abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101170767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Metonae het volgende:

[..]

Binnekort bieren bij SSB dus! House warming partey O+
Waar zullen we afspreken? Goldshire?
pi_101170776
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Waar zullen we afspreken? Goldshire?
Ga jij even heel gauw weg :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:33:14 #33
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_101170781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Haha, dat van die worgen is irritant man. Isa zei het laatst al maar nu is het mij ook opgevallen, dat gesnuif de hele tijd :')
Mjah, kun je gelukkig wel een "addon" voor downloaden die dat gesnuif mute.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_101170827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Metonae het volgende:

[..]

Binnekort bieren bij SSB dus! House warming partey O+
Aan de hand van dat topic komt half FOK! al hahaha :D
pi_101170849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- joh!

En ik ben oud -O- met een vriend van jouw leeftijd :7
Ooh dan heb je het wel goed voor elkaar.
Als ik 'oud' ben later zou ik ook wel een meisje van 23 willen :')
Ik heb er nu een van 20 :D haha
pi_101170884
Eigenlijk allemaal leugens he. Fok!kers hebben geen vriend(in).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101170902
Ik heb nog eens wat gehad met iemand via fok :') FML
pi_101170912
Mijn vriendin whatsappt me net dat ze een hoesje voor haar iPhone heeft laten bestellen met een foto van ons er op :') _O-
pi_101170917
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik ken die van mij via wow, is dat niet een stapje erger? :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101170923
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef TwyLight het volgende:
Hmm ik ben best wel tegen het e-hosselen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:39:53 #41
171357 Rikketik
pi_101170953
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin whatsappt me net dat ze een hoesje voor haar iPhone heeft laten bestellen met een foto van ons er op :') _O-
Hoe lang hebben jullie al?
pi_101170955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, als je gelukkig bent samen :) ?
Boeiend waar je diegene van kent :P

Ik ken de mijne via een vrijdag avond in de stad, in de kroeg...
Ik had die dag een dodelijk ongeluk zien gebeuren op de snelweg...
Toen naar de kroeg gegaan met een vriend om even ergens anders aan te denken, toen ontmoete ik haar O+
Ze scharrelde toen nog wel met iemand anders, dus ik moest wel mijn best doen ;(
pi_101170959
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:39 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hoe lang hebben jullie al?
Iets langer dan 2 jaar inmiddels...
pi_101170960
quote:

[..]

Ik ken mijn vriendin ook van WoW. 4 jaar geleden ontmoet toen ze het voor me opnam in Steam Vaults omdat een tank als een malle ging pullen en ik het niet aankon en me vervolgens de botten vol moest schelden :P Ze heeft die tank aan het janken gemaakt joh :D Schitterend.
pi_101170988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef Metonae het volgende:

Ik ken mijn vriendin ook van WoW. 4 jaar geleden ontmoet toen ze het voor me opnam in Steam Vaults omdat een tank als een malle ging pullen en ik het niet aankon en me vervolgens de botten vol moest schelden :P Ze heeft die tank aan het janken gemaakt joh :D Schitterend.
_O- wat een meid!! _O_

SSB, je werd die avond dus wel heel erg afgeleid van wat je op de snelweg had gezien :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:41:54 #47
171357 Rikketik
pi_101171005
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Iets langer dan 2 jaar inmiddels...
Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook. ;(
pi_101171008
quote:

[..]

Eigenlijk wel ja :D Maar als je het leuk hebt samen, dan maakt het op zich niks uit. Het is alleen zo lastig uit leggen altijd. Ik verzon iig altijd smoesjes :')
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hmm ik ben best wel tegen het e-hosselen :P

SPOILER
Ik ook, zij was ook de gene die mij gehosseld had eigenlijk :')
pi_101171064
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef TwyLight het volgende:
Eigenlijk wel ja :D Maar als je het leuk hebt samen, dan maakt het op zich niks uit. Het is alleen zo lastig uit leggen altijd. Ik verzon iig altijd smoesjes :')

Tegen mensen waarvan ik vermoed dat ze wow niet kennen zeg ik altijd dat we elkaar via een wederzijdse vriend kennen O-) En dat is geen woord gelogen want Seborik (van fok, ooit) zat bij mijn vriend in het guild en ik kende Sebbo dus van fok en onze dnd weekenden *O*
pi_101171098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- wat een meid!! _O_

SSB, je werd die avond dus wel heel erg afgeleid van wat je op de snelweg had gezien :D
Haha zo kan je het ook zien :D
pi_101171136
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook. ;(
Haha lol :D

Nja onze relatie is wel serieus :) ze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken :P
Maar dat is nog 1 jaartje :)
pi_101171219
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik O+

Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
pi_101171301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik O+

Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken :o ?!

Ik zou dat echt niet kunnen hoor :P
pi_101171339
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken :o ?!

Ik zou dat echt niet kunnen hoor :P
Ik was 18 toen we elkaar tegenkwamen. Ik had geen inkomen en een stel ouders die me wel konden vastbinden als ik ook maar het woord reizen in de mond nam...

...daarbij kwam natuurlijk ook bij dat mijn ouders haar niet kenden en het dus standaard een 40 jaar oude gozer genaamd Bob voor hun was :) Nee. Die lieten me echt niet gaan.
pi_101171418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:

We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooit :@ Zonder overdrijven! Warm en mannelijk en sexy :9

Dus toen ook maar via msn en uiteindelijk met wat lef ook een webcam. Dat was al een heel eng moment, want ik was ondertussen al best verliefd (en god wat vond ik dat stom van mezelf, verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien _O- ). Bleek hij ook nog aantrekkelijk te zijn! O+

Maar goed, dat ging dus zo een paar maanden en ik vond het wel leuk, zo'n privétank waar iedereen jaloers op was dat hij altijd bij mij was. En de urenlange kletspartijen via vent waren ook geweldig, maar op een gegeven moment was ik het gewoon zat. Ik moest het weten. Ik moest weten of ik irl ook tot hem aangetrokken was! Dus met verstand op 0 gewoon een vliegtuig geboekt (voor de volgende dag :o ) en naar Engeland gegaan.

Hij had zelfs de logeerkamer voor me in orde gemaakt voor als het geen liefde zou blijken te zijn en hij had zelfs bij een hotel in de buurt geinformeerd naar lege kamers en prijzen :D

Allemaal niet nodig O-) Ik denk dat we 5, misschien 10 minuten in zijn huis waren en al stonden te zoenen :@
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:58:59 #56
171357 Rikketik
pi_101171564
quote:
19s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Haha lol :D

Nja onze relatie is wel serieus :) ze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken :P
Maar dat is nog 1 jaartje :)
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette. :')

Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest. :D Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk. :+

Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben. :@

Kusjes (k)
pi_101171566
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101171594
Nieuwe foto update geplaatst :D

[Project klustopic] SSB's eerste huisje !
pi_101171616
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette. :')

Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest. :D Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk. :+

Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben. :@

Kusjes (k)
Ik had daarvoor een relatie van 4 jaar, van mijn 16e tot 20e :P
Daarna een jaar een slag in de rondte geneukt :')
pi_101171648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...
Maar op zich wel grappig dat je 'online' verliefd kan worden op elkaar :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')