quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:31 schreef Djeez het volgende:
Het staat op de FP, bedankt voor alle PM's! Al sliep ik om half 2 al...
FOK!ker fotografeert 'slechtste AH ooit'
Je vergeet nog: "En de Nederlandse taal niet beheersen"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
Uit 1993 komen en je druk maken over hoe een AH eruit ziet![]()
Suffe kneus.
Hoi Jumbo medewerkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat er hier nog mensen zijn die AH serieus steunen
stelletje gore viezerikken dat jullie zijn
Zelfs de Jumbo in Zwijndrecht die altijd erg druk is, ziet er na sluitingstijd nog prima uit...
"Hamburgers met schimmel..."quote:
Een AH meer of minder, denk niet dat de Ahold dat zal voelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:41 schreef singlemetkids het volgende:
kom toch regelmatig in grote drukke supermarkten en heb zoiets nog nooit gezien. Zelfs niet vlak voor sluitingstijd. Meestal gaan ze meerdere keren per dag met dweilmachine even door de winkel als het regenachtig weer is en de vloeren daaronder te lijden hebben. Spiegelen, aanvullen etc wordt de hele dag door gedaan . Lopen altijd minstens 4 mensen door de winkel heen die de schappen controleren. Ben wel benieuwd of de TS daar nou nog wat gekocht heeft ?! Ik zou gewoon niks halen en andere winkel gaan zoeken. Als mensen daar niks kopen door de bende heeft dat meestal het beste effect, er moet toch verkocht worden om te overleven.
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Een mooi gevolg van de multicultisamenleving.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef Swomp het volgende:
Is er al contact opgenomen met shownieuws ?
Als je dat laat gebeuren als manager ligt dat toch echt aan jezelf. Maar schuif t maar lekker op de multiculti, Henk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:50 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leve de Multicul! Je bedrijf naar de knoppen omdat een paar medewerkers perse 's nachts moeten eten!
Nee, ik bedoel precies wat ik schreef, ik beheers mijn eigen taal wel gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bedoeld: "een mooi gevolg van een incapabale manager"
Mensen die geen PI's kijken, Ingrid!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je dat laat gebeuren als manager ligt dat toch echt aan jezelf. Maar schuif t maar lekker op de multiculti, Henk!
Respect!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel precies wat ik schreef, ik beheers mijn eigen taal wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |