Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenJe krijgt 15 rep per kill dan
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mountquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?
En toch kunnen ze ook op een mount zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mount?
Ze hebben toch dat running wild, waardoor ze op 4 poten rennen ?
Worgen kunnen wel op een mount hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel joh, ze hebben alleen geen specifieke race mount. Je kan wel gewoon mounts hebben hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ok tof
Kan je ook in een human form op je mount zitten?
Gewoon lekker zn eigen keuzes laten maken.. smoofiequote:
Ik kom op voor the horde jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gewoon lekker zn eigen keuzes laten maken.. smoofie
Ik heb al een aantal jaar als horde gespeeld.quote:
Ik heb een trauma van allies toen ik begon met WoW 5 jaar geleden en werd geganked in the Barrensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal jaar als horde gespeeld.
Ben bang dat het anders weer allemaal hetzelfde gaat worden.
Wat is er zo erg aan ally trouwens ?
Helemaal niks. Maar dit zal altijd zo blijven gaan. Mensen die horde spelen kotsen op de alliance en vice versa.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan ally trouwens ?
Pssst: Horde gankt net zo hardquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een trauma van allies toen ik begon met WoW 5 jaar geleden en werd geganked in the Barrens
Holy cowsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso haten op een factie
De Alliance heeft Stormwind, de Horde heeft taurens. Gelijke stand dus.
Ik vind Orgrimmar zo kut sinds cataclysmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:06 schreef Metonae het volgende:
Ik speel gewoon beide kanten. Ik heb wel eens genoeg van Stormwind en dan log ik gewoon mn Shaman om het prachtige Orgrimmar eens weer te bekijken
Cowsualquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, 1 van de oudere guilds onder ons is Causal geworden. Memento Mori
Als ik ff een uurtje bezig ben verdien ik zo 20kquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef Skillstorm het volgende:
Elke keer als het mij lukt om veel geld te verdienen met een profession. BAM een aantal undercutters op de AH die mij het leven zuur maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |