Alsnog mag het er gewoon niet zo uitzien, het is net een zwijnenstal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Mute_Me het volgende:
Ik doe daar best vaak mn boodschappen, maar het is mij daar nooit ranzig overgekomen. Als je nou eens foto's maakt gedurende een maand tijd en hetzelfde constateert gedurende deze periode, dan heb je een punt. Nu heb je een slechte dag getroffen...
Groeit schimmel zo snel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef Mute_Me het volgende:
Ik doe daar best vaak mn boodschappen, maar het is mij daar nooit ranzig overgekomen. Als je nou eens foto's maakt gedurende een maand tijd en hetzelfde constateert gedurende deze periode, dan heb je een punt. Nu heb je een slechte dag getroffen...
Duh. Gemuteerde superschimmel jeweetzquote:
Onzin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Die ah is fucking druk daar man, die teringzooi heeft niet zoveel met de ah te maken maar meer met de mensen die daar komen.
Ben ik het helemaal mee eens... Die mensen die daar komen winkelen hadden best even een doekje mee kunnen nemen om de schimmel weg te poetsen. Ook zijn die mensen die daar komen boodschappen doen natuurlijk verantwoordelijk voor het tijdig en op de juiste plek weggooien van de melk(producten) die over de datum zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Die ah is fucking druk daar man, die teringzooi heeft niet zoveel met de ah te maken maar meer met de mensen die daar komen.
Nee, de schuld aan mensen die daar werken en de vestigingsmanager...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor, je kunt alles wel gaan rechtzetten maar binnen 3 sec ligt het weer zo. Overigens doen ze dat opruimen wel hoor, maar dan na sluit of gewoon wanneer het wat rustiger is. En echt alleen omdat 't zo druk is overdag dus dan heeft het geen zin.quote:
Oh, ja ik doelde eigenlijk alleen op de rommelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens... Die mensen die daar komen winkelen hadden best even een doekje mee kunnen nemen om de schimmel weg te poetsen. Ook zijn die mensen die daar komen boodschappen doen natuurlijk verantwoordelijk voor het tijdig en op de juiste plek weggooien van de melk(producten) die over de datum zijn.
Tuurlijk...
Hebben ze niet, want ze vasten, en dan kunnen ze niets meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt alles wel gaan rechtzetten maar binnen 3 sec ligt het weer zo. Overigens doen ze dat opruimen wel hoor, maar dan na sluit of gewoon wanneer het wat rustiger is. En echt alleen omdat 't zo druk is overdag dus dan heeft het geen zin.
Okee dat die shit kapot is dat kan gebeuren, weet jij veel of ze al een monteur hebben gebeld enzo
Ja das natuurlijk wel dikke bullshitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Hebben ze niet, want ze vasten, en dan kunnen ze niets meer.
Moet je naar de aldi in den haag gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef D-Mon het volgende:
Wow. Ik vond de Aldi altijd wel een beetje een zooitje, maar dit heb ik zelfs daar nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |