Inkoop/verkoop in de AH zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:07 schreef Metonae het volgende:
JemigIk maak echt bakken met geld de laatste paar dagen! Heerlijk
Zo heb ik dus bijna mn Vial of the Sands!
Wtf doe je dan wel niet?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als ik ff een uurtje bezig ben verdien ik zo 20kHelaas hou ik het nooit langer vol dan 10 minuten per dag
20k in een uur met andere AH players is onmogelijk. Been there done that.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als ik ff een uurtje bezig ben verdien ik zo 20kHelaas hou ik het nooit langer vol dan 10 minuten per dag
Het is simpele, in het begin verdien je niet zoveel. Als je eenmaal veel geld hebt en monopolies kunt opbouwen in gems of enchants oid stroomt het geld binnen. Maar je verliest ook soms natuurlijk. En je moet eerst alle AH prijzen van je realm weten en de trends enzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Blistering het volgende:
Teach me, dan heb ik weer een reden om WoW te doen. AH playen heb ik altijd al willen leren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Inkoop/verkoop in de AH zeker?
quote:
Je hebt een BS, Enchanter en Smelter nodig. Je koopt Obsidium ore en Elementium ore van de AH, smelt dit om naar bars en maakt er met een BS Stormforged Legguards van. Vervolgens laat je dit disenchanten door iemand (of jezelf) die in een level 24 guild zit (kans op meer shards). Vervolgens verkoop je de Heavenly Shards voor ~80g per stuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
20k in een uur met andere AH players is onmogelijk. Been there done that.
Bij ons is de inkoop hoger en de verkoop lager..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt een BS, Enchanter en Smelter nodig. Je koopt Obsidium ore en Elementium ore van de AH, smelt dit om naar bars en maakt er met een BS Stormforged Legguards van. Vervolgens laat je dit disenchanten door iemand (of jezelf) die in een level 24 guild zit (kans op meer shards). Vervolgens verkoop je de Heavenly Shards voor ~80g per stuk.
Inkoop = 20-25g
Verkoop = 80g
Als je per dag ff 50 shards verkoopt (10 minuten werk om te maken) heb je al 2500-3000 gold winst
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is simpele, in het begin verdien je niet zoveel. Als je eenmaal veel geld hebt en monopolies kunt opbouwen in gems of enchants oid stroomt het geld binnen. Maar je verliest ook soms natuurlijk. En je moet eerst alle AH prijzen van je realm weten en de trends enz. Maarja, verder zeg ik niets tegen een Barca supporter
Ik vind heel de Horde kut sinds Cata.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik vind Orgrimmar zo kut sinds cataclysm
Ik maak iig op deze manier bakken met geld. Ben 10 minuten per dag bezig en heb deze week al ongeveer 30k gold gemaakt. Als ik dit een aantal uren per dag doe zit ik zo aan de goldcap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij ons is de inkoop hoger en de verkoop lager..
Dus hoeveel man heb je daar voor nodig? 2? Of kan je blacksmithing en enchanting naast elkaar leren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt een BS, Enchanter en Smelter nodig. Je koopt Obsidium ore en Elementium ore van de AH, smelt dit om naar bars en maakt er met een BS Stormforged Legguards van. Vervolgens laat je dit disenchanten door iemand (of jezelf) die in een level 24 guild zit (kans op meer shards). Vervolgens verkoop je de Heavenly Shards voor ~80g per stuk.
Inkoop = 20-25g
Verkoop = 80g
Als je per dag ff 50 shards verkoopt (10 minuten werk om te maken) heb je al 2500-3000 gold winst
Kun je naast elkaar leren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dus hoeveel man heb je daar voor nodig? 2? Of kan je blacksmithing en enchanting naast elkaar leren?
Nou ja. Ikzelf ben een Blacksmith en mn vriendin heeft een Miner en Enchanter. Ik dual box die 2 dus gewoon tegelijkertijd. Als je een alt hebt met die professions lukt het ook primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dus hoeveel man heb je daar voor nodig? 2? Of kan je blacksmithing en enchanting naast elkaar leren?
Ik wil mn vial of the sands en ik ga vriendinlief helpen met het rechttrekken van haar Steamwheedle rep die ze vorig jaar ergens gesloopt heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:25 schreef Smoofie het volgende:
Veel gold is overrated. Je doet er niets mee behalve als je wanhopig BoE wilt kopen of mounts
Herkenbaar! Sinds Garrosh de baas is vind ik de Horde maar oorlogszuchtige spierballenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:20 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind heel de Horde kut sinds Cata.
Oké, dat is een beetje overdreven.In principe zijn alle races tof, alleen de Orcs zijn erop achteruit gegaan met Garrosh. En laat nou net hem de Warchief van de hele Horde zijn. Noem me een lore-nerd, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om als Hordie te questen in Ashenvale en Stonetalon en zo. Echt, sinds ik dat voor het eerst zag ben ik geswitcht naar de Alliance (en dan vooral de Night Elves) en I am there to stay.
Vreemd genoeg heb ik dan weer totaal geen problemen met wat de Forsaken uitvreten in Lordaeron. Maar ja, Sylvanas hè?Ik heb zelfs zo'n statue van d'r naast mijn beeldscherm staan.
Ja ik zweef de laatste tijd rond de 80k.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef Blistering het volgende:
Mwah, veel gold is wel handig imo. Zou zelf graag 2 Obsidium Cleavers willen op m'n DK maar heb er geen geld voor, dan komt 50/100k wel van pas
Ik hoop dat ze Sylvanas lore-wise dood maken en the Apothecary Society kapot makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar! Sinds Garrosh de baas is vind ik de Horde maar oorlogszuchtige spierballen
Alleen vind ik juist Sylvanas ook niet goed snik atm
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik zweef de laatste tijd rond de 80k.
Ik wil een expansion die helemaal over Sylvanas gaat!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Sylvanas lore-wise dood maken en the Apothecary Society kapot makenAls het aan de Undead ligt eten ze Taurens op
We kunnen ook battlegrounds gaan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Blistering het volgende:
Dat is wel tof ja. Sowieso is het leuk als je goed bent in AH playen, slapend rijk worden heeft ook z'n voordelen. Als ik nu WoW doe doe ik eigenlijk amper iets, dan kan ik beter nuttig bezig zijn en proberen geld te maken.
Ik ga maar 'ns een guide proberen.
M'n pvp tijd heb ik wel gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen ook battlegrounds gaan doen
Oh wacht, ik zou me nog inschrijven voor een rated bg group. Nu ff doen
Ik geef ook toe dat het alleen door haar uiterlijk plus haar bitchy karakter komt hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar! Sinds Garrosh de baas is vind ik de Horde maar oorlogszuchtige spierballen
Alleen vind ik juist Sylvanas ook niet goed snik atm
Daar heb ik nog de meeste achievements openquote:
Achiev whores zijn het ergstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de meeste achievements open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |