Daar heb je bots voor gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Vissen, vissen, vissen voor de guild.....Wat ben ik toch lief op deze regenachtige vrijdag!
Mag je nu eigenlijk al regelmatig mee met raids?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Vissen, vissen, vissen voor de guild.....Wat ben ik toch lief op deze regenachtige vrijdag!
Heirloom gear kan je alleen krijgen als je level 85 bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de snelste manier om aan heirloom gear te komen op level 15 ?
Ik heb 500g en 23 honour points...
De bedoeling van heirloom gear is dat als je al een lvl 85 hebt je dan met alts wat sneller kan levelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de snelste manier om aan heirloom gear te komen op level 15 ?
Ik heb 500g en 23 honour points...
Oja mijn character heet Breakloosequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De bedoeling van heirloom gear is dat als je al een lvl 85 hebt je dan met alts wat sneller kan levelen
Ach, het is nu je main, dus al je WoW tijd zul je daar aan spenderen. Met alts is het vaak zo dat mensen maar een (klein) gedeelte van hun tijd er aan spenderen, dan is 't wel fijn om zo'n 240% sneller te kunnen levellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dan moet ik het op de normale manier doen...
Euh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, het is nu je main, dus al je WoW tijd zul je daar aan spenderen. Met alts is het vaak zo dat mensen maar een (klein) gedeelte van hun tijd er aan spenderen, dan is 't wel fijn om zo'n 240% sneller te kunnen levellen
Ik heb 9 alts die ik regelmatig gebruikquote:
Ik bedoelde meer die 240% extra XP.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 9 alts die ik regelmatig gebruik
Omdatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef TwyLight het volgende:
Oh, trouwens, ik heb vanmiddag al mijn gold en items weggegeven aan vrienden, alle characters verwijderd en wow van de computer gesodemieterd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:33 schreef TwyLight het volgende:
Oh, trouwens, ik heb vanmiddag al mijn gold en items weggegeven aan vrienden, alle characters verwijderd en wow van de computer gesodemieterd
Je weet dat je 200% xp krijgt van mobs killen als je rested bent he... en heirlooms kan je 40% krijgen. 10% van de helm, shoulders en chest, en dan 5% van de ring (fishing contest) en cloak.quote:
Yep seriousquote:
Was het zat, laatste tijd veel vrije tijd veel te veel vrije tijd gehad en speelde vaak gewoon de hele dag (zo'n 14 uur). Veel te verslaafdquote:
Leer even rekenen. 100% is je index, dus 100% xp is normaal. alles daarboven is extra. En de helm is 10% (http://eu.battle.net/wow/en/item/61958)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:42 schreef TwyLight het volgende:
Helm en cloak zijn 5%, en dan nog is die 200% maar 100% extra
100% normale xp + 35% heirlooms, 10% guild, 100% rested = 145% extramaar eigenlijk dus maar 45% want die 1.5 level met rested bonus stelt weinig voor en ben je zo doorheen.
[..]
Yep serious
[..]
Was het zat, laatste tijd veel vrije tijd veel te veel vrije tijd gehad en speelde vaak gewoon de hele dag (zo'n 14 uur). Veel te verslaafden ik ken mezelf, als ik geen rigoureuse maatregelen neem zoals deze ben ik volgende week weer terug
quote:Equip: Experience gained is increased by 10%.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:44 schreef lifeblind het volgende:
Leer even rekenen. 100% is je index, dus 100% xp is normaal. alles daarboven is extra. En de helm is 10% (http://eu.battle.net/wow/en/item/61958)
Hoe kom jij aan 240% sneller levellen? Je zegt zelf 100% is de index, dus vraag me af hoe jij in totaal aan 340% xp komtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, het is nu je main, dus al je WoW tijd zul je daar aan spenderen. Met alts is het vaak zo dat mensen maar een (klein) gedeelte van hun tijd er aan spenderen, dan is 't wel fijn om zo'n 240% sneller te kunnen levellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |