Haha lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook.
Hebben jullie na 4 jaar pas afgesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik![]()
Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Ik was 18 toen we elkaar tegenkwamen. Ik had geen inkomen en een stel ouders die me wel konden vastbinden als ik ook maar het woord reizen in de mond nam...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken?!
Ik zou dat echt niet kunnen hoor
We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik![]()
Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha lol
Nja onze relatie is wel serieusze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken
Maar dat is nog 1 jaartje
Ik had daarvoor een relatie van 4 jaar, van mijn 16e tot 20equote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette.
Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest.Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk.
Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben.![]()
Kusjes (k)
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
Awesome. Ikzelf had er ook uuuuuuuren Skype en Ventrilo opzitten (Dat mag ook wel na 4 jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooitZonder overdrijven! Warm en mannelijk en sexy
![]()
Dus toen ook maar via msn en uiteindelijk met wat lef ook een webcam. Dat was al een heel eng moment, want ik was ondertussen al best verliefd (en god wat vond ik dat stom van mezelf, verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien). Bleek hij ook nog aantrekkelijk te zijn!
Maar goed, dat ging dus zo een paar maanden en ik vond het wel leuk, zo'n privétank waar iedereen jaloers op was dat hij altijd bij mij was. En de urenlange kletspartijen via vent waren ook geweldig, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Ik moest het weten. Ik moest weten of ik irl ook tot hem aangetrokken was! Dus met verstand op 0 gewoon een vliegtuig geboekt (voor de volgende dag) en naar Engeland gegaan.
Hij had zelfs de logeerkamer voor me in orde gemaakt voor als het geen liefde zou blijken te zijn en hij had zelfs bij een hotel in de buurt geinformeerd naar lege kamers en prijzen
Allemaal niet nodigIk denk dat we 5, misschien 10 minuten in zijn huis waren en al stonden te zoenen
heb het 2x gehad. Via msn leren kennen maar ben daar zo van terug komen dat ik dat allemaal liever vermijdtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...
Maar op zich wel grappig dat je 'online' verliefd kan worden op elkaar
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef Metonae het volgende:
Awesome. Ikzelf had er ook uuuuuuuren Skype en Ventrilo opzitten (Dat mag ook wel na 4 jaar). Toen ik eenmaal wat geld had en niet meer naar mn ouders hoefde te luisteren heb ik ook als een malle een vliegticket geboekt naar Oslo. Ik kwam de arrival hall nog niet uit of ik hoorde "DANNY!!!". Ik draai me om en moest haar gewoon opvangen
Ik wil terug naar Noorwegen
*Moet eerst baan vinden daar*
We have a winnerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Leuk om te lezen dat er hier toch best veel mensen hun relatie via WoW begonnen zijn. Zoals sommige hier wel weten denk ik, ken ik mijn vriendin via de fok!guild die we vorige zomer begonnen waren op chromaggus (dus combinatie fok!+wow, beat that!). Uiteindelijk meer op skype/msn gezeten dan daadwerkelijk WoW gespeeld toen, maar wel de liefde van mn leven ontmoet. Nu aan 't wachten op een huisje en dan samenwonen
Ik doe mn best om wat te vinden, maar ik kan niet echt bepaald bedrijven vinden waar ze buitenlanders aannemen die (nog) geen Noors sprekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh!
![]()
Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het momentIk werk, hij doet het huishouden en speelt wow
Er is niet een bedrijf daar wat nog medewerkers zoeks voor hun nederlandstalige telefonische helpdesk ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik doe mn best om wat te vinden, maar ik kan niet echt bepaald bedrijven vinden waar ze buitenlanders aannemen die (nog) geen Noors spreken
Bedrijven met een nederlandstalige helpdesk? Die zijn zelfs in Nederland al moeilijk te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er is niet een bedrijf daar wat nog medewerkers zoeks voor hun nederlandstalige telefonische helpdesk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Wat is BF?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Deze SC is nog erger dan die van het BF topic.
Zijn er meisjes die dat spelen?quote:
Ik denk het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn er meisjes die dat spelen?
Totdat je iemand ingame tegenkomtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk het nietAnyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
jij woont in engeland? Trouwens ik heb me beste vriend leren kennen via cs:s. Waren al met de clan veel op ts enzo, daarna elkaar ontmoet en nu sinds een jaar of 6 zijn we vrienden voor het levenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh!
![]()
Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het momentIk werk, hij doet het huishouden en speelt wow
Nou, dát dacht ik dus ook altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk het nietAnyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
het gaat over wow ontmoetingen en relaties dus het is gewoon otquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Deze SC is nog erger dan die van het BF topic.
Maar het ligt ook aan de leeftijd, ~19 jarige vrouwen, en het type waar ik op val zul je niet in WoW tegen komen. En sowieso, cba om gebonden te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dacht ik dus ook altijd
Ja ik ben er echt blij meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef Verbodsbord het volgende:
SSB, begint er goed uit te zien, mooi behang in die slaapkamer, dat zwarte
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn tauren paladin heet zo.
Nou, hij is al level 55 hoor!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger
Ditquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doenJe krijgt 15 rep per kill dan
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mountquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch?
En toch kunnen ze ook op een mount zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mount?
Ze hebben toch dat running wild, waardoor ze op 4 poten rennen ?
Worgen kunnen wel op een mount hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel joh, ze hebben alleen geen specifieke race mount. Je kan wel gewoon mounts hebben hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ok tof
Kan je ook in een human form op je mount zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |