quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:31 schreef Djeez het volgende:
Het staat op de FP, bedankt voor alle PM's! Al sliep ik om half 2 al...
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
 .
.

Je vergeet nog: "En de Nederlandse taal niet beheersen"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
Uit 1993 komen en je druk maken over hoe een AH eruit ziet
Suffe kneus.

Hoi Jumbo medewerkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat er hier nog mensen zijn die AH serieus steunen
stelletje gore viezerikken dat jullie zijn
Zelfs de Jumbo in Zwijndrecht die altijd erg druk is, ziet er na sluitingstijd nog prima uit...

"Hamburgers met schimmel..."quote:

Een AH meer of minder, denk niet dat de Ahold dat zal voelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:41 schreef singlemetkids het volgende:
kom toch regelmatig in grote drukke supermarkten en heb zoiets nog nooit gezien. Zelfs niet vlak voor sluitingstijd. Meestal gaan ze meerdere keren per dag met dweilmachine even door de winkel als het regenachtig weer is en de vloeren daaronder te lijden hebben. Spiegelen, aanvullen etc wordt de hele dag door gedaan . Lopen altijd minstens 4 mensen door de winkel heen die de schappen controleren. Ben wel benieuwd of de TS daar nou nog wat gekocht heeft ?! Ik zou gewoon niks halen en andere winkel gaan zoeken. Als mensen daar niks kopen door de bende heeft dat meestal het beste effect, er moet toch verkocht worden om te overleven.

.
.

Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Een mooi gevolg van de multicultisamenleving.

quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef Swomp het volgende:
Is er al contact opgenomen met shownieuws ?

Als je dat laat gebeuren als manager ligt dat toch echt aan jezelf. Maar schuif t maar lekker op de multiculti, Henk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leve de Multicul! Je bedrijf naar de knoppen omdat een paar medewerkers perse 's nachts moeten eten!

Nee, ik bedoel precies wat ik schreef, ik beheers mijn eigen taal wel gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"

Mensen die geen PI's kijken, Ingrid!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je dat laat gebeuren als manager ligt dat toch echt aan jezelf. Maar schuif t maar lekker op de multiculti, Henk!

Respect!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel precies wat ik schreef, ik beheers mijn eigen taal wel gewoon.

dat heeft een reden. Want dat is het ministerie van defensiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
Die AH ziet er aan de buitenkant ook al zo Oostblok-achtig uit. Alleen die binnenkant slaat echt alles.
[ afbeelding ]

Als deze foto's na sluitingstijd gemaakt zijn waarom zie ik dan zeer weinig vracht staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
Precies. En valt het dan ook niemand op dat de foto's na sluitingstijd gemaakt zijn?
Dit topic krijgt wrs. nog wel een staartje, denk ik.

Hmm, dus die vloeren waren voor sluitingstijd schoon volgens jou? En lekkage opvullen met krantenpapier is ook geen probleem? En.. en... ??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:02 schreef Staal het volgende:
[..]
De teringzooi valt eigenlijk nogal mee. Behalve dat die schimmel natuurlijk echt niet kan in de koeling. Dat is ook duidelijk niet van een dag.
Maar ik vind het nogal opmerkelijk. Je weet nog wel zoveel van Nederland om te weten waar het voor Nederlandse begrippen megadruk is? Dit zijn duidelijk foto's na sluitingstijd en waar nog gewerkt wordt dus die pakken melk en vieze vloer, halve schappen zijn dan normaal.

Gewoon de winkel ook 's nachts openen, mogen ze danw erken tegen normaal tarief en kan ik om 2 uur 's nachts boodschappen doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leve de Multicul! Je bedrijf naar de knoppen omdat een paar medewerkers perse 's nachts moeten eten!

ook als de winkel gesloten is dus voor iedere colli op en neer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Vracht zetten ze achterin de winkel. Wat een bagger filliaal. Ik kreeg toen ik ooit bij AH werkte al op mijn flikker als ik mn hoedje niet op had.

Dat is een andere AH. Ik herken deze AH als die onder de bijenkorf zit. toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Rapaille het volgende:
Die AH ziet er aan de buitenkant ook al zo Oostblok-achtig uit. Alleen die binnenkant slaat echt alles.
[ afbeelding ]

Wijze woorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"

Dat is mijn ervaring ook op elk bedrijf waar ik kom... De meeste hebben idd wel een excuus om 2x zo lang pauze te houden dan normaal, of later te beginnen in hun nachtdienst, of gewoon helemaal niet op te komen dagen... en dat allemaal onder het mom van ramadanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:25 schreef D. het volgende:
Dus omdat 'de personeel' 's nachts eet kunnen ze overdag niets opruimen
 Achterlijk geloof
 Achterlijk geloof  

Wijs, omdat de kritiek op je moslimvrienden gebagatelliseerd wordt? Wat ben jij toch voorspelbaar suf.quote:

dat die manager zijn zaken eens op orde brengt!
 dat die manager zijn zaken eens op orde brengt!

Nee, wijs omdat de "kritiek" op de moslimvrienden op volstrekt niets gebaseerd is. Wat ben jij toch weer een voorspelbare jankbal. Als ik weiger te werken, word ik ontslagen. Dat is de taak van de manager. Is er vervangend personeel nodig? Taak van de manager. Verantwoordelijkheid om winkel schoon te houden? Taak van de manager. Zijn incapibiliteit afschuiven op iets triviaals als het vasten (waarin geen enkele nadere argumentatie te vinden is voor het niet schoonmaken van een winkel) is dan ook triest. Zo'n manager dient per direct te worden ontslagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wijs, omdat de kritiek op je moslimvrienden gebagatelliseerd wordt? Wat ben jij toch voorspelbaar suf.

Jij vindt kritiek op je moslimvrienden altijd ongefundeerd, dat is je standaard Pavlov-reactie. Sul die je bent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wijs omdat de "kritiek" op de moslimvrienden op volstrekt niets gebaseerd is. Wat ben jij toch weer een voorspelbare jankbal.

Ik vind ongefundeerde kritiek op mijn "moslimvrienden" altijd ongefundeerd ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij vindt kritiek op je moslimvrienden altijd ongefundeerd, dat is je standaard Pavlov-reactie. Sul die je bent.

quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind ongefundeerde kritiek op mijn "moslimvrienden" altijd ongefundeerd ja, dat klopt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |