Dit ligt niet aan de moslims, dit ligt aan de leiding. Berisping of ontslag lijkt me gepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
De Albert Heijn waar ik werk is twee keer zo groot, maar alles is daar veel netter. De Albert Heijn is niet gevestigd in een dorp oid.
Voor de rest heb ik niks tegen de moslims, maar ik vind wel dat je je winkel netjes moet houden, want dit verpest echt de naam van Albert Heijn
Ja dat was de AH to go op Utrecht centraal met het muizen probleem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet die AH To Go op Utrecht CS? Of was dat die met de muizen
Gek he verklein je foto's vervolgens ergens geupload en je bent al vrij snel je data kwijt....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
ik moet ook zeggen dat de exif data van de foto's niet bekend is, terwijl bijna alle camera's dat tegenwoordig wel meegeven.
Lees wat je wil lezen joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vertaal even je reactie.
"verrek, je hebt gelijk"
Geenstijl mailen dan maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:11 schreef SpeedyRich het volgende:
Leuk draadje alleen jammer dat er nog geen reactie is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef GizartFRL het volgende:
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?Vast wel een paar gastjes van dat onzin radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?Ik kan zo wel ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Is het de bedrijf van je vader? Get over itquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
De Albert Heijn waar ik werk is twee keer zo groot, maar alles is daar veel netter. De Albert Heijn is niet gevestigd in een dorp oid.
Voor de rest heb ik niks tegen de moslims, maar ik vind wel dat je je winkel netjes moet houden, want dit verpest echt de naam van Albert Heijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef Guitar93 het volgende:
Ook nog geen enkele fokker die even een telefoontje naar de AH op het Spui waagt?VERKEERDE FILLIAAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker deed die telefoontjes ook alweer en nam ze op?
Er zitten in 1 straat 3 AH's.
Spui 34 is een ander filliaal!dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
DE bedrijf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is het de bedrijf van je vader? Get over it.
* GizartFRL komt uit een dorpje waar maar 1 straat is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Peter het volgende:
[..]
VERKEERDE FILLIAAL!
Er zitten in 1 straat 3 AH's.
Spui 34 is een ander filliaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |