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
Die AH ziet er aan de buitenkant ook al zo Oostblok-achtig uit. Alleen die binnenkant slaat echt alles.
[ afbeelding ]
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"
Dat is mijn ervaring ook op elk bedrijf waar ik kom... De meeste hebben idd wel een excuus om 2x zo lang pauze te houden dan normaal, of later te beginnen in hun nachtdienst, of gewoon helemaal niet op te komen dagen... en dat allemaal onder het mom van ramadanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:25 schreef D. het volgende:
Dus omdat 'de personeel' 's nachts eet kunnen ze overdag niets opruimen
Wijs, omdat de kritiek op je moslimvrienden gebagatelliseerd wordt? Wat ben jij toch voorspelbaar suf.quote:
Nee, wijs omdat de "kritiek" op de moslimvrienden op volstrekt niets gebaseerd is. Wat ben jij toch weer een voorspelbare jankbal. Als ik weiger te werken, word ik ontslagen. Dat is de taak van de manager. Is er vervangend personeel nodig? Taak van de manager. Verantwoordelijkheid om winkel schoon te houden? Taak van de manager. Zijn incapibiliteit afschuiven op iets triviaals als het vasten (waarin geen enkele nadere argumentatie te vinden is voor het niet schoonmaken van een winkel) is dan ook triest. Zo'n manager dient per direct te worden ontslagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wijs, omdat de kritiek op je moslimvrienden gebagatelliseerd wordt? Wat ben jij toch voorspelbaar suf.
Jij vindt kritiek op je moslimvrienden altijd ongefundeerd, dat is je standaard Pavlov-reactie. Sul die je bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wijs omdat de "kritiek" op de moslimvrienden op volstrekt niets gebaseerd is. Wat ben jij toch weer een voorspelbare jankbal.
Ik vind ongefundeerde kritiek op mijn "moslimvrienden" altijd ongefundeerd ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij vindt kritiek op je moslimvrienden altijd ongefundeerd, dat is je standaard Pavlov-reactie. Sul die je bent.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind ongefundeerde kritiek op mijn "moslimvrienden" altijd ongefundeerd ja, dat klopt.
Een cassiere nog wel. DIE VERDOMDE MOSLIMS TOCH!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij vindt kritiek op je moslimvrienden altijd ongefundeerd, dat is je standaard Pavlov-reactie. Sul die je bent.
Edit: het was een cassiere die zei dat het door vastend personeel kwam, nirt een manager, dus wel even lezen aub.
Serieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef blup het volgende:
Dit heb ik eerder gezien.... De zelfde foto's of een soort gelijk topic.
Dat hoop ik nog meer dan alle andere reacties bij elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef blup het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een cassiere nog wel. DIE VERDOMDE MOSLIMS TOCH!
Nee, grote marktstraat. Die foto op de vorige pagina klopt niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:13 schreef Lexis het volgende:
Ja, is het echt AH Spui? Ik kom er zo langs, zal eens kijken.
Sorry, maar een grote AH in een grote stad. Die zal toch al snel een euro of ¤500.000 per week omzetten vergis je niet wat voor een geld daar in om gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een AH meer of minder, denk niet dat de Ahold dat zal voelen
Wat een blatante nonsens. Allereerst staat volstrekt nergens vast dat de ramadan hier als excuus is gebruikt om de winkel te laten verslonzen. Dat zou ook erg vreemd zijn, aangezien er geen correlatie is tussen het verslonzen van een winkel en het vasten (getuige de andere ketens die eveneens gebruik maken van islamitisch personeel, ergo het betreft DEZE specifieke AH, met deze specieke manager). Ten tweede tonen de foto's niet alleen viezigheid aan, maar ook koelsystemen die gewoon kapot zijn en niet gerepareerd worden. Dat komt zeker ook door de ramadan en de moslims. Het personeel repareert niet de koelsystemen, in case you didn't know. Tot slot is het klakkeloos overnemen van een opmerking van de cassiere richting de fotograaf, wel erg triest. Maar ja, zolang het in je straatje past he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:37 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ga je weer, altijd dezelfde trucjes: belachelijk maken van de criticus, roepen dat het niet gefundeerd is, bla bla bla. Mensen met een normale werkethiek laten de winkel van hun broodheer niet zo verslonzen met ramadan als excuus. Roepen dat daar dan weer de manager voor verantwoordelijk is is hetzelfde als het gebrek aan die werkethiek accepteren en vergoelijken.
1. Als je toch wetenschappelijk wil gaan doen: hoe onderbouw jij de hypoese dat er geen correlatie bestaat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een blatante nonsens. Allereerst staat volstrekt nergens vast dat de ramadan hier als excuus is gebruikt om de winkel te laten verslonzen. Dat zou ook erg vreemd zijn, aangezien er geen correlatie is tussen het verslonzen van een winkel en het vasten (getuige de andere ketens die eveneens gebruik maken van islamitisch persoon, ergo het betreft DEZE specifieke AH, met deze specieke manager). Ten tweede tonen de foto's niet alleen viezigheid aan, maar ook koelsystemen die gewoon kapot zijn en niet gerepareerd worden. Dat komt zeker ook door de ramadan en de moslims. Het personeel repareert niet de koelsystemen, in case you didn't know. Tot slot is het klakkeloos overnemen van een opmerking van de cassiere richting de fotograaf, wel erg triest. Maar ja, zolang het in je straatje past he.
Bij mij in de buurt ligt een van de beste Ah's en dat is een kleine maar tip top verzorgt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
Even terzijde TS is zelf vakkenvuller bij de AH.
De beste AH die ik me zo voor de geest kan halen omdat ik er vaak winkel, vergeleken met de foto's van ts. Das een verschil van hemel en hel.quote:
Ik werk als vakkenvuller bij Super De Boer, Maar als ik zo vulde, dan was ik direct wel. Zelfs ik vind dit vreselijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Argo het volgende:
[..]
De beste AH die ik me zo voor de geest kan halen omdat ik er vaak winkel, vergeleken met de foto's van ts. Das een verschil van hemel en hel.
Ja ik heb ook aan vakken vullen gedaan. Bij de Jan Linders dan wel, maar ook al vond ik het spiegel saai, en 3x niks. Ik deed het wel, en het is ook wel nodig. Later kwam er ook een regeling dat er toch beter gepoetst moest worden en begrijpelijk. Het was niet vies ofzo maar velen waren toch lui om even alles schoon te vegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef galaxy366 het volgende:
[..]
Ik werk als vakkenvuller bij Super De Boer, Maar als ik zo vulde, dan was ik direct wel. Zelfs ik vind dit vreselijk
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:24 schreef themole het volgende:
Lekker wachten op de reactie van de AH.
Welke vestiging van de AH werk je zelf trouwens, als ik vragen mag? Ik raad je trouwens aan om even bij de manager te klagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Guitar93 het volgende:
Even nog een toevoeging het gaat om het volgende adres: Grote Marktstraat 55 A, 2511 BH Den Haag. Neem de roltrap naar beneden en vervolgens zie je wat een puinhoop het daar is.
En Geert Wilders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Bushalte het volgende:
Jezus ik zou dat even doormailen naar het hoofdkantoor van AH.
Dat is een andere albert heijn, die bevindt zich binnen 100 meter van de desbetreffende albert heijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
[ afbeelding ]
OK, ik zal zo kijken of mijn stoelgang in orde is want ik panikeer nu licht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef TripleS het volgende:
Toch prachtig hoe dit weer een moslim bashtopic is geworden![]()
Je bent toch echt te dom om te poepen als je enige connectie ziet tussen vasten en een winkel waar het een tyfusbende is
Als de caissière en de manager aangeven dat dat de reden is, en ondanks dat het slecht is (ze hadden ander/elders personeel vandaan moeten halen) is dat toch de reden. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets zouden bedenken. Wat betreft die connectie, als mensen de hele dag niet eten ga je toch ook niet de hele dag mét eten werken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:18 schreef TripleS het volgende:
Toch prachtig hoe dit weer een moslim bashtopic is geworden![]()
Je bent toch echt te dom om te poepen als je enige connectie ziet tussen vasten en een winkel waar het een tyfusbende is
volgens mij riep alleen 1 cassiere dat het kwam door het vasten. wb het je niet voor kunnen stellen dat ze zoiets zouden bedenken: dat doet driekwart hier toch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als de caissière en de manager aangeven dat dat de reden is, en ondanks dat het slecht is (ze hadden ander/elders personeel vandaan moeten halen) is dat toch de reden. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets zouden bedenken. Wat betreft die connectie, als mensen de hele dag niet eten ga je toch ook niet de hele dag mét eten werken?Dat zou ik me voor kunnen stellen, hoe belachelijk ook.
Jouw reactie is het enige wat getuigt van dat je te dom bent om te poepen.
Waarom heb jij de manager erbij verzonnen? En waarom zou je zonder wederhoor daar maar vanuit moeten gaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als de caissière en de manager aangeven dat dat de reden is, en ondanks dat het slecht is (ze hadden ander/elders personeel vandaan moeten halen) is dat toch de reden. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets zouden bedenken. Wat betreft die connectie, als mensen de hele dag niet eten ga je toch ook niet de hele dag mét eten werken?Dat zou ik me voor kunnen stellen, hoe belachelijk ook.
Jouw reactie is het enige wat getuigt van dat je te dom bent om te poepen.
Hoe vaak zie jij een moslim in een AH als vakkenvuller? Praktisch elke AH?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
1. Als je toch wetenschappelijk wil gaan doen: hoe onderbouw jij de hypoese dat er geen correlatie bestaat?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:29 schreef Joran-Joran het volgende:
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
Noem jij dit logica! Oh my god... Te stompzinnig om op in te gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij een moslim in een AH als vakkenvuller? Praktisch elke AH?
Hoe vaak zie je een AH die een teringbende is?
Wat is logischer, dat al die andere vakkenvullers niet vasten, of dat vasten er geen flikker mee te maken heeft?
Logica, het blijft lastig.
Klassiek kuttopic verder
Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas ook in mijn tas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij een moslim in een AH als vakkenvuller? Praktisch elke AH?
Hoe vaak zie je een AH die een teringbende is?
Wat is logischer, dat al die andere vakkenvullers niet vasten, of dat vasten er geen flikker mee te maken heeft?
Logica, het blijft lastig.
Klassiek kuttopic verder
Vice versa, de redenering van anderen in dit topic. "Ik pas in mijn jas, iemand anders zegt dat je jas in je tas past, conclusie: ik pas in mijn tas".quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas ook in mijn tas.
Jammer, ik had je graag een poging zien wagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Noem jij dit logica! Oh my god... Te stompzinnig om op in te gaan.
Was dat niet die AH To Go op Utrecht CS? Of was dat die met de muizenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:42 schreef Supersoep het volgende:
Wacht even hoor, deja-vu. Zijn deze foto's niet enorm oud? Ik kan me nog een keer zoiets herinneren; ook toevallig op FOK.
ik moet ook zeggen dat de exif data van de foto's niet bekend is, terwijl bijna alle camera's dat tegenwoordig wel meegeven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef blup het volgende:
Weet ik niet meer, maar het is best lang geleden. Vooralsnog denk ik dus dat dit topic een hoax is. Wel een goede, want iedereen behalve blup trapt er dus in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet die AH To Go op Utrecht CS? Of was dat die met de muizen
Ik zit even te kijken naar de verpakkingen van de producten en de banners in de AH. Gebruikt de AH nog rode banners voor bonuskaart-producten? Dat is hier in R'dam allemaal blauw namelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar het is best lang geleden. Vooralsnog denk ik dus dat dit topic een hoax is. Wel een goede, want iedereen behalve blup trapt er dus in.
Probeer het eens tegen te spreken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas ook in mijn tas.
Ik vertaal even je reactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Noem jij dit logica! Oh my god... Te stompzinnig om op in te gaan.
Dit ligt niet aan de moslims, dit ligt aan de leiding. Berisping of ontslag lijkt me gepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
De Albert Heijn waar ik werk is twee keer zo groot, maar alles is daar veel netter. De Albert Heijn is niet gevestigd in een dorp oid.
Voor de rest heb ik niks tegen de moslims, maar ik vind wel dat je je winkel netjes moet houden, want dit verpest echt de naam van Albert Heijn
Ja dat was de AH to go op Utrecht centraal met het muizen probleem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet die AH To Go op Utrecht CS? Of was dat die met de muizen
Gek he verklein je foto's vervolgens ergens geupload en je bent al vrij snel je data kwijt....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
ik moet ook zeggen dat de exif data van de foto's niet bekend is, terwijl bijna alle camera's dat tegenwoordig wel meegeven.
Lees wat je wil lezen joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vertaal even je reactie.
"verrek, je hebt gelijk"
Geenstijl mailen dan maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Leuk draadje alleen jammer dat er nog geen reactie is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef GizartFRL het volgende:
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?Vast wel een paar gastjes van dat onzin radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?Ik kan zo wel ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Is het de bedrijf van je vader? Get over itquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
De Albert Heijn waar ik werk is twee keer zo groot, maar alles is daar veel netter. De Albert Heijn is niet gevestigd in een dorp oid.
Voor de rest heb ik niks tegen de moslims, maar ik vind wel dat je je winkel netjes moet houden, want dit verpest echt de naam van Albert Heijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?VERKEERDE FILLIAAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Er zitten in 1 straat 3 AH's.
Spui 34 is een ander filliaal!dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
DE bedrijf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het de bedrijf van je vader? Get over it.
* GizartFRL komt uit een dorpje waar maar 1 straat is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Peter het volgende:
[..]
VERKEERDE FILLIAAL!
Er zitten in 1 straat 3 AH's.
Spui 34 is een ander filliaal!
4 of 5quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hoeveel AH's zitten er op die vierkant km?
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hoeveel AH's zitten er op die vierkant km?
Wat? Veel klanten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef mamaisboos. het volgende:
In Groningen zijn alle supermarkten gelukkig wel schoon.. Maar ja.. we hebben dan ook geen problemen die ze in het westen wel hebben
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
DE bedrijf?
Het is HET bedrijf! HET! HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef mamaisboos. het volgende:
In Groningen zijn alle supermarkten gelukkig wel schoon.. Maar ja.. we hebben dan ook geen problemen die ze in het westen wel hebben
Kolerequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie
Vul als postcode 2512AC in en zet straal op 1 km. Dan zie je er genoeg in het centrum
Kan nog leuk worden!quote:
Ja, want in alle supermarkten waar moslimjongeren werken gaat het er precies zo aan toe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Ramoncito het volgende:
Dat lijkt mij dan een uitstekende reden om geen personeel aan te nemen dat aan Ramadan doet.
Maar ik zie het verband nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Ramoncito het volgende:
Dat lijkt mij dan een uitstekende reden om geen personeel aan te nemen dat aan Ramadan doet.
Donequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het bericht op Nujij gezet, wie helpt mee hem omhoog te stemmen?
Heb je mijn reactie wel gelezen? In eerste instantie is het de schuld van de AH. En zoals ik zei; ik vind de achterliggende reden daarvan zo absurd, dat bedenk je niet. Waarom zou ze liegen? Is het zo moeilijk te accepteren dat het misschien zo is? In plaats daarvan gelijk mensen aanvallen is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
volgens mij riep alleen 1 cassiere dat het kwam door het vasten. wb het je niet voor kunnen stellen dat ze zoiets zouden bedenken: dat doet driekwart hier toch!
smerige winkel --> tis de schuld van die moslims.
echt, de tering heej; schuif de schuld daar waar die hoort. bij de appie hein die zn zooi niet op orde heeft!
Oeh sherlock alles wat jij in je leven zegt is gestaafd door twee aparte, onafhankelijke onderzoeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom heb jij de manager erbij verzonnen? En waarom zou je zonder wederhoor daar maar vanuit moeten gaan?
Wel knap dat jij kan zien dat dit na sluitingstijd is terwijl ik toch echt iemand zie die niet op personeel lijkt op foto 7. (de wijn foto)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
Precies. En valt het dan ook niemand op dat de foto's na sluitingstijd gemaakt zijn?
Dit topic krijgt wrs. nog wel een staartje, denk ik.
Dat is een andere. Hij bedoelt de gene in de grote markt straat, niet aan het Spui (scheelt overigens maar 100 meter, 200 meter verderop zit nog een AH).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
[ afbeelding ]
Donequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het bericht op Nujij gezet, wie helpt mee hem omhoog te stemmen?
issue is ook niet dat de koelvakken leeg zijn maar vol schimmel staanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef Peter het volgende:
DE AH's in centrum Den Haag zijn regelmatig half leeg aan het einde van de dag.. dat is niks vreemd.
schimmels >> sommigen >> erg gevaarlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
issue is ook niet dat de koelvakken leeg zijn maar vol schimmel staan
Hier een combi van beide (randstad en lekker ver van eerder genoemde appie af)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar de verpakkingen van de producten en de banners in de AH. Gebruikt de AH nog rode banners voor bonuskaart-producten? Dat is hier in R'dam allemaal blauw namelijk.
'Mijn' AH is aan het eind van de dag ook geplunderd, maar voor zover ik heb gezien zie ik daar geen schimmel in de koeling. Ik zal er vanavond eens op lettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef Peter het volgende:
DE AH's in centrum Den Haag zijn regelmatig half leeg aan het einde van de dag.. dat is niks vreemd.
Meer foto's!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef MissJ het volgende:
OMG!![]()
hier moet ik gepost hebben, ik doe zelf geregeld boodschappen bij deze AH
Dit, want door even vasten krijg je echt geen schimmel in de koeling. Gewoon een knap staaltje kut management.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:19 schreef CliffYablonski het volgende:
Vasten heeft er niks mee te maken, als persoon hun werk niet doet, ontslaan.
'de AH's van Amsterdam'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie gaat de AH's van Amsterdam op de foto nemen? Als ik daar 2x per jaar komt, is het soms nog erger. Behalve bij het station en de dam, die kunnen het wel!
Ik ga denk ik maandag weer boodschappen doen, ik zal even goed opletten en als ik wat zie maak ik foto's jaquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
Inderdaad lachwekkend, want tijdens de ramadan worden moslims geacht hun werk net zo te doen als op een normale dag waarop ze mogen eten. Zeker geen dagen vrij nemen. Dat is juist de beproeving waar het om gaat. Zo zie je maar weer hoeveel gelegenheidsmoslims er rondlopen. Ineens zijn al die straatschoffies Islam-puristen geworden, terwijl ze normaliter de regels van datzelfde geloof aan hun laars lappen.
Alsnog mag het er gewoon niet zo uitzien, het is net een zwijnenstal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Mute_Me het volgende:
Ik doe daar best vaak mn boodschappen, maar het is mij daar nooit ranzig overgekomen. Als je nou eens foto's maakt gedurende een maand tijd en hetzelfde constateert gedurende deze periode, dan heb je een punt. Nu heb je een slechte dag getroffen...
Groeit schimmel zo snel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Mute_Me het volgende:
Ik doe daar best vaak mn boodschappen, maar het is mij daar nooit ranzig overgekomen. Als je nou eens foto's maakt gedurende een maand tijd en hetzelfde constateert gedurende deze periode, dan heb je een punt. Nu heb je een slechte dag getroffen...
Duh. Gemuteerde superschimmel jeweetzquote:
Onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Die ah is fucking druk daar man, die teringzooi heeft niet zoveel met de ah te maken maar meer met de mensen die daar komen.
Ben ik het helemaal mee eens... Die mensen die daar komen winkelen hadden best even een doekje mee kunnen nemen om de schimmel weg te poetsen. Ook zijn die mensen die daar komen boodschappen doen natuurlijk verantwoordelijk voor het tijdig en op de juiste plek weggooien van de melk(producten) die over de datum zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Die ah is fucking druk daar man, die teringzooi heeft niet zoveel met de ah te maken maar meer met de mensen die daar komen.
Nee, de schuld aan mensen die daar werken en de vestigingsmanager...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor, je kunt alles wel gaan rechtzetten maar binnen 3 sec ligt het weer zo. Overigens doen ze dat opruimen wel hoor, maar dan na sluit of gewoon wanneer het wat rustiger is. En echt alleen omdat 't zo druk is overdag dus dan heeft het geen zin.quote:
Oh, ja ik doelde eigenlijk alleen op de rommelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens... Die mensen die daar komen winkelen hadden best even een doekje mee kunnen nemen om de schimmel weg te poetsen. Ook zijn die mensen die daar komen boodschappen doen natuurlijk verantwoordelijk voor het tijdig en op de juiste plek weggooien van de melk(producten) die over de datum zijn.
Tuurlijk...
Hebben ze niet, want ze vasten, en dan kunnen ze niets meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt alles wel gaan rechtzetten maar binnen 3 sec ligt het weer zo. Overigens doen ze dat opruimen wel hoor, maar dan na sluit of gewoon wanneer het wat rustiger is. En echt alleen omdat 't zo druk is overdag dus dan heeft het geen zin.
Okee dat die shit kapot is dat kan gebeuren, weet jij veel of ze al een monteur hebben gebeld enzo
Ja das natuurlijk wel dikke bullshitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Hebben ze niet, want ze vasten, en dan kunnen ze niets meer.
Moet je naar de aldi in den haag gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef D-Mon het volgende:
Wow. Ik vond de Aldi altijd wel een beetje een zooitje, maar dit heb ik zelfs daar nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |