Het maakt niet uit wat de omstandigheden waren, het hoofdkantoor vond redenen om het daar aan te (laten) pakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Schimmel: klopt. Hoort er niet zo uit te zien.
Pakken zuivel: jawel. Na sluitingstijd kan dat best. 1 centrale plek voor de producten die gemuteerd moeten worden.
Ongespiegelde paden: ik twijfel. Als de vrachtwagen vertraging heeft gehad, en de spiegelaars nu moeten vullen kan ik het begrijpen. En dan moet je je ook nog ff bedenken dat het type volk dat er komt niet zo heel netjes is. Goed, ik weet niet wat de preciese omstandigheden waren..
Vloer: na een regenbui, veel mensen die binnenkomen en dus rommel meenemen en de vloer vies maken. Als dat een uurtje voor sluitingstijd gebeurd.. Tja, tegenvallertje dan maar het kan gebeuren.
Maar like I said, ik weet niet wanneer de foto's zijn gemaakt of wat de omstandigheden waren.
Ha daar heb ik jaren boven gewoond. Nu al 4 jaar weg gelukkig (dat was dus nog voor de verbouwing)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef Guanabana het volgende:
Sowieso, AH's in Den Haag... Weet niet of iemand hier wel eens in AH Lorentzplein komt, maar dat is ook al zo'n kutwinkel. Niet zozeer smerig, maar wel superonoverzichtelijk en met aso pauperpersoneel.
Het was toch allemaal niet waar?quote:
Ziet er volgens mij gewoon weer netjes uit.quote:
En wie zegt dat? Misschien waren die foto's wel van 3 maand geleden.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat de omstandigheden waren, het hoofdkantoor vond redenen om het daar aan te (laten) pakken.
Dat stond toch in een van de reacties?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
En wie zegt dat? Misschien waren die foto's wel van 3 maand geleden.
Er is totaal geen bewijs dat het hoofdkantoor heeft in gegrepen.
Heb je een link? Ik zie geen nummers bij posts staan in de touch lay-out.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat stond toch in een van de reacties?!
Edit: in post 52
Nope. Lukt me niet mobiel. T staat op pag 2quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik zie geen nummers bij posts staan in de touch lay-out.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:08 schreef NoBody122 het volgende:
Dit topic levert de betreffende AH nog omzet op ook, aan ramptoeristen [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |