Dit ligt niet aan de moslims, dit ligt aan de leiding. Berisping of ontslag lijkt me gepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
De Albert Heijn waar ik werk is twee keer zo groot, maar alles is daar veel netter. De Albert Heijn is niet gevestigd in een dorp oid.
Voor de rest heb ik niks tegen de moslims, maar ik vind wel dat je je winkel netjes moet houden, want dit verpest echt de naam van Albert Heijn
Ja dat was de AH to go op Utrecht centraal met het muizen probleem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet die AH To Go op Utrecht CS? Of was dat die met de muizen
Gek he verklein je foto's vervolgens ergens geupload en je bent al vrij snel je data kwijt....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
ik moet ook zeggen dat de exif data van de foto's niet bekend is, terwijl bijna alle camera's dat tegenwoordig wel meegeven.
Lees wat je wil lezen joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vertaal even je reactie.
"verrek, je hebt gelijk"
Geenstijl mailen dan maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Leuk draadje alleen jammer dat er nog geen reactie is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef GizartFRL het volgende:
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?Vast wel een paar gastjes van dat onzin radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?Ik kan zo wel ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Is het de bedrijf van je vader? Get over itquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
De Albert Heijn waar ik werk is twee keer zo groot, maar alles is daar veel netter. De Albert Heijn is niet gevestigd in een dorp oid.
Voor de rest heb ik niks tegen de moslims, maar ik vind wel dat je je winkel netjes moet houden, want dit verpest echt de naam van Albert Heijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?VERKEERDE FILLIAAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Er zitten in 1 straat 3 AH's.
Spui 34 is een ander filliaal!dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
DE bedrijf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het de bedrijf van je vader? Get over it.
* GizartFRL komt uit een dorpje waar maar 1 straat is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Peter het volgende:
[..]
VERKEERDE FILLIAAL!
Er zitten in 1 straat 3 AH's.
Spui 34 is een ander filliaal!
4 of 5quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hoeveel AH's zitten er op die vierkant km?
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus hoeveel AH's zitten er op die vierkant km?
Wat? Veel klanten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef mamaisboos. het volgende:
In Groningen zijn alle supermarkten gelukkig wel schoon.. Maar ja.. we hebben dan ook geen problemen die ze in het westen wel hebben
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
DE bedrijf?
Het is HET bedrijf! HET! HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:06 schreef mamaisboos. het volgende:
In Groningen zijn alle supermarkten gelukkig wel schoon.. Maar ja.. we hebben dan ook geen problemen die ze in het westen wel hebben
Kolerequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie
Vul als postcode 2512AC in en zet straal op 1 km. Dan zie je er genoeg in het centrum
Kan nog leuk worden!quote:
Ja, want in alle supermarkten waar moslimjongeren werken gaat het er precies zo aan toe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Ramoncito het volgende:
Dat lijkt mij dan een uitstekende reden om geen personeel aan te nemen dat aan Ramadan doet.
Maar ik zie het verband nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Ramoncito het volgende:
Dat lijkt mij dan een uitstekende reden om geen personeel aan te nemen dat aan Ramadan doet.
Donequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Djeez het volgende:
Ik heb het bericht op Nujij gezet, wie helpt mee hem omhoog te stemmen?
Heb je mijn reactie wel gelezen? In eerste instantie is het de schuld van de AH. En zoals ik zei; ik vind de achterliggende reden daarvan zo absurd, dat bedenk je niet. Waarom zou ze liegen? Is het zo moeilijk te accepteren dat het misschien zo is? In plaats daarvan gelijk mensen aanvallen is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
volgens mij riep alleen 1 cassiere dat het kwam door het vasten. wb het je niet voor kunnen stellen dat ze zoiets zouden bedenken: dat doet driekwart hier toch!
smerige winkel --> tis de schuld van die moslims.
echt, de tering heej; schuif de schuld daar waar die hoort. bij de appie hein die zn zooi niet op orde heeft!
Oeh sherlock alles wat jij in je leven zegt is gestaafd door twee aparte, onafhankelijke onderzoeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom heb jij de manager erbij verzonnen? En waarom zou je zonder wederhoor daar maar vanuit moeten gaan?
Wel knap dat jij kan zien dat dit na sluitingstijd is terwijl ik toch echt iemand zie die niet op personeel lijkt op foto 7. (de wijn foto)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
Precies. En valt het dan ook niemand op dat de foto's na sluitingstijd gemaakt zijn?
Dit topic krijgt wrs. nog wel een staartje, denk ik.
Dat is een andere. Hij bedoelt de gene in de grote markt straat, niet aan het Spui (scheelt overigens maar 100 meter, 200 meter verderop zit nog een AH).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
Die AH ziet er aan de buitenkant ook al zo Oostblok-achtig uit. Alleen die binnenkant slaat echt alles.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |