abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101171136
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook. ;(
Haha lol :D

Nja onze relatie is wel serieus :) ze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken :P
Maar dat is nog 1 jaartje :)
pi_101171219
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik O+

Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_101171301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik O+

Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken :o ?!

Ik zou dat echt niet kunnen hoor :P
pi_101171339
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken :o ?!

Ik zou dat echt niet kunnen hoor :P
Ik was 18 toen we elkaar tegenkwamen. Ik had geen inkomen en een stel ouders die me wel konden vastbinden als ik ook maar het woord reizen in de mond nam...

...daarbij kwam natuurlijk ook bij dat mijn ouders haar niet kenden en het dus standaard een 40 jaar oude gozer genaamd Bob voor hun was :) Nee. Die lieten me echt niet gaan.
pi_101171418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:

We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooit :@ Zonder overdrijven! Warm en mannelijk en sexy :9

Dus toen ook maar via msn en uiteindelijk met wat lef ook een webcam. Dat was al een heel eng moment, want ik was ondertussen al best verliefd (en god wat vond ik dat stom van mezelf, verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien _O- ). Bleek hij ook nog aantrekkelijk te zijn! O+

Maar goed, dat ging dus zo een paar maanden en ik vond het wel leuk, zo'n privétank waar iedereen jaloers op was dat hij altijd bij mij was. En de urenlange kletspartijen via vent waren ook geweldig, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Ik moest het weten. Ik moest weten of ik irl ook tot hem aangetrokken was! Dus met verstand op 0 gewoon een vliegtuig geboekt (voor de volgende dag :o ) en naar Engeland gegaan.

Hij had zelfs de logeerkamer voor me in orde gemaakt voor als het geen liefde zou blijken te zijn en hij had zelfs bij een hotel in de buurt geinformeerd naar lege kamers en prijzen :D

Allemaal niet nodig O-) Ik denk dat we 5, misschien 10 minuten in zijn huis waren en al stonden te zoenen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:58:59 #56
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_101171564
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Haha lol :D

Nja onze relatie is wel serieus :) ze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken :P
Maar dat is nog 1 jaartje :)
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette. :')

Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest. :D Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk. :+

Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben. :@

Kusjes (k)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_101171566
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101171594
Nieuwe foto update geplaatst :D

[Project klustopic] SSB's eerste huisje !
pi_101171616
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette. :')

Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest. :D Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk. :+

Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben. :@

Kusjes (k)
Ik had daarvoor een relatie van 4 jaar, van mijn 16e tot 20e :P
Daarna een jaar een slag in de rondte geneukt :')
pi_101171648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...
Maar op zich wel grappig dat je 'online' verliefd kan worden op elkaar :P
pi_101171653
Sowieso ga ik niet hosselen op WoW :') ik denk nog steeds dat iedereen 140 kilo zware mannen met veel borsthaar zijn :')
pi_101171674
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooit :@ Zonder overdrijven! Warm en mannelijk en sexy :9

Dus toen ook maar via msn en uiteindelijk met wat lef ook een webcam. Dat was al een heel eng moment, want ik was ondertussen al best verliefd (en god wat vond ik dat stom van mezelf, verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien _O- ). Bleek hij ook nog aantrekkelijk te zijn! O+

Maar goed, dat ging dus zo een paar maanden en ik vond het wel leuk, zo'n privétank waar iedereen jaloers op was dat hij altijd bij mij was. En de urenlange kletspartijen via vent waren ook geweldig, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Ik moest het weten. Ik moest weten of ik irl ook tot hem aangetrokken was! Dus met verstand op 0 gewoon een vliegtuig geboekt (voor de volgende dag :o ) en naar Engeland gegaan.

Hij had zelfs de logeerkamer voor me in orde gemaakt voor als het geen liefde zou blijken te zijn en hij had zelfs bij een hotel in de buurt geinformeerd naar lege kamers en prijzen :D

Allemaal niet nodig O-) Ik denk dat we 5, misschien 10 minuten in zijn huis waren en al stonden te zoenen :@
Awesome. Ikzelf had er ook uuuuuuuren Skype en Ventrilo opzitten (Dat mag ook wel na 4 jaar :P ). Toen ik eenmaal wat geld had en niet meer naar mn ouders hoefde te luisteren heb ik ook als een malle een vliegticket geboekt naar Oslo. Ik kwam de arrival hall nog niet uit of ik hoorde "DANNY!!!". Ik draai me om en moest haar gewoon opvangen O+ Ik wil terug naar Noorwegen :( *Moet eerst baan vinden daar*
pi_101171758
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...
Maar op zich wel grappig dat je 'online' verliefd kan worden op elkaar :P
heb het 2x gehad. Via msn leren kennen maar ben daar zo van terug komen dat ik dat allemaal liever vermijdt :P. Maar ben wel een klein beetje jaloers op de mensen waarvan het wel gewoon lukt en lang blijft :@
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2011 @ 15:04:16 #64
159966 lifeblind
pi_101171760
Leuk om te lezen dat er hier toch best veel mensen hun relatie via WoW begonnen zijn. Zoals sommige hier wel weten denk ik, ken ik mijn vriendin via de fok!guild die we vorige zomer begonnen waren op chromaggus (dus combinatie fok!+wow, beat that!). Uiteindelijk meer op skype/msn gezeten dan daadwerkelijk WoW gespeeld toen, maar wel de liefde van mn leven ontmoet. Nu aan 't wachten op een huisje en dan samenwonen *;
pi_101171791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef Metonae het volgende:

Awesome. Ikzelf had er ook uuuuuuuren Skype en Ventrilo opzitten (Dat mag ook wel na 4 jaar :P ). Toen ik eenmaal wat geld had en niet meer naar mn ouders hoefde te luisteren heb ik ook als een malle een vliegticket geboekt naar Oslo. Ik kwam de arrival hall nog niet uit of ik hoorde "DANNY!!!". Ik draai me om en moest haar gewoon opvangen O+ Ik wil terug naar Noorwegen :( *Moet eerst baan vinden daar*
:o zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh! *O* *O*

Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het moment :') Ik werk, hij doet het huishouden en speelt wow :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101171813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Leuk om te lezen dat er hier toch best veel mensen hun relatie via WoW begonnen zijn. Zoals sommige hier wel weten denk ik, ken ik mijn vriendin via de fok!guild die we vorige zomer begonnen waren op chromaggus (dus combinatie fok!+wow, beat that!). Uiteindelijk meer op skype/msn gezeten dan daadwerkelijk WoW gespeeld toen, maar wel de liefde van mn leven ontmoet. Nu aan 't wachten op een huisje en dan samenwonen *;
We have a winner _O_

Zo leuk om te lezen *;
pi_101171847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o zij woont daar nog! Maar er is toch best werk voor buitenlanders in Noorwegen? Doen joh! *O* *O*

Ross (mijn vriend dus) heeft geloof ik wel de ideale vriendin op het moment :') Ik werk, hij doet het huishouden en speelt wow :')
Ik doe mn best om wat te vinden, maar ik kan niet echt bepaald bedrijven vinden waar ze buitenlanders aannemen die (nog) geen Noors spreken :P
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2011 @ 15:07:42 #68
159966 lifeblind
pi_101171892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik doe mn best om wat te vinden, maar ik kan niet echt bepaald bedrijven vinden waar ze buitenlanders aannemen die (nog) geen Noors spreken :P
Er is niet een bedrijf daar wat nog medewerkers zoeks voor hun nederlandstalige telefonische helpdesk ofzo? :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:07:49 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101171896
Deze SC is nog erger dan die van het BF topic :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101171925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Er is niet een bedrijf daar wat nog medewerkers zoeks voor hun nederlandstalige telefonische helpdesk ofzo? :P
Bedrijven met een nederlandstalige helpdesk? Die zijn zelfs in Nederland al moeilijk te vinden :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101171949
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Wat is BF? :o
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:09:46 #72
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101171966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is BF? :o
Battlefield 3 topic.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101171980
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:09 schreef Smoofie het volgende:

Battlefield 3 topic.
Zijn er meisjes die dat spelen?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:10:21 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101171986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn er meisjes die dat spelen?
Ik denk het niet :') Anyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101172133
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik denk het niet :') Anyway, dat mensen een relatie beginnen via WoW. Zou ik nooit doen tbh.
Totdat je iemand ingame tegenkomt ;)
pi_101172157
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

jij woont in engeland? Trouwens ik heb me beste vriend leren kennen via cs:s. Waren al met de clan veel op ts enzo, daarna elkaar ontmoet en nu sinds een jaar of 6 zijn we vrienden voor het leven :@
pi_101172194
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef Smoofie het volgende:

Nou, dát dacht ik dus ook altijd _O-
pi_101172200
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
het gaat over wow ontmoetingen en relaties dus het is gewoon ot :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:17:23 #79
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101172247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dát dacht ik dus ook altijd _O-
Maar het ligt ook aan de leeftijd, ~19 jarige vrouwen, en het type waar ik op val zul je niet in WoW tegen komen. En sowieso, cba om gebonden te zijn :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:18:32 #80
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101172278
SSB, begint er goed uit te zien, mooi behang in die slaapkamer, dat zwarte ^O^
pi_101172333
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:18 schreef Verbodsbord het volgende:
SSB, begint er goed uit te zien, mooi behang in die slaapkamer, dat zwarte ^O^
Ja ik ben er echt blij mee :D
Ik kan niet wachten om mijn ambilight op te hangen :D
Oja en mijn Harman Kardon en iMac en draaitafels etc haha :D
pi_101172522
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:14 schreef Metonae het volgende:

[..]

Retbull :')
Mijn tauren paladin heet zo.
pi_101172543
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:25 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Mijn tauren paladin heet zo.
:') <- You deserved it :P
pi_101172611
Mijn rogue heette eerst Cooldowns, en daarna Notarget na een migration :P
pi_101172705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:25 schreef Metonae het volgende:

[..]

:') <- You deserved it :P
Nou, hij is al level 55 hoor!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101172835
Mijn broertje heeft ook zon WoW-relatie met een Hongaarse. Ze ontmoeten elkaar dan altijd in de zomervakantie en met kerst/oud&nieuw. Zou ik zelf niet kunnen, zo'n lange afstand met elkaar weinig zien.

Mijn vriendin is meer een console gamer. Wel eens samen WoW gespeeld en tot level 30 gekomen, toen vond ze het saai. Maarja, nu is de shattering geweest en dergelijke, dus binnenkort gaan we het weer eens spelen. Ze zei zelf al: "Hey, ik wil weer eens samen met jou WoW spelen".

Wel allebei een female belf trouwens :P . En dan bij het uitloggen lepeltje-lepeltje gaan liggen en dan loggen, want dat vind m'n vriendin cute _O- .
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2011 @ 15:35:06 #87
159966 lifeblind
pi_101172876
Zoeken op retbull in de armory

quote:
Summary of results for retbull
Characters (164)
:')
pi_101172969
Mijn main heet Kiire, dat komt van mijn naam omgedraait en dan een extra i :)
Blijkt het nog iets te betekenen in het est en/of fins. Iets van snel (swift).
Dus krijg af en toe een whisper of ik est ben, want die zijn er niet zo veel :) Ik speel op Nagrand.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_101172985
En om het SC maar even door te zetten. Ik ben al 8 jaar getrouwd met een buitenlandse vrouw die ik online heb ontmoet. Inmiddels ook al een dochter van 6 :) en nog steeds gelukkig samen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_101173405
Ik vind het echt jammer dat Worgen geen mounts hebben ;(
Ik wil zo graag zo'n nelf tijger :N
pi_101173418
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Darnassus Tabard dragen en instances gaan doen :D Je krijgt 15 rep per kill dan :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:49:07 #92
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101173432
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch? :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:50:04 #93
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101173467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef Metonae het volgende:

[..]

Darnassus Tabard dragen en instances gaan doen :D Je krijgt 15 rep per kill dan :)
Dit :P

Zo heb ik als tauren een Orc wolf bemachtigd.
pi_101173485
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ff wat quests doen voor die tiger dan, geen probleem toch? :P
Maar worgen kunnen sowieso toch niet op een mount :o ?
Ze hebben toch dat running wild, waardoor ze op 4 poten rennen ?
pi_101173521
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

En toch kunnen ze ook op een mount zitten :D
pi_101173524
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Worgen kunnen wel op een mount hoor :Y Ze hebben alleen geen race mount van zichzelf.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:52:09 #97
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101173538
quote:

[..]

Jawel joh, ze hebben alleen geen specifieke race mount. Je kan wel gewoon mounts hebben hoor :D
pi_101173602
Ooh ok tof :D
Kan je ook in een human form op je mount zitten :) ?
pi_101173660

donderdag 25 augustus 2011 @ 15:56:56 #100
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101173696
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh ok tof :D
Kan je ook in een human form op je mount zitten :) ?
Jep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')