Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
Sÿrina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Doen we even vriendelijk tegen het topic ja?quote:
Tijdje op BL spelen en je leert allerlei vloekwoorden in het Poolsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef Metonae het volgende:
Doen we even vriendelijk tegen het topic ja?
Waarom zal je voor een Duitse of Russische server kiezen als er een server is waar het merendeel Pools is en dat ook de standaardtaal in tradechat etc is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:10 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht ook altijd dat die lui voor Duitse of Russische servers kozen.
Maar dat weet je toch niet als nieuwe Poolse speler? Of zouden ze dat allemaal aan elkaar vertellen tijdens het tomaten plukken, denk je? Moeten we dat maar eens gaan indammen. Zamknij się i praca, leniwy pedałów!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zal je voor een Duitse of Russische server kiezen als er een server is waar het merendeel Pools is en dat ook de standaardtaal in tradechat etc is?
Met hier en daar een grammaticale foutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
Straks is het wow topic hier ook ineens Pools.
Dat weten ze ook. Voor je het weet heb je een mes in je buikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben nu voor het eerst Alliance, maar ik voel me nu de hele tijd raar in Stormwind, alsof ze doorhebben dat ik daar niet hoor ofzo
Het is onder Polen algemeen bekend dat Burning Legion de Poolse server isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Rikketik het volgende:
Maar dat weet je toch niet als nieuwe Poolse speler? Of zouden ze dat allemaal aan elkaar vertellen tijdens het tomaten plukken, denk je? Moeten we dat maar eens gaan indammen. Zamknij się i praca, leniwy pedałów!
Pcies. Hoor je die Worgen steeds ruiken, Twylight? Die ruiken ANGST.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat weten ze ook. Voor je het weet heb je een mes in je buik
Hahaquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja toen ik mijn eerste character ooit (in vanilla) op die RP server had, toen zat ik ook via WoW en msn een beetje te klooien met zo'n meisje uit die guild...
Opeens begon ze allemaal foto's van haarzelf in ondergoed te mms'en etc en half te vingeren voor de cam
Mijn vriendin destijds vond dat niet zo leuk
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja toen ik mijn eerste character ooit (in vanilla) op die RP server had, toen zat ik ook via WoW en msn een beetje te klooien met zo'n meisje uit die guild...
Opeens begon ze allemaal foto's van haarzelf in ondergoed te mms'en etc en half te vingeren voor de cam
Mijn vriendin destijds vond dat niet zo leuk
Binnekort bieren bij SSB dus! House warming parteyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hahaik heb een vriendin man
Ik ben zelf 23 trouwens en ben bijna klaar met mijn huisje![]()
[Project klustopic] SSB's eerste huisje !
Heb alleen al heel lang geen update meer geplaatst
Haha, dat van die worgen is irritant man. Isa zei het laatst al maar nu is het mij ook opgevallen, dat gesnuif de hele tijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pcies. Hoor je die Worgen steeds ruiken, Twylight? Die ruiken ANGST.
Waar zullen we afspreken? Goldshire?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Binnekort bieren bij SSB dus! House warming partey
Ga jij even heel gauw wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar zullen we afspreken? Goldshire?
Mjah, kun je gelukkig wel een "addon" voor downloaden die dat gesnuif mute.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha, dat van die worgen is irritant man. Isa zei het laatst al maar nu is het mij ook opgevallen, dat gesnuif de hele tijd
Aan de hand van dat topic komt half FOK! al hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Binnekort bieren bij SSB dus! House warming partey
Ooh dan heb je het wel goed voor elkaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]joh!
En ik ben oudmet een vriend van jouw leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Ik ken die van mij via wow, is dat niet een stapje erger?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog eens wat gehad met iemand via fokFML
Hmm ik ben best wel tegen het e-hosselenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog eens wat gehad met iemand via fokFML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang hebben jullie al?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin whatsappt me net dat ze een hoesje voor haar iPhone heeft laten bestellen met een foto van ons er op![]()
Ach, als je gelukkig bent samenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken die van mij via wow, is dat niet een stapje erger?
Ik ken mijn vriendin ook van WoW. 4 jaar geleden ontmoet toen ze het voor me opnam in Steam Vaults omdat een tank als een malle ging pullen en ik het niet aankon en me vervolgens de botten vol moest scheldenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef Metonae het volgende:
Ik ken mijn vriendin ook van WoW. 4 jaar geleden ontmoet toen ze het voor me opnam in Steam Vaults omdat een tank als een malle ging pullen en ik het niet aankon en me vervolgens de botten vol moest scheldenZe heeft die tank aan het janken gemaakt joh
Schitterend.
Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iets langer dan 2 jaar inmiddels...
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik ben best wel tegen het e-hosselenIk ook, zij was ook de gene die mij gehosseld had eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen mensen waarvan ik vermoed dat ze wow niet kennen zeg ik altijd dat we elkaar via een wederzijdse vriend kennenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef TwyLight het volgende:
Eigenlijk wel jaMaar als je het leuk hebt samen, dan maakt het op zich niks uit. Het is alleen zo lastig uit leggen altijd. Ik verzon iig altijd smoesjes
Haha zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een meid!!
SSB, je werd die avond dus wel heel erg afgeleid van wat je op de snelweg had gezien
Haha lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook.
Hebben jullie na 4 jaar pas afgesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik![]()
Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Ik was 18 toen we elkaar tegenkwamen. Ik had geen inkomen en een stel ouders die me wel konden vastbinden als ik ook maar het woord reizen in de mond nam...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken?!
Ik zou dat echt niet kunnen hoor
We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik![]()
Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha lol
Nja onze relatie is wel serieusze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken
Maar dat is nog 1 jaartje
Ik had daarvoor een relatie van 4 jaar, van mijn 16e tot 20equote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette.
Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest.Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk.
Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben.![]()
Kusjes (k)
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
Awesome. Ikzelf had er ook uuuuuuuren Skype en Ventrilo opzitten (Dat mag ook wel na 4 jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooitZonder overdrijven! Warm en mannelijk en sexy
![]()
Dus toen ook maar via msn en uiteindelijk met wat lef ook een webcam. Dat was al een heel eng moment, want ik was ondertussen al best verliefd (en god wat vond ik dat stom van mezelf, verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien). Bleek hij ook nog aantrekkelijk te zijn!
Maar goed, dat ging dus zo een paar maanden en ik vond het wel leuk, zo'n privétank waar iedereen jaloers op was dat hij altijd bij mij was. En de urenlange kletspartijen via vent waren ook geweldig, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Ik moest het weten. Ik moest weten of ik irl ook tot hem aangetrokken was! Dus met verstand op 0 gewoon een vliegtuig geboekt (voor de volgende dag) en naar Engeland gegaan.
Hij had zelfs de logeerkamer voor me in orde gemaakt voor als het geen liefde zou blijken te zijn en hij had zelfs bij een hotel in de buurt geinformeerd naar lege kamers en prijzen
Allemaal niet nodigIk denk dat we 5, misschien 10 minuten in zijn huis waren en al stonden te zoenen
heb het 2x gehad. Via msn leren kennen maar ben daar zo van terug komen dat ik dat allemaal liever vermijdtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...
Maar op zich wel grappig dat je 'online' verliefd kan worden op elkaar
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef Metonae het volgende:
Awesome. Ikzelf had er ook uuuuuuuren Skype en Ventrilo opzitten (Dat mag ook wel na 4 jaar). Toen ik eenmaal wat geld had en niet meer naar mn ouders hoefde te luisteren heb ik ook als een malle een vliegticket geboekt naar Oslo. Ik kwam de arrival hall nog niet uit of ik hoorde "DANNY!!!". Ik draai me om en moest haar gewoon opvangen
Ik wil terug naar Noorwegen
*Moet eerst baan vinden daar*
We have a winnerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Leuk om te lezen dat er hier toch best veel mensen hun relatie via WoW begonnen zijn. Zoals sommige hier wel weten denk ik, ken ik mijn vriendin via de fok!guild die we vorige zomer begonnen waren op chromaggus (dus combinatie fok!+wow, beat that!). Uiteindelijk meer op skype/msn gezeten dan daadwerkelijk WoW gespeeld toen, maar wel de liefde van mn leven ontmoet. Nu aan 't wachten op een huisje en dan samenwonen
Ik doe mn best om wat te vinden, maar ik kan niet echt bepaald bedrijven vinden waar ze buitenlanders aannemen die (nog) geen Noors sprekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh!
![]()
Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het momentIk werk, hij doet het huishouden en speelt wow
Er is niet een bedrijf daar wat nog medewerkers zoeks voor hun nederlandstalige telefonische helpdesk ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik doe mn best om wat te vinden, maar ik kan niet echt bepaald bedrijven vinden waar ze buitenlanders aannemen die (nog) geen Noors spreken
Bedrijven met een nederlandstalige helpdesk? Die zijn zelfs in Nederland al moeilijk te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er is niet een bedrijf daar wat nog medewerkers zoeks voor hun nederlandstalige telefonische helpdesk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Wat is BF?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Deze SC is nog erger dan die van het BF topic.
Zijn er meisjes die dat spelen?quote:
Ik denk het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn er meisjes die dat spelen?
Totdat je iemand ingame tegenkomtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk het nietAnyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
jij woont in engeland? Trouwens ik heb me beste vriend leren kennen via cs:s. Waren al met de clan veel op ts enzo, daarna elkaar ontmoet en nu sinds een jaar of 6 zijn we vrienden voor het levenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh!
![]()
Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het momentIk werk, hij doet het huishouden en speelt wow
Nou, dát dacht ik dus ook altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk het nietAnyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
het gaat over wow ontmoetingen en relaties dus het is gewoon otquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Deze SC is nog erger dan die van het BF topic.
Maar het ligt ook aan de leeftijd, ~19 jarige vrouwen, en het type waar ik op val zul je niet in WoW tegen komen. En sowieso, cba om gebonden te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dacht ik dus ook altijd
Ja ik ben er echt blij meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef Verbodsbord het volgende:
SSB, begint er goed uit te zien, mooi behang in die slaapkamer, dat zwarte
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn tauren paladin heet zo.
Nou, hij is al level 55 hoor!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenJe krijgt 15 rep per kill dan
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mountquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?
En toch kunnen ze ook op een mount zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mount?
Ze hebben toch dat running wild, waardoor ze op 4 poten rennen ?
Worgen kunnen wel op een mount hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel joh, ze hebben alleen geen specifieke race mount. Je kan wel gewoon mounts hebben hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ok tof
Kan je ook in een human form op je mount zitten?
Gewoon lekker zn eigen keuzes laten maken.. smoofiequote:
Ik kom op voor the horde jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gewoon lekker zn eigen keuzes laten maken.. smoofie
Ik heb al een aantal jaar als horde gespeeld.quote:
Ik heb een trauma van allies toen ik begon met WoW 5 jaar geleden en werd geganked in the Barrensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal jaar als horde gespeeld.
Ben bang dat het anders weer allemaal hetzelfde gaat worden.
Wat is er zo erg aan ally trouwens ?
Helemaal niks. Maar dit zal altijd zo blijven gaan. Mensen die horde spelen kotsen op de alliance en vice versa.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan ally trouwens ?
Pssst: Horde gankt net zo hardquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een trauma van allies toen ik begon met WoW 5 jaar geleden en werd geganked in the Barrens
Holy cowsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso haten op een factie
De Alliance heeft Stormwind, de Horde heeft taurens. Gelijke stand dus.
Ik vind Orgrimmar zo kut sinds cataclysmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:06 schreef Metonae het volgende:
Ik speel gewoon beide kanten. Ik heb wel eens genoeg van Stormwind en dan log ik gewoon mn Shaman om het prachtige Orgrimmar eens weer te bekijken
Cowsualquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, 1 van de oudere guilds onder ons is Causal geworden. Memento Mori
Als ik ff een uurtje bezig ben verdien ik zo 20kquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef Skillstorm het volgende:
Elke keer als het mij lukt om veel geld te verdienen met een profession. BAM een aantal undercutters op de AH die mij het leven zuur maken.
Inkoop/verkoop in de AH zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:07 schreef Metonae het volgende:
JemigIk maak echt bakken met geld de laatste paar dagen! Heerlijk
Zo heb ik dus bijna mn Vial of the Sands!
Wtf doe je dan wel niet?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als ik ff een uurtje bezig ben verdien ik zo 20kHelaas hou ik het nooit langer vol dan 10 minuten per dag
20k in een uur met andere AH players is onmogelijk. Been there done that.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als ik ff een uurtje bezig ben verdien ik zo 20kHelaas hou ik het nooit langer vol dan 10 minuten per dag
Het is simpele, in het begin verdien je niet zoveel. Als je eenmaal veel geld hebt en monopolies kunt opbouwen in gems of enchants oid stroomt het geld binnen. Maar je verliest ook soms natuurlijk. En je moet eerst alle AH prijzen van je realm weten en de trends enzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Blistering het volgende:
Teach me, dan heb ik weer een reden om WoW te doen. AH playen heb ik altijd al willen leren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Inkoop/verkoop in de AH zeker?
quote:
Je hebt een BS, Enchanter en Smelter nodig. Je koopt Obsidium ore en Elementium ore van de AH, smelt dit om naar bars en maakt er met een BS Stormforged Legguards van. Vervolgens laat je dit disenchanten door iemand (of jezelf) die in een level 24 guild zit (kans op meer shards). Vervolgens verkoop je de Heavenly Shards voor ~80g per stuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
20k in een uur met andere AH players is onmogelijk. Been there done that.
Bij ons is de inkoop hoger en de verkoop lager..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt een BS, Enchanter en Smelter nodig. Je koopt Obsidium ore en Elementium ore van de AH, smelt dit om naar bars en maakt er met een BS Stormforged Legguards van. Vervolgens laat je dit disenchanten door iemand (of jezelf) die in een level 24 guild zit (kans op meer shards). Vervolgens verkoop je de Heavenly Shards voor ~80g per stuk.
Inkoop = 20-25g
Verkoop = 80g
Als je per dag ff 50 shards verkoopt (10 minuten werk om te maken) heb je al 2500-3000 gold winst
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is simpele, in het begin verdien je niet zoveel. Als je eenmaal veel geld hebt en monopolies kunt opbouwen in gems of enchants oid stroomt het geld binnen. Maar je verliest ook soms natuurlijk. En je moet eerst alle AH prijzen van je realm weten en de trends enz. Maarja, verder zeg ik niets tegen een Barca supporter
Ik vind heel de Horde kut sinds Cata.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik vind Orgrimmar zo kut sinds cataclysm
Ik maak iig op deze manier bakken met geld. Ben 10 minuten per dag bezig en heb deze week al ongeveer 30k gold gemaakt. Als ik dit een aantal uren per dag doe zit ik zo aan de goldcap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij ons is de inkoop hoger en de verkoop lager..
Dus hoeveel man heb je daar voor nodig? 2? Of kan je blacksmithing en enchanting naast elkaar leren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt een BS, Enchanter en Smelter nodig. Je koopt Obsidium ore en Elementium ore van de AH, smelt dit om naar bars en maakt er met een BS Stormforged Legguards van. Vervolgens laat je dit disenchanten door iemand (of jezelf) die in een level 24 guild zit (kans op meer shards). Vervolgens verkoop je de Heavenly Shards voor ~80g per stuk.
Inkoop = 20-25g
Verkoop = 80g
Als je per dag ff 50 shards verkoopt (10 minuten werk om te maken) heb je al 2500-3000 gold winst
Kun je naast elkaar leren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dus hoeveel man heb je daar voor nodig? 2? Of kan je blacksmithing en enchanting naast elkaar leren?
Nou ja. Ikzelf ben een Blacksmith en mn vriendin heeft een Miner en Enchanter. Ik dual box die 2 dus gewoon tegelijkertijd. Als je een alt hebt met die professions lukt het ook primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dus hoeveel man heb je daar voor nodig? 2? Of kan je blacksmithing en enchanting naast elkaar leren?
Ik wil mn vial of the sands en ik ga vriendinlief helpen met het rechttrekken van haar Steamwheedle rep die ze vorig jaar ergens gesloopt heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Smoofie het volgende:
Veel gold is overrated. Je doet er niets mee behalve als je wanhopig BoE wilt kopen of mounts
Herkenbaar! Sinds Garrosh de baas is vind ik de Horde maar oorlogszuchtige spierballenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:20 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind heel de Horde kut sinds Cata.
Oké, dat is een beetje overdreven.In principe zijn alle races tof, alleen de Orcs zijn erop achteruit gegaan met Garrosh. En laat nou net hem de Warchief van de hele Horde zijn. Noem me een lore-nerd, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om als Hordie te questen in Ashenvale en Stonetalon en zo. Echt, sinds ik dat voor het eerst zag ben ik geswitcht naar de Alliance (en dan vooral de Night Elves) en I am there to stay.
Vreemd genoeg heb ik dan weer totaal geen problemen met wat de Forsaken uitvreten in Lordaeron. Maar ja, Sylvanas hè?Ik heb zelfs zo'n statue van d'r naast mijn beeldscherm staan.
Ja ik zweef de laatste tijd rond de 80k.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef Blistering het volgende:
Mwah, veel gold is wel handig imo. Zou zelf graag 2 Obsidium Cleavers willen op m'n DK maar heb er geen geld voor, dan komt 50/100k wel van pas
Ik hoop dat ze Sylvanas lore-wise dood maken en the Apothecary Society kapot makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar! Sinds Garrosh de baas is vind ik de Horde maar oorlogszuchtige spierballen
Alleen vind ik juist Sylvanas ook niet goed snik atm
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik zweef de laatste tijd rond de 80k.
Ik wil een expansion die helemaal over Sylvanas gaat!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Sylvanas lore-wise dood maken en the Apothecary Society kapot makenAls het aan de Undead ligt eten ze Taurens op
We kunnen ook battlegrounds gaan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Blistering het volgende:
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.
Ik ga maar 'ns een guide proberen.
M'n pvp tijd heb ik wel gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen ook battlegrounds gaan doen
Oh wacht, ik zou me nog inschrijven voor een rated bg group. Nu ff doen
Ik geef ook toe dat het alleen door haar uiterlijk plus haar bitchy karakter komt hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar! Sinds Garrosh de baas is vind ik de Horde maar oorlogszuchtige spierballen
Alleen vind ik juist Sylvanas ook niet goed snik atm
Daar heb ik nog de meeste achievements openquote:
Achiev whores zijn het ergstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de meeste achievements open
Da's het enige doel wat ik heb in wow jaquote:
Resiliencequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:41 schreef Skillstorm het volgende:
Low level pvp![]()
Pvp op max level met resilienceAls disc priest pop je gewoon wat cooldowns als er 3 dpsers op je zitten en je overleeft makkelijk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's het enige doel wat ik heb in wow ja
Same, maar ik heb m'n gladiator doel behaald en sindsdien heb ik nooit meer zin in pvp gehad. Sowieso op m'n DK niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de meeste achievements open
Kan je nou eens ophouden overal op te zeuren?quote:
Niet haten, dat is het enige wat rogues ervan weerhoud iedereen te oneshotten met ambush.quote:
Totdat je inziet dat er altijd grotere achiev whores zijn en je dus eigenlijk zinloos bezig bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet haten, dat is het enige wat rogues ervan weerhoud iedereen te oneshotten met ambush.![]()
En ik ben zelf ook achie whore geweest.
Ik heb op mijn alt echt ontzettend veel pvp achievements, maar op mijn main (priest, disc) valt het vies tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
Kan je nou eens ophouden overal op te zeuren?Ik zal er niet om liegen. Er zijn een aantal pvp achievements die compleet kut zijn. Bijvoorbeeld die all-star achievements waarbij je bijvoorbeeld 2x een flag moet capturen en 2x moet defenden + ook nog een 5 kills moet hebben bij elke flag, maar achievements zoals 'Win under 6 minutes' zijn helemaal prima.
Ik ben geen fan van het Achiev systeem. En PVP sinds resilience...tja..in TBC was het nog wel oke, maar het is nu echt absurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kan je nou eens ophouden overal op te zeuren?Ik zal er niet om liegen. Er zijn een aantal pvp achievements die compleet kut zijn. Bijvoorbeeld die all-star achievements waarbij je bijvoorbeeld 2x een flag moet capturen en 2x moet defenden + ook nog een 5 kills moet hebben bij elke flag, maar achievements zoals 'Win under 6 minutes' zijn helemaal prima.
Ik ben bijna #25 in mijn guildquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef Blistering het volgende:
Totdat je inziet dat er altijd grotere achiev whores zijn en je dus eigenlijk zinloos bezig bent.
Ik heb gladiator gehaald in s2 met RMP, geloof me, dat was niet heel moeilijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het Achiev systeem. En PVP sinds resilience...tja..in TBC was het nog wel oke, maar het is nu echt absurd.
*PROEST!* Waaaaaat?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het Achiev systeem. En PVP sinds resilience...tja..in TBC was het nog wel oke, maar het is nu echt absurd.
Maar dit komt ook omdat ik de tijden heb meegemaakt dat warriors alles pwnde....en nu zuigen we PVP wise
Weet je zeker dat je niet een ander spel aan het spelen bent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dit komt ook omdat ik de tijden heb meegemaakt dat warriors alles pwnde....en nu zuigen we PVP wise
Een warrior krijgt nooi van zijn leven een Holy paladin down, zelfs druids zijn al lastig. Laten we maar niet beginnen over retri paladins en SP. Kijk, zo OP als in vanilla en TBC was best wel..imbalanced I guess, maar nu ze onze damage hebben generfed en onze burst en onze CD's....sucks. En onze survivability is niet echt hoog, en we hebben geen echte CC.quote:
......quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een warrior krijgt nooi van zijn leven een Holy paladin down, zelfs druids zijn al lastig. Laten we maar niet beginnen over retri paladins en SP. Kijk, zo OP als in vanilla en TBC was best wel..imbalanced I guess, maar nu ze onze damage hebben generfed en onze burst en onze CD's....sucks.
Warriors faceroll noemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
......Sorry hoor maar wat wil je dan? Warriors waren faceroll en ze werden generfd, nu zijn ze nog steeds faceroll, alleen iets minder. En Holy paladins kan niemand neer krijgen behalve misschien een DK.
Je moet toch niet alles kunnen killen of wel soms?
Of ben je aan het trollen, want het is eigenlijk belachelijk wat je hier zegt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een warrior spelen en dan nog falen.
Tja het zijn geen DK,s en ik wil niet zeggen dat ze belachelijk OP zijn maar ze zijn verre van zwak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Blistering het volgende:
Mwah, warriors hebben een redelijke hoge skillcap om te masteren. Maar als ik de verhalen moet geloven zijn ze momenteel verre van generfed en nog altijd aardig OP.
Met een Ilvl391 wapen zijn ze wel oke ja. Maar wil je ontkennen dat we niet met alles average zijn? Average damage(depending on weapon), average burst, average survivability en average CC.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja het zijn geen DK,s en ik wil niet zeggen dat ze belachelijk OP zijn maar ze zijn verre van zwak.
Je moet idd wel een beetje gegeared zijn. CC hmm... imo gewoon average, maar de constante charges, leaps en intercepts blijven irritant en zo kan je als priest dus nooit wegkomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een Ilvl391 wapen zijn ze wel oke ja. Maar wil je ontkennen dat we niet met alles average zijn? Average damage(depending on weapon), average burst, average survivability en average CC.
Ja, maar als de healers om een fing pillar blijven lopen heeft charge niet zoveel zinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je moet idd wel een beetje gegeared zijn. CC hmm... imo gewoon average, maar de constante charges, leaps en intercepts blijven irritant en zo kan je als priest dus nooit wegkomen.
Survivabiliy is hoger dan average, niet teveel maar wel iets hoger.
Burst is vaak hoog hoor, met Collosal Smash actief.
Nooit een gespeeld maar honderden keren tegen gevochten in pvp, maar dat pillar lopen helpt wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Smoofie het volgende:
@ Skill, hoe lang speel je al een warrior?
Hoe lang speel ja al WoW danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nooit een gespeeld maar honderden keren tegen gevochten in pvp, maar dat pillar lopen helpt wel ja.
In arena valt het wel mee, in bg,s zijn ze zwaar irritant bedoel ik.
Qua "catch rate" komen ze in elk geval aardig overeen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Metonae het volgende:
Steeds als ik [ afbeelding ]
zie. Dan moet ik denken aan
[ afbeelding ]
Oke. Tja, daarom denk ik ook anders over warriorsquote:
Oh zo, ja als je class eerst een oneshotting machine was dan is het wel begrijpelijk dat je zo denkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Tja, daarom denk ik ook anders over warriors. Ik heb de tijden a la 2005/2006 meegemaakt dat een warrior + 1 healer in BG's 5 man tegelijkertijd sloopte
. Mage 1-shot, Priest-1shot, warlock 1-shot. Sweeping strikes bij een groepje, rogue 3-shot met OP etc
.
Beetje imba, I know, maar je gaat nou eenmaal alles met dat vergelijken
Ah playen is niet moeilijk. Ik hou het de laatste tijd lekker simpel. Met mijn leatherworker undercut it 3 keer per dag alle leg armors (als ik opsta, ergens smiddags en voor ik ga pitten). Dan heb ik nog 3 tranmsute master waar ik elke dag wat truegold mee maak die lekker op ah pleuren en je verdient 5k per dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.
Ik ga maar 'ns een guide proberen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Peanutnootje het volgende:
=o
http://eu.battle.net/wow/en/blog/2852796#blog
Gaat over de Nieuwe Darkmoon Faire!
15 min geleden gepost!
HEIRLOOMS!!! <3quote:We have adorable companion pets includin’ a fez-wearing monkey, a plethora of profession recipes, toys, balloons, souvenirs, delectable carnival snacks and beverages, heirlooms for the little ones, and even replicas of long-lost suits of armor that we’re offering for your Transmogrification needs. You can also make your mark with new achievements and titles.
Darkmoon is dus het laatste grijze ding in Archeologyquote:It’s your passport to riches, my friend. Y’see, we need a few things — just some junk, nothing valuable to a big hero like you. We call ‘em Darkmoon Artifacts, and there’s all different kinds to be found all over Azeroth.
quote:and even replicas of long-lost suits of armor that we’re offering for your Transmogrification needs.
Speel je toevallig op Outland ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, 1 van de oudere guilds onder ons is casual geworden. Memento Mori
En in de tijd dat je die aan t grinden bent... kun je net zo goed je alt levellen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef TwyLight het volgende:
omfg als ik nu archeology moet gaan grinden voor de pants en ring heirloom krijg ik echt rage
Ik wilde net voor het klussen een character aanmaken, maar kreeg steeds "Error creating character"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:19 schreef Burnedgamer het volgende:
@SSB ik zag dat je nu dus ook op Auchindoun speelt? Ik heb daar gister avond een human paladin gemaakt, misschien kunnen we samen levelen?
Je bedoelt die lelijke klote draak?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Nog maar 75 Tol barad commendations voor een epische mount
Nether Rays, Nether drakesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je bedoelt die lelijke klote draak?Want daar hebben we er nog niet genoeg van! Ik wil de TBC tijden terug wat betreft mounts! Nether Rays! Phoenix! Zo'n Imperial Eagle als mount lijkt me wel wat
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Evertjan het volgende:
vanavond gaan we Ragnaros killen. Ik voel het gewoon. Vorige week onze 1e keer bij hem geweest en hem al gemakkelijk tot 30% gekregen. Ben er best wel trots op dat met onze kleine raidteam iedere keer zoveer komen met maar 1x keer in de week raiden
Last van de RNG?quote:
Iemand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Bootje84 het volgende:
Om zo een byzondere bag te krijgen bij de PuG's; moet je dan de complete instance doen in die samenstelling..? Ik zat in de queue en zag dat ik dat als beloning zou krijgen, maar met zo een beetje een nieuw team uiteindelijk de instance afgemaakt..?
Ik ben warlock. Ik tank over het algemeen niet super goed. Laat staan healenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Oorspronkelijke team hoeft niet, je moet wel je oorspronkelijke rol blijven houden.
Als DPS zal je die bag NOOIT krijgen :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben warlock. Ik tank over het algemeen niet super goed. Laat staan healen
Bag krijgen als healer is sinds 4.2 ook vrij zeldzaam. Dat zie ik misschien eens 1x per week voorbij komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ah, nee inderdaad.
Mjah alleen de role waar een bag-icoontje boven staat in de dungeon finder krijgt hem. Meestal tank, soms healer, nooit dps.
Ik zit op mijn werk, ben er vanavond weer en morgen de hele dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Spelen er op het moment mensen op Auchindoun?
Vanavond ga ik weer klussen en een biertje drinken met vrienden, en morgen Mysterylandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ben er vanavond weer en morgen de hele dag
hopelijk heb je een beetje mooi weer op Mysteryland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer klussen en een biertje drinken met vrienden, en morgen Mysteryland
Ik ben nu thuis aan het werk, maar het is rustig.
Ik had deze week nog een satchel in een erg relaxte groepquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb in totaal maar liefst één keer die satchel gekregen als healer, en ik heb echt over 9000 zandalari's gedaan
Hmm Outland Alliance. Ik zit al sinds het begin der tijden in Omnia (toen we ooit nog van Bladefist weggemerged zijn) maar het is de laatste tijd nogal dood. Raiden nagenoeg niet meer, simpelweg te weinig mensen online.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pfff heb extra warlocks , balance druids, ele shamans en een tank nodig bij m'n guild. We hebben al een paar keer raid moeten cancelen door slackers!
Iemand interesse? We zitten op outland alliance.
Volgens mij klopt dat niet, Ik doe in pug's alleen maar dps en toch iedere keer zo'n bag with helpfull goods gekregen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:37 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als DPS zal je die bag NOOIT krijgen :p
Lol bag of helpfull goods jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, Ik doe in pug's alleen maar dps en toch iedere keer zo'n bag with helpfull goods gekregen.
dat is tijdens het levelen. Wat hun bedoelen is die bag van cata hc's. Waar gold in zit en potion/flask en pets of mount.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, Ik doe in pug's alleen maar dps en toch iedere keer zo'n bag with helpfull goods gekregen.
Als je gaat questen is een dps spec wel fijn, als je veel dungeons wilt gaan doen met de random dungeon finder, zou ik persoonlijk als prot gaan, dat doe ik momenteel met mijn warrior namelijk ook. instant dungeon, geen wachttijden. (of gewoon gaan dualspeccen op lvl 40, kun je dps zijn voor questen en tank voor dungeons).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm zal ik fury speccen om te levelen ?
Nja ben pas level 12, maar toch
dual spec level 30 ! Ik zou arms gaan. Levelt net iets lekkerder en meer damage. Op low level trek je gewoon een shield en 1h wep aan en defense stance en je kan tanken. No Problemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je gaat questen is een dps spec wel fijn, als je veel dungeons wilt gaan doen met de random dungeon finder, zou ik persoonlijk als prot gaan, dat doe ik momenteel met mijn warrior namelijk ook. instant dungeon, geen wachttijden. (of gewoon gaan dualspeccen op lvl 40, kun je dps zijn voor questen en tank voor dungeons).
Of je moet tanken helemaal niks vinden natuurlijk
Is dat al lvl 30 tegenwoordig ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dual spec level 30 ! Ik zou arms gaan. Levelt net iets lekkerder en meer damage. Op low level trek je gewoon een shield en 1h wep aan en defense stance en je kan tanken. No Problem
Ik zou gewoon tank spec nemen en dan op 30 een eker een dps erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm zal ik fury speccen om te levelen ?
Nja ben pas level 12, maar toch
Ja helemaal als je je vandaag jarig bent en aan de vakantie begint. Maar wordt beter volgende week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:25 schreef Evertjan het volgende:
zit net op buienradar te kijken maar daar wordt je ook niet vrolijk vanDan maar lekker wow spelen
![]()
Mooi, want ik heb volgende week ook een week vakantie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja helemaal als je je vandaag jarig bent en aan de vakantie begint. Maar wordt beter volgende week.
Gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja helemaal als je je vandaag jarig bent en aan de vakantie begint. Maar wordt beter volgende week.
Daar heb je bots voor gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Vissen, vissen, vissen voor de guild.....Wat ben ik toch lief op deze regenachtige vrijdag!
Mag je nu eigenlijk al regelmatig mee met raids?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Vissen, vissen, vissen voor de guild.....Wat ben ik toch lief op deze regenachtige vrijdag!
Heirloom gear kan je alleen krijgen als je level 85 bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de snelste manier om aan heirloom gear te komen op level 15 ?
Ik heb 500g en 23 honour points...
De bedoeling van heirloom gear is dat als je al een lvl 85 hebt je dan met alts wat sneller kan levelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de snelste manier om aan heirloom gear te komen op level 15 ?
Ik heb 500g en 23 honour points...
Oja mijn character heet Breakloosequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De bedoeling van heirloom gear is dat als je al een lvl 85 hebt je dan met alts wat sneller kan levelen
Ach, het is nu je main, dus al je WoW tijd zul je daar aan spenderen. Met alts is het vaak zo dat mensen maar een (klein) gedeelte van hun tijd er aan spenderen, dan is 't wel fijn om zo'n 240% sneller te kunnen levellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dan moet ik het op de normale manier doen...
Euh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, het is nu je main, dus al je WoW tijd zul je daar aan spenderen. Met alts is het vaak zo dat mensen maar een (klein) gedeelte van hun tijd er aan spenderen, dan is 't wel fijn om zo'n 240% sneller te kunnen levellen
Ik heb 9 alts die ik regelmatig gebruikquote:
Ik bedoelde meer die 240% extra XP.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 9 alts die ik regelmatig gebruik
Omdatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef TwyLight het volgende:
Oh, trouwens, ik heb vanmiddag al mijn gold en items weggegeven aan vrienden, alle characters verwijderd en wow van de computer gesodemieterd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef TwyLight het volgende:
Oh, trouwens, ik heb vanmiddag al mijn gold en items weggegeven aan vrienden, alle characters verwijderd en wow van de computer gesodemieterd
Je weet dat je 200% xp krijgt van mobs killen als je rested bent he... en heirlooms kan je 40% krijgen. 10% van de helm, shoulders en chest, en dan 5% van de ring (fishing contest) en cloak.quote:
Yep seriousquote:
Was het zat, laatste tijd veel vrije tijd veel te veel vrije tijd gehad en speelde vaak gewoon de hele dag (zo'n 14 uur). Veel te verslaafdquote:
Leer even rekenen. 100% is je index, dus 100% xp is normaal. alles daarboven is extra. En de helm is 10% (http://eu.battle.net/wow/en/item/61958)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:42 schreef TwyLight het volgende:
Helm en cloak zijn 5%, en dan nog is die 200% maar 100% extra
100% normale xp + 35% heirlooms, 10% guild, 100% rested = 145% extramaar eigenlijk dus maar 45% want die 1.5 level met rested bonus stelt weinig voor en ben je zo doorheen.
[..]
Yep serious
[..]
Was het zat, laatste tijd veel vrije tijd veel te veel vrije tijd gehad en speelde vaak gewoon de hele dag (zo'n 14 uur). Veel te verslaafden ik ken mezelf, als ik geen rigoureuse maatregelen neem zoals deze ben ik volgende week weer terug
quote:Equip: Experience gained is increased by 10%.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:44 schreef lifeblind het volgende:
Leer even rekenen. 100% is je index, dus 100% xp is normaal. alles daarboven is extra. En de helm is 10% (http://eu.battle.net/wow/en/item/61958)
Hoe kom jij aan 240% sneller levellen? Je zegt zelf 100% is de index, dus vraag me af hoe jij in totaal aan 340% xp komtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, het is nu je main, dus al je WoW tijd zul je daar aan spenderen. Met alts is het vaak zo dat mensen maar een (klein) gedeelte van hun tijd er aan spenderen, dan is 't wel fijn om zo'n 240% sneller te kunnen levellen
100% XP is wat je normaal krijgt. Als je rested bent verdubbeld dit, dus krijg je 200% xp.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom jij aan 240% sneller levellen? Je zegt zelf 100% is de index, dus vraag me af hoe jij in totaal aan 340% xp komt
Ik dacht dat die helm 5% was, dat klopt dus niet maar dan hoef je alleen mijn 5% naar 10% te veranderen. Verder klopt mijn berekening en moet jij dus leren rekenen en niet ik
Verslaafd aan Cataclysmquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:42 schreef TwyLight het volgende:
Helm en cloak zijn 5%, en dan nog is die 200% maar 100% extra
100% normale xp + 35% heirlooms, 10% guild, 100% rested = 145% extramaar eigenlijk dus maar 45% want die 1.5 level met rested bonus stelt weinig voor en ben je zo doorheen.
[..]
Yep serious
[..]
Was het zat, laatste tijd veel vrije tijd veel te veel vrije tijd gehad en speelde vaak gewoon de hele dag (zo'n 14 uur). Veel te verslaafden ik ken mezelf, als ik geen rigoureuse maatregelen neem zoals deze ben ik volgende week weer terug
dus 100% extra, en niet 200%quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:48 schreef lifeblind het volgende:
[..]
100% XP is wat je normaal krijgt. Als je rested bent verdubbeld dit, dus krijg je 200% xp.
EDIT: en ik bedoelde eigenlijk dat je dus 240% XP binnenkrijgt, ipv maar 100%, had 't iets beter moeten verwoorden misschien maar ik ging er van uit dat t wel duidelijk was
dat zei je nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, je krijgt 100% extra, dus je krijgt in totaal 200% xp ipv de normale 100%.
Doe eens niet precies het zelfde posten als ik en doen alsof jij mij verbetert ipv andersomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef lifeblind het volgende:
Nee niet letterlijk nee, maar door te zeggen dat je 200% krijgt, betekend dat dat je dus 100% extra krijgt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Doe eens niet precies het zelfde posten als ik en doen alsof jij mij verbetert ipv andersomEh, ik had 't goed hoor, ik had 't namelijk niet over 250% extra krijgen, maar in totaal wat er binnenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
47% van MMO champion doet geen WoW meer dacht ik, volgens de poll daar dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef lifeblind het volgende:
Wat doe je eigenlijk hier nog als je geen WoW meer speelt?
Maar goed, komt er op neer dat je met heirlooms een stukje sneller je xp kan binnenharken
ik ben topicstarter, ik moet wel actief blijven in m'n eigen topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef lifeblind het volgende:
Wat doe je eigenlijk hier nog als je geen WoW meer speelt?
Maar goed, komt er op neer dat je met heirlooms een stukje sneller je xp kan binnenharken
Zullen wel dezelfde elitaire lui zijn die nu weer lopen te janken over de compleet vernieuwde DMF.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
47% van MMO champion doet geen WoW meer dacht ik, volgens de poll daar dan.
Wat valt daar over te janken dan? Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ben toch al exalted met DMF dus van mij mogen ze veranderen wat ze willenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zullen wel dezelfde elitaire lui zijn die nu weer lopen te janken over de compleet vernieuwde DMF.
+ RAFquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je weet dat je 200% xp krijgt van mobs killen als je rested bent he... en heirlooms kan je 40% krijgen. 10% van de helm, shoulders en chest, en dan 5% van de ring (fishing contest) en cloak.
EDIT: en ook nog die 10% van de guildperk ja, dus kom je uit op 250% op ideale omstandigheden.
Blijkbaar vertegenwoordigt de vernieuwde DMF alles wat tegenwoordig mis is met WoW - namelijk dat het geen vanilla of TBC meer is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat valt daar over te janken dan? Ik heb me er nog niet in verdiept, maar ben toch al exalted met DMF dus van mij mogen ze veranderen wat ze willen.
Ik zou juist doorgaan met die chest en de shoulders en head droppen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Andere set, maar ziet er goddomme niet uit. Ik kan maar geen goeie chest vinden bij die shoulders/headpiece! Was ik maar een warrior
Nee, want de basis is juist de shoulders + headpiecequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik zou juist doorgaan met die chest en de shoulders en head droppen.
DK starter set (L)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, want de basis is juist de shoulders + headpiece. Aangezien ik die de mooiste ingame vind zo'n beetje, alleen beetje jammer van deze kleur. Maar nogmaals, als DK heb je weinig opties met al die class restricties. Do want warrior tier
edit: Woottoot, hele set gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |