jij woont in engeland? Trouwens ik heb me beste vriend leren kennen via cs:s. Waren al met de clan veel op ts enzo, daarna elkaar ontmoet en nu sinds een jaar of 6 zijn we vrienden voor het levenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh!
![]()
Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het momentIk werk, hij doet het huishouden en speelt wow
Nou, dát dacht ik dus ook altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk het nietAnyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
het gaat over wow ontmoetingen en relaties dus het is gewoon otquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Deze SC is nog erger dan die van het BF topic.
Maar het ligt ook aan de leeftijd, ~19 jarige vrouwen, en het type waar ik op val zul je niet in WoW tegen komen. En sowieso, cba om gebonden te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dacht ik dus ook altijd
Ja ik ben er echt blij meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef Verbodsbord het volgende:
SSB, begint er goed uit te zien, mooi behang in die slaapkamer, dat zwarte
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn tauren paladin heet zo.
Nou, hij is al level 55 hoor!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenJe krijgt 15 rep per kill dan
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mountquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?
En toch kunnen ze ook op een mount zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mount?
Ze hebben toch dat running wild, waardoor ze op 4 poten rennen ?
Worgen kunnen wel op een mount hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel joh, ze hebben alleen geen specifieke race mount. Je kan wel gewoon mounts hebben hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ok tof
Kan je ook in een human form op je mount zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |