[quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:07 schreef Guitar93 het volgende:
Wat een smeer boel daar zeg (AH Den Haag centrum). Serieus dit is de rommeligste AH die ik ooit in mn leven heb gezien. Nee zelfs de rommeligste gore supermarkt.
Wat pics ter bewijs:
[ afbeelding ]
Er groeit daar schimmel oid.
[ afbeelding ]
producten die daar niet horen.
[ afbeelding ]
zooitje
[ afbeelding ]
nog een zooi
[ afbeelding ]
melk op de grond laten liggen (tevens ver over datum)
[ afbeelding ]
wijn nog nooit gespiegeld
[ afbeelding ]
tering bende
[ afbeelding ]
vloer nog nooit schoon gemaakt 1
[ afbeelding ]
vloer nog nooit schoongemaakt 2
[ afbeelding ]
nog meer bende
[ afbeelding ]
lekkage koeling met papier zo oplossen
Dus ik vroeg met een paar vrienden aan de kassier, waarom deze supermarkt zo rommelig is.
Reden: Het personeel is aan het vasten.x888
WTF!!!! Dit kan echt niet.
Klacht: gore AH door personeel die aan het vasten zijn.
Even nog een toevoeging het gaat om het volgende adres: Grote Marktstraat 55 A, 2511 BH Den Haag. Neem de roltrap naar beneden en vervolgens zie je wat een puinhoop het daar is.
Vast nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het personeel is aan het vasten dus.. maar ze werken er nog wel of komen ze niet meer opdagen?
Dit begrijp ik niet. Als zij willen vasten moeten ze dat zeker doen, maar het is een eigen keuze en dan gaan anderen er maar rekening mee houden. Misschien willen de niet moslim mensen ook wel eerder naar huis...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
bij onze AH werken er ook mensen die vasten, die mogen dan eerder weg, maar overdag moeten ze gewoon werken
zie het als respect naar de medemens, overdag werken ze gewoon, dus in principe verschuiven de uren gewoon. Wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:28 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Als zij willen vasten moeten ze dat zeker doen, maar het is een eigen keuze en dan gaan anderen er maar rekening mee houden. Misschien willen de niet moslim mensen ook wel eerder naar huis...
Ze zullen de C1000 overhoop halen en daar foto's van maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Appie. Vemoedelijk reageren ze niet, zoals op mijn melding van voedselvergiftiging nav een maaltijdsalade met kip die m.i. vermoedelijk salmonella bevatte.
Dit topic maakt ook geen fuck uit, mensen blijven slaafs naar de AH gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Appie. Vemoedelijk reageren ze niet, zoals op mijn melding van voedselvergiftiging nav een maaltijdsalade met kip die m.i. vermoedelijk salmonella bevatte.
Nominatie voor domste fokker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:15 schreef Equites het volgende:
Geloof mij knaap als dit echt is, meld dit aan het hoofdbureau van de AH. Deze jongens hebben een probleem. Ramadan moeten ze sowieso verbieden, iedereen lijdt onder dat nutteloze kut vasten
Nee... misschien dat jij dat even kan doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[...]
Is dit nou al naar het AH hoofdkantoor gestuurd?
Zijn al meerdere mails verstuurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef TigerXtrm het volgende:
TVPuinhoop.
Is dit nou al naar het AH hoofdkantoor gestuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |