Waar zullen we afspreken? Goldshire?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Binnekort bieren bij SSB dus! House warming partey
Ga jij even heel gauw wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar zullen we afspreken? Goldshire?
Mjah, kun je gelukkig wel een "addon" voor downloaden die dat gesnuif mute.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha, dat van die worgen is irritant man. Isa zei het laatst al maar nu is het mij ook opgevallen, dat gesnuif de hele tijd
Aan de hand van dat topic komt half FOK! al hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Binnekort bieren bij SSB dus! House warming partey
Ooh dan heb je het wel goed voor elkaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]joh!
En ik ben oudmet een vriend van jouw leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Ik ken die van mij via wow, is dat niet een stapje erger?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog eens wat gehad met iemand via fokFML
Hmm ik ben best wel tegen het e-hosselenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog eens wat gehad met iemand via fokFML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang hebben jullie al?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin whatsappt me net dat ze een hoesje voor haar iPhone heeft laten bestellen met een foto van ons er op![]()
Ach, als je gelukkig bent samenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken die van mij via wow, is dat niet een stapje erger?
Ik ken mijn vriendin ook van WoW. 4 jaar geleden ontmoet toen ze het voor me opnam in Steam Vaults omdat een tank als een malle ging pullen en ik het niet aankon en me vervolgens de botten vol moest scheldenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef Metonae het volgende:
Ik ken mijn vriendin ook van WoW. 4 jaar geleden ontmoet toen ze het voor me opnam in Steam Vaults omdat een tank als een malle ging pullen en ik het niet aankon en me vervolgens de botten vol moest scheldenZe heeft die tank aan het janken gemaakt joh
Schitterend.
Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iets langer dan 2 jaar inmiddels...
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik ben best wel tegen het e-hosselenIk ook, zij was ook de gene die mij gehosseld had eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen mensen waarvan ik vermoed dat ze wow niet kennen zeg ik altijd dat we elkaar via een wederzijdse vriend kennenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef TwyLight het volgende:
Eigenlijk wel jaMaar als je het leuk hebt samen, dan maakt het op zich niks uit. Het is alleen zo lastig uit leggen altijd. Ik verzon iig altijd smoesjes
Haha zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een meid!!
SSB, je werd die avond dus wel heel erg afgeleid van wat je op de snelweg had gezien
Haha lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, dan kan het nog wel. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen, gelukkig, maar een vriend van me had een meisje aan de haak geslagen die dat soort ongein al na twee weken ging uithalen. En hij vond het nog leuk ook.
Hebben jullie na 4 jaar pas afgesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik![]()
Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Ik was 18 toen we elkaar tegenkwamen. Ik had geen inkomen en een stel ouders die me wel konden vastbinden als ik ook maar het woord reizen in de mond nam...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie na 4 jaar pas afgesproken?!
Ik zou dat echt niet kunnen hoor
We trokken op een gegeven moment héél erg veel met elkaar op in wow en deden echt de mafste dingen. En toen gingen we over Ventrilo met elkaar praten en hij had de mooiste stem ooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:48 schreef Metonae het volgende:
Isa. Je zegt dat je jouw vriend ook van WoW kent. Hoe is dat tot stand gekomen wat betreft rl? Ik heb als ik me goed herinner ooit ergens gelezen dat jouw vriend buitenlands is. Ben jij met je goeie fatsoen naar hem afgereisd of andersom? Ikzelf ben 15 juli van dit jaar zelf naar Noorwegen gegaan om haar te ontmoeten na 4 jaar. Best spannend en wat een tijd had ik![]()
Ben eigk best benieuwd dus hoe zoiets voor andere mensen realiteit word.
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha lol
Nja onze relatie is wel serieusze wil graag bij me wonen wanneer het huis af is.
Maar ze moet van haar ma eerst haar HBO afmaken
Maar dat is nog 1 jaartje
Ik had daarvoor een relatie van 4 jaar, van mijn 16e tot 20equote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het grappige was vooral dat het al vrij snel weer uit ging... en zij was degene die er een punt achter zette.
Maar tof dat jullie (allemaal eigenlijk) zulke relaties hebben. Ik ben jaloers; ik kom niet verder dan een paar weken, hooguit een paar maanden per meisje. En het is ook niet alsof dat er nou zoveel zijn geweest.Maar hey, van de andere kant: ik heb ook nooit echt zin om er heel veel energie en tijd in te steken. Nu nog steeds niet eigenlijk (ik ben 21). Dan wordt het ook niet wat natuurlijk.
Anyway, ik fiets nog even naar de stad. Had eigenlijk morgen willen gaan, maar dan wordt het kloteweer en ik wil kijken of ze Deus Ex al hebben.![]()
Kusjes (k)
Hmm ik zou het wel durven, maar ben daar niet zo van...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:59 schreef pl4kkie het volgende:
Best wel knap. Ik zou dat echt niet durven om zo iets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |